Donyell Malen (A)

Ik begin mij nu toch wel af te vragen hoe het met hem is? Destijds, toen hij en Depay beiden een zware blessure opliepen stond er nog dat hij van geluk mocht spreken omdat er in tegenstelling tot Depay niks echt afgescheurd was. Via PSV media nog niks vernomen van een trainende Malen of iets. Hoop toch niet dat dit nou weer een eeuwigheid doorsleept en zijn carrière verpest.
 
Ik begin mij nu toch wel af te vragen hoe het met hem is? Destijds, toen hij en Depay beiden een zware blessure opliepen stond er nog dat hij van geluk mocht spreken omdat er in tegenstelling tot Depay niks echt afgescheurd was. Via PSV media nog niks vernomen van een trainende Malen of iets. Hoop toch niet dat dit nou weer een eeuwigheid doorsleept en zijn carrière verpest.
Vers van de pers, hij loopt iig weer

 
Ik ben geen dokter, maar voor sommige blessures is het beter om eerst op blote voeten te trainen. Heb ik zelf ook moeten doen na een scheenbreuk.

Ik was een veelbelovende keeper in me jonge jaren, tot de playstation alles verneukte, zo ben ik dus onbekend met blessures aangezien keepers het zelden kregen :cool:
 
Lozano mag vertrekken dacht ik. Misschien dat Malen voor Lozano + 18 miljoen ofzo kan? Aangezien die in ons bezit 80 miljoen waard is ga ik ervan uit dat men dat hier een top-deal zou vinden? :sneaky:

Persoonlijk hoop ik dat we Malen nog een jaar kunnen behouden.
 
Kan me niet voorstellen dat Malen 'vrijwillig' voor Napoli zou kiezen. Hij komt steeds meer op de radar bij de echte clubs dan is Napoli een club waar geen hond warm van word, op Napelezen na dan
 
Het zal er puur van afhangen wat PSV wil. Ik zie PSV bij 40m wil happen omwille van Corona. Voor Malen is het beter hier nog een seizoen te spelen in aanloop naar het EK. Eerst maar eens een seizoen vol maken bij ons.
 
Als je Malen voor 40 of zelfs 50 miljoen kan verkopen (wat ik maar moeilijk kan geloven, maar goed...),, dan altijd doen, natuurlijk!

Prima talent, maar minder groot dan Memphis of Bergwijn. Als je voor dat bedrag Rodriguez kunt behouden, een goede CV kunt halen en een verbindende middenvelder, dan heb je in de basis heel wat problemen opgelost. Met Obispo en Mauro Junior er weer bij voor op z'n minst de breedte, staat er in ieder geval weer een fundament.
 
Als je Malen voor 40 of zelfs 50 miljoen kan verkopen (wat ik maar moeilijk kan geloven, maar goed...),, dan altijd doen, natuurlijk!

Prima talent, maar minder groot dan Memphis of Bergwijn. Als je voor dat bedrag Rodriguez kunt behouden, een goede CV kunt halen en een verbindende middenvelder, dan heb je in de basis heel wat problemen opgelost. Met Obispo en Mauro Junior er weer bij voor op z'n minst de breedte, staat er in ieder geval weer een fundament.

Zo sta ik er ook in. Niet dat het uit hoeft te maken, maar als de Grote Influencers De Bondscoach en De Bouterbaas hier een gezamenlijke mening over delen, dan moet de rest welhaast volgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan