Donyell Malen (A)

Malen is succesvol geopereerd, maar het is helaas wel einde seizoen voor hem.

Goede nieuws is dat we onze topper Donyell dus niet zullen verliezen aan de Europese top. Lekker herstellen Donyell volgend seizoen basis PSV met 30 goals en voor 80 miljoen als nog naar de Europese top!
 
Goede nieuws is dat we onze topper Donyell dus niet zullen verliezen aan de Europese top. Lekker herstellen Donyell volgend seizoen basis PSV met 30 goals en voor 80 miljoen als nog naar de Europese top!

Dat is dan weer geen zekerheidje, maar laten we het er op houden dat ik uw optimisme kan waarderen.
 
PSV rest van seizoen zonder Malen, kans op EK lijkt verkeken

link

,,Er zijn geen onverwachte zaken aan het licht gekomen. Donyell blijft nu minimaal twee weken hier om zijn revalidatie op te starten en keert dan voor het vervolg terug naar Nederland.”
Malen is overigens optimistisch over zijn herstel. ,,In het begin was ik bang voor de zwaarst mogelijke blessure, maar daar is gelukkig geen sprake van”, zegt een opgeluchte spits op de site van PSV. ,,De dokters zien het als een lichte ingreep en daar ben ik - ondanks dat het allemaal vervelend is - toch blij mee. Natuurlijk is het balen dat ik dit seizoen niet meer kan voetballen, maar het had erger kunnen aflopen. Ik wil mijn familie en alle anderen die me hebben gesteund heel erg bedanken. Ik ga er alles aan doen om beter en sterker terug te komen.”

Sterkte Donyell. (Y)
 
Zoals al eerder gezegd einde seizoen. Tevens maar de vraag hoe sterk hij terugkomt na zo’n zware blessure. Kan zomaar einde top speler betekenen.
 
Wat ontzettend klote voor hem, PSV en voor Oranje die na Memphis nu ook Malen moet gaan missen tijdens het EK. Echt een aderlating hoor dit.
 
Heeft net zoals Depay beelden op zijn instagram uitgebracht ivm met zijn herstel. Hoop dat hij het niet gaat forceren zoals Memphis nu eigenlijk doet, kan niet goed gaan. Malen is onze meest waardevolle cash cow in een vrij matige selectie. We hebben onze topper Donyell volgend seizoen heel hard nodig. Was tot zijn blessure de beste spits van de Eredivisie, zie op dit moment ook geen spits in de Eredivisie lopen die ik zou ruilen voor Donyell! Lekker vlammen volgend seizoen en vervolgens voor 60 miljoen naar de Europese top!!!
 

56 miljoen euro voor Malen die al geruime tijd geblesseerd is....nou, als dit bericht op waarheid berust ....wat mij betreft vraagt PSV minimaal 60 miljoen euro en als Arsenal of welke club dan ook bereid is om 60+ te betalen, dan direct verkopen.....PSV heeft het geld dringend nodig om voor volgend seizoen flink te investeren in de selectie...
 

56 miljoen euro voor Malen die al geruime tijd geblesseerd is....nou, als dit bericht op waarheid berust ....wat mij betreft vraagt PSV minimaal 60 miljoen euro en als Arsenal of welke club dan ook bereid is om 60+ te betalen, dan direct verkopen.....PSV heeft het geld dringend nodig om voor volgend seizoen flink te investeren in de selectie...
Arsenal is een krenterige club. Alleen voor grote spelers betalen ze veel ( en terecht). En zo is ook Tottenham. Ook Chelsea betaalt tegenwoordig niet meer van die exorbitante bedragen. Alleen City, United en Liverpool betalen nog veel voor spelers. Maar goed als Arsenal 60 miljoen wil betalen voor Malen, dan moet je dat gelijk doen. Ik geloof dat echter niet.
 
Arsenal is een krenterige club. Alleen voor grote spelers betalen ze veel ( en terecht). En zo is ook Tottenham. Ook Chelsea betaalt tegenwoordig niet meer van die exorbitante bedragen. Alleen City, United en Liverpool betalen nog veel voor spelers. Maar goed als Arsenal 60 miljoen wil betalen voor Malen, dan moet je dat gelijk doen. Ik geloof dat echter niet.
Lijkt me ook een zeer onwaarschijnlijk verhaal
 
Lijkt me onzin, maar mocht Aubameyang Arsenal ooit verlaten of op zijn retour raken dan is Malen natuurlijk wel een ideale kandidaat om hem te vervangen. Zeker als Malen dan een jaartje (of 2) bij PSV in zijn rol is gegroeid.
 
Gratis de deur uit laten gaan om hem vervolgens een paar jaar later voor 60 miljoen weer op te halen, man dat moet toch pijnlijk zijn :D
 
Ik denk dat Malen zelf hoger mikt dan de echte subtop van de PL. Dat is Arsenal momenteel. Er zijn zomaar 5 andere clubs die beter zijn en structureel ook beter aan het worden zijn dan Arsenal, ook financieel. Ze zijn zelfs ingehaald door Leicester. Dat zegt ook veel. Arsenal heeft totaal geen aantrekkingskracht meer voor de toppers. Erg jammer want jaren lang hebben zij het mooiste voetbal van Engeland gespeeld en belangrijker nog: met resultaat!
 
Ik denk dat Malen zelf hoger mikt dan de echte subtop van de PL. Dat is Arsenal momenteel. Er zijn zomaar 5 andere clubs die beter zijn en structureel ook beter aan het worden zijn dan Arsenal, ook financieel. Ze zijn zelfs ingehaald door Leicester. Dat zegt ook veel. Arsenal heeft totaal geen aantrekkingskracht meer voor de toppers. Erg jammer want jaren lang hebben zij het mooiste voetbal van Engeland gespeeld en belangrijker nog: met resultaat!

IS Malen zo goed dan dat hij mag hopen op die echt grote clubs?
 
Als ik Malen was zou ik nog een seizoen blijven. Vanuit een blessure direct een stap omhoog maken naar een veel grotere competitie is zelden een goed idee. Wees nog maar even een seizoen belangrijk voor ons en laat daarbij nog wat zien in Oranje en dan kan hij het over ruim een jaar een afweging maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan