Donyell Malen (A)

Malen moet je op zijn hoogtepunt verkopen. Weet alleen niet wanneer dat is.
Mee eens, maar je weet natuurlijk bijna nooit wanneer dat hoogtepunt is, of hoe lang ze dat niveau kunnen halen. Als Malen nog beter gaat spelen en we mede door hem in de EL verder kunnen komen, zou ik hem deze zomer verkopen denk ik.
 
Opzich toch nog niet zo blind als je de pagina leest?

Tegen ADO, Twente en Vitesse maakte hij belangrijke goals. De enige andere eredivisie wedstrijd was Ajax. Ja daar had hij het overzicht moeten bewaren maar was hij wel dreigend.

Als je europa league wedstrijden en de beker wedstrijd vergeet dan kan ik deze keuze best begrijpen.
 
Opzich toch nog niet zo blind als je de pagina leest?

Tegen ADO, Twente en Vitesse maakte hij belangrijke goals. De enige andere eredivisie wedstrijd was Ajax. Ja daar had hij het overzicht moeten bewaren maar was hij wel dreigend.

Als je europa league wedstrijden en de beker wedstrijd vergeet dan kan ik deze keuze best begrijpen.

Eh. Ik vind hem al een poosje niet goed voetballen, enkele doelpunten ten spijt. Persoonlijke voorkeur, maakt niet uit verder.
 
Eh. Ik vind hem al een poosje niet goed voetballen, enkele doelpunten ten spijt. Persoonlijke voorkeur, maakt niet uit verder.
Snap ik ook wel. Ik zou hem ook niet hebben gekozen voor februari. Maar als ik de uitleg lees en even terug kijk naar de eredivisie wedstrijden. Dan is hij wel gewoon belangrijk geweest dus ik kan de keuze begrijpen.

Als spits zijn ten slotte je doelpunten en je dreiging gewoon vrij bepalende factoren en het waren ook belangrijke goals voor de punten (hoewel hij tegen ADO het dubbele moest scoren).
 
Opzich toch nog niet zo blind als je de pagina leest?

Tegen ADO, Twente en Vitesse maakte hij belangrijke goals. De enige andere eredivisie wedstrijd was Ajax. Ja daar had hij het overzicht moeten bewaren maar was hij wel dreigend.

Als je europa league wedstrijden en de beker wedstrijd vergeet dan kan ik deze keuze best begrijpen.
Eens. Wij hebben vooral zijn egoïsme in de EL en tegen Ajax op het netvlies.
 
Een PSV-er verkozen als Speler van de Maand en nog is het niet goed...

Laat ik het zo stellen. Als Malen kennelijk Speler vd Maand was, vraag ik me nog eens af wat dan het niveau van de rest van de Eredivisie is, want ik werd er niet blij van. Maar misschien heb ik teveel een beeld erbij dat het dan ook meteen een voetballer moet zijn die heel leuk speelt en is dat onterecht. Misschien is het voetbal wel gewoon zo saai.
 
Nee, dat heet dus 'kritisch blijven'. Niet alleen hosanna roepen als het om jouw club gaat en andersom.
Zo serieus had ik het niet bedoeld, misschien had ik er een knipoogje bij moeten zetten. Zelf hecht ik weinig waarde aan dit soort speler van de week/maand/jaar-achtige verkiezingen. Ik snap overigens best dat ze bij Malen uitkomen, want al met al is ie toch de beste spits van de eredivisie.
 
Laat ik het zo stellen. Als Malen kennelijk Speler vd Maand was, vraag ik me nog eens af wat dan het niveau van de rest van de Eredivisie is, want ik werd er niet blij van. Maar misschien heb ik teveel een beeld erbij dat het dan ook meteen een voetballer moet zijn die heel leuk speelt en is dat onterecht. Misschien is het voetbal wel gewoon zo saai.
Snap wat je bedoelt, maar het ontnuchterende antwoord is wat mij betreft: ja, het voetbal is gewoon zo saai :(
 
Zo serieus had ik het niet bedoeld, misschien had ik er een knipoogje bij moeten zetten. Zelf hecht ik weinig waarde aan dit soort speler van de week/maand/jaar-achtige verkiezingen. Ik snap overigens best dat ze bij Malen uitkomen, want al met al is ie toch de beste spits van de eredivisie.
Snap ik hoor, had er zelf ook knipoogie bij kunnen doen. Maar dan leek het weer zo belerend, he.
 
Zo serieus had ik het niet bedoeld, misschien had ik er een knipoogje bij moeten zetten. Zelf hecht ik weinig waarde aan dit soort speler van de week/maand/jaar-achtige verkiezingen. Ik snap overigens best dat ze bij Malen uitkomen, want al met al is ie toch de beste spits van de eredivisie.

En nog gratis ook ;P
 
Terug
Bovenaan Onderaan