Donyell Malen (A)

Klote zeg... zouden er nu ook mensen op het forum zijn die staan te juichen van blijdschap? Dan kan hun dag echt niet meer kapot
 
Er is letterlijk één klein lichtpuntje en dat is dat Lammers er volgens mij weer aan komt.

Maar dit seizoen is inderdaad wel één van de top drie meest treurige seizoenen die ik heb meegemaakt.
En als hij gaat scoren kan hij zomaar eerste spits op het EK worden.
 
Dat het grote PSV uitkijkt naar de rentree van een speler als Lammers... :sad:
Ongetwijfeld een hele sympathieke jongen hoor. Maar.... Ach ja.

Toch keek ik eigenlijk wel uit naar de verdere ontwikkeling van Lammers bij PSV na zijn seizoen bij Heerenveen. Helaas kwam die nare blessure roet in het eten gooien. Qua techniek is hij zonder twijfel buitencategorie, maar ik vraag me wel af of hij de vereiste topsportersmentaliteit heeft a la Robben, en dan heb je nog het stukje voetbalintelligentie waar je ook nog aan kunt twijfelen. Dat lijken me overigens ook geen dingen die je echt kunt ontwikkelen; dat heb je of dat heb je niet. Techniek versus mentaliteit en voetbalintelligentie dus; the odds are against him. Maar goed, hopen mag altijd, en dat doe ik bij hem dus ook, want ik hou erg van spelers met verfijnde techniek. *edit* oh ja, Constantine Renoir herinnert me aan nog een tekortkoming van Lammers: zijn duelkracht. Maar dat is gelukkig wél iets waar je aan kan werken.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Lammers niet zoveel onderdoet voor Malen, dus ik verwacht wel dat Lammers het nog wel gaat laten zien. Lammers is een spits die meerdere rollen kan spelen en dat maakt hem van de buitencategorie. Hopelijk heeft de afgelopen maanden een beetje goed aan z'n fysiek gewerkt waardoor het lichaam wat beter presteert in de duels.
 
En als hij gaat scoren kan hij zomaar eerste spits op het EK worden.

Depay - Blessure
Malen - Blessure
Luuk - (scoort nauwelijks)
Vincent Janssen - Blessure
Weghorst - Mwah
Dost - (zelf afgemeld voor interlands)
Huntelaar - (geen conditie meer voor 90 minuten)


De spitspositie op het EK kan zo maar een nieuwe verrassing worden inderdaad: Boadu, Dessers, Lammers?
 
Laatst bewerkt:
Malen zou het EK zeker nog kunnen halen, met een beetje geluk nog wat ritme opdoen aan het einde van het seizoen en dan mee. En anders maar Boadu proberen. Ik zou het op zich nog wel voor me zien. Natuurlijk, jonge gast, alleen Eredivisie gespeeld etc. Maar ik heb deze jongen erg hoog zitten + als Malen ook niet fit is, is hij de beste optie waarvoor je niet je hele systeem hoeft aan te passen.

Ik vind het een enorm talent: technisch minstens gelijkwaardig aan Malen, pijlsnel en heel atletisch. Wat dat betreft heeft hij alle giften van zijn Ghanese roots mee. Een complete spits die in de toekomst sowieso wel aanspraak gaat maken op een prominente plek in Oranje. Vond hem bij zijn debuut (al was het maar Estland) ook heel volwassen ogen. Bij AZ noemen ze hem niet voor niets "the machine". Hij doet mij ergens wel aan Lukaku denken. Laat 'm maar verrassen.
 
Tenzij Boadu ze er in dit tempo in blijft schieten en er een paar inschiet in de EL, gaat Babel gewoon in de spits staan. Ongeacht zijn vorm. Het zal wel gewoon Bergwijn - Babel - Promes worden, als ze alle drie heel blijven.
 
Tenzij Boadu ze er in dit tempo in blijft schieten en er een paar inschiet in de EL, gaat Babel gewoon in de spits staan. Ongeacht zijn vorm. Het zal wel gewoon Bergwijn - Babel - Promes worden, als ze alle drie heel blijven.
Babel in de spits, pff. Dan nog liever Weghorst.
 
Tenzij Boadu ze er in dit tempo in blijft schieten en er een paar inschiet in de EL, gaat Babel gewoon in de spits staan. Ongeacht zijn vorm. Het zal wel gewoon Bergwijn - Babel - Promes worden, als ze alle drie heel blijven.
Dan gaan we het EK niet winnen
 
Die kans achtte ik toch al niet zo groot.

Balen dat Malen weer geblesseerd is. Gelukkig komt Lammers er weer aan, maar die lijkt me toch minder.
Ik heb stiekem de verwachting dat Lammers het heel goed gaat doen. Is in ieder geval een speler die we heeeeeel erg lang niet gehad hebben: een speler die zelf iets kan creëren. En dat heeft dit team dat niet voor aanvoer kn zorgen heel hard nodig. Mijn. Enige zorg met Lammers is of hij hard genoeg is
 
Terug
Bovenaan Onderaan