Donyell Malen (A)

Flink artikel met Malen over zijn doelen, t afgelopen jaar en de situatie nu.

Bij PSV werkt hij met een nieuwe trainer. Het contact met Roger Schmidt, hoe is dat? ,,Deze trainer maakt andere dingen bij mij los’’, ervaart Malen. ,,Hij laat ons met twee spitsen spelen, wat ik nog nooit heb gedaan. Ik leer elke wedstrijd. Hij is ook heel erg van ‘samen’ en ‘teambelang.’ Hij prikkelt iedereen. Een eerlijke, oprechte man. Ik vind dat er een leuke werksfeer is.’’

Geeft verder een klein inkijkje in de sfeer vorig jaar en de dynamiek van de jonge groep die er toen was.
 
Diverse Engelse sites waaronder BBC Sports melden dat Arsenal Donyell Malen wil kopen in januari. Er worden bedragen genoemd van € 20-25 miljoen.
Ik ben benieuwd of dit alleen maar bij geruchten blijft. :cautious:
 
Diverse Engelse sites waaronder BBC Sports melden dat Arsenal Donyell Malen wil kopen in januari. Er worden bedragen genoemd van € 20-25 miljoen.
Ik ben benieuwd of dit alleen maar bij geruchten blijft. :cautious:
Lijkt me wel he. Helaas.
 
Lijkt me wel he. Helaas.
Je hebt niet zo’n hoge dunk van hem, wel? Hij heeft zijn vizier (paal, lat) de eerste weken nog niet op scherp staan, maar eenmaal in vorm gaan die er wel in. Speler die zichzelf vrij kan spelen en nu overduidelijk (geforceerd) op zoek lijkt naar goals en vorm. Vandaar ook dat bijna overdreven egoïsme. Geef hem even. Is er met een zware blessure driekwart jaar uit geweest.
 
Je hebt niet zo’n hoge dunk van hem, wel? Hij heeft zijn vizier (paal, lat) de eerste weken nog niet op scherp staan, maar eenmaal in vorm gaan die er wel in. Speler die zichzelf vrij kan spelen en nu overduidelijk (geforceerd) op zoek lijkt naar goals en vorm. Vandaar ook dat bijna overdreven egoïsme. Geef hem even. Is er met een zware blessure driekwart jaar uit geweest.
Oke is goed. Ik laat hem met rust tot februari.
 

Ik weet wel dat dit bericht afkomstig is van Soccernews, maar mocht dit toch echt waarheid worden, dan is 30 miljoen euro niet het juiste bedrag wat ik in mijn hoofd had. Ik zou meer denken aan ca. 40 miljoen euro...
 

Ik weet wel dat dit bericht afkomstig is van Soccernews, maar mocht dit toch echt waarheid worden, dan is 30 miljoen euro niet het juiste bedrag wat ik in mijn hoofd had. Ik zou meer denken aan ca. 40 miljoen euro...
Waarom zou PSV een vraagprijs formuleren?
 
Waarom zou PSV een vraagprijs formuleren?

Dat vraag ik me al heel lang af. Maar PSV doet het vrijwel altijd.
Laat geïnteresseerde clubs maar een bod uit brengen. Als het te laag is krijgen ze het antwoord "nee" en als het hoog genoeg is krijgen ze het antwoord "ja". Geen vraagprijs. Als een club bereid zou zijn een groter bedrag te betalen krijg je dat dus niet.
 
Dat vraag ik me al heel lang af. Maar PSV doet het vrijwel altijd.
Laat geïnteresseerde clubs maar een bod uit brengen. Als het te laag is krijgen ze het antwoord "nee" en als het hoog genoeg is krijgen ze het antwoord "ja". Geen vraagprijs. Als een club bereid zou zijn een groter bedrag te betalen krijg je dat dus niet.
Nou ja. Ik kan me voorstellen dat de directie wel bepaalt wat een acceptabele prijs voor een speler is. Maar dat zou wel intern moeten blijven.
 
Nou ja. Ik kan me voorstellen dat de directie wel bepaalt wat een acceptabele prijs voor een speler is. Maar dat zou wel intern moeten blijven.
Uiteraard, maar het wordt doorgaans met trots gepubliceerd, waardoor PSV vaak de spelers voor een te laag bedrag heeft verkocht.
 
Dat vraag ik me al heel lang af. Maar PSV doet het vrijwel altijd.
Laat geïnteresseerde clubs maar een bod uit brengen. Als het te laag is krijgen ze het antwoord "nee" en als het hoog genoeg is krijgen ze het antwoord "ja". Geen vraagprijs. Als een club bereid zou zijn een groter bedrag te betalen krijg je dat dus niet.
Ik heb dit nou al zo vaak getypt: Waarom denk je dat PSV een vraagprijs heeft genoemd? Denk je dat er ergens een website is waarop de prijzen van de PSV spelers staan? Is er ergens een interview op Youtube waar Toon of JdJ de pijzen noemt? Of zelfs maar een interview waar Toon of JdJ letterlijk geciteerd worden?

Dit soort berichten komt of uit de duim van een journalist, die denkt dat de vraagprijs wel ergens in de richting van X zal liggen of van de zaakwaarnemer/tussenhandelaar die de pers influistert dat ze weten dat PSV genoegen neemt met X. Complete onzin dus. Wat PSV zegt als men informeert en de bedragen die men eventueel noemt als de belangstelling seriues is, weten wij allemaal niks van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan