Donyell Malen (A)

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Wie weet, halve finale CL ofzo lijkt mij een mooi moment.
Fantastische speler. En als Haaland blijft, heb je aan Malen een fantastische assist-koning. Zodra je Malen afrekent op zijn goals, moet je helaas concluderen dat hij teveel (ook vaak zelf gecreëerde) kansen mist.

Bacchus

Batmin
Administrator
Denk dat Donyell in een echt dienende rol een speler van wereldklasse is. Wanneer hij de bepalende speler moet zijn dan komt het er niet uit. Nu als aangever denk ik dat het perfect zal gaan. Hoop wel dat hij zich voorlopig in die rol kan schikken.

"Anders word ik boos."

Automatische reactie wanneer iemand dat tegen mij zegt: "Pardon!? Wat moet jíj nou!?"

Ik zou niet zo goed passen bij die meneer.

Be The Ball

International
Mooie transfer.. ik focus mij te zeer op de Spaanse en Engelse competitie, maar dit is mooi voor Malen.. Mooie stap vooruit!

Ongezouten

Assistent Bondscoach
E7UU1Q6XsAIUsSz
Lachen; hij kan het dus wel:eek:

Phillip Cocu

Assistent Coach
Ik ook niet. Kan ook aan het tenue liggen overigens; dat vind ik, net als het nieuwe PSV tenue, een beetje pyama-achtig overkomen. Weet niet of het een uitshirt is, ga er vanuit van wel, maar zo niet, een thuisshirt van Dortmund hoort niet voornamelijk wit te zijn imo.
PSV shirt wat Malen daar aan heeft vind ik niet zo mooi. Die van nu heeft wat meer uitstraling en het uitshirt van PSV lijkt helaas te veel op die paarse van een paar seizoenen terug.

Volgens mij is dat het training, inloop of derde shirt van Dortmund, inderdaad niet zo mooi. Het 21-22 thuis shirt is geel.

Bovenaan Onderaan