Donyell Malen (A)

Btw niet zijn beste wedstrijd vanavond. Niet scherp genoeg en te onrustig. Beter voorlopig nog als invaller aan je rol en waarde voor Oranje werken.
 
Btw niet zijn beste wedstrijd vanavond. Niet scherp genoeg en te onrustig. Beter voorlopig nog als invaller aan je rol en waarde voor Oranje werken.

Had ook niet basis gestaan als Memphis fit was geweest. Voor Malen is de intensiteit ook gewoon wennen over het algemeen, wat logisch is. Hij is van supersub naar bijna twee wedstrijden per week spelen gegaan in de afgelopen maanden. Maar goed, als de keeper gewoon goede redding in huis had, had hij alsnog gescoord vandaag.
 
Malen is als 10e geindigd bij de Golden Boy awards. Mooi denkt John, dan kan ik er nu 35,1 ipv 35,05 miljoen voor vragen.
 
Onzin. Malen gewoon nog meerder jaren proberen te behouden. Die jongen wordt denk ik alleen maar belangrijker en beter. Als er echt een club komt waardoor hij niet te houden is - swa, maar er moet gewoon het label: Not for sale op dit soort spelers. Geen vraagprijs uitlekken of daar zelfs maar over speculeren in de media.
 
Malen is als 10e geindigd bij de Golden Boy awards. Mooi denkt John, dan kan ik er nu 35,1 ipv 35,05 miljoen voor vragen.
Toch wel knap. Even de stand opgezocht:

DE VOLLEDIGE UITSLAG:
SpelerClubStemmen
1. João FélixAtlético Madrid332
2. Jadon SanchoBorussia Dortmund175
3. Kai HavertzBayer Leverkusen75
4. Erling Braut HaalandRed Bull Salzburg74
5. Matthijs de LigtJuventus71
6. Ansu FatiBarcelona49
7. Phil FodenManchester City46
8. Gianluigi DonnarummaAC Milan37
9. Nicolò ZanioloAS Roma36
10. Donyell MalenPSV35
11. Mason MountChelsea29
12. RodrygoReal Madrid20
13. Vinícius JúniorReal Madrid13
14. Moise KeanEverton13
15. Andriy LuninReal Vallodolid11
16. Dejan JoveljicEintracht Frankfurt9
17. Mattéo GuendouziArsenal9
18. Alphonso DaviesBayern München1
Maar daar zitten toch wel veel wisselspelers enzo bij? Felix viel gisteren in bij Atletico, waar De Ligt gewoon in de basis stond bij Juventus bijvoorbeeld. Die Fati mag toch ook af en toe maar meedoen bij Barca. Waar is zo'n lijst op gebaseerd?
 
Toch wel knap. Even de stand opgezocht:

DE VOLLEDIGE UITSLAG:
SpelerClubStemmen
1. João FélixAtlético Madrid332
2. Jadon SanchoBorussia Dortmund175
3. Kai HavertzBayer Leverkusen75
4. Erling Braut HaalandRed Bull Salzburg74
5. Matthijs de LigtJuventus71
6. Ansu FatiBarcelona49
7. Phil FodenManchester City46
8. Gianluigi DonnarummaAC Milan37
9. Nicolò ZanioloAS Roma36
10. Donyell MalenPSV35
11. Mason MountChelsea29
12. RodrygoReal Madrid20
13. Vinícius JúniorReal Madrid13
14. Moise KeanEverton13
15. Andriy LuninReal Vallodolid11
16. Dejan JoveljicEintracht Frankfurt9
17. Mattéo GuendouziArsenal9
18. Alphonso DaviesBayern München1
Maar daar zitten toch wel veel wisselspelers enzo bij? Felix viel gisteren in bij Atletico, waar De Ligt gewoon in de basis stond bij Juventus bijvoorbeeld. Die Fati mag toch ook af en toe maar meedoen bij Barca. Waar is zo'n lijst op gebaseerd?

Pure journalistieke willekeur. Waarschijnlijk doet een frivole jongeling in de aanval het beter dan een een degelijke verdediger.

Edit: zie overigens wel dat De Ligt vorig jaar won, dus soms doet die degelijke verdediger het dan ook goed.

"De Golden Boy is een prijs voor het grootste Europese voetbaltalent onder 21 jaar, die jaarlijks wordt uitgereikt door de Italiaanse sportkrant Tuttosport. Het talent wordt gekozen door dertig journalisten van toonaangevende Europese sportmedia. Hiertoe behoren onder andere Gazzetta dello Sport, The Sunday Times en Voetbal International."
 
Laatst bewerkt:
Pure journalistieke willekeur. Waarschijnlijk doet een frivole jongeling in de aanval het beter dan een een degelijke verdediger.

Edit: zie overigens wel dat De Ligt vorig jaar won, dus soms doet die degelijke verdediger het dan ook goed.

"De Golden Boy is een prijs voor het grootste Europese voetbaltalent onder 21 jaar, die jaarlijks wordt uitgereikt door de Italiaanse sportkrant Tuttosport. Het talent wordt gekozen door dertig journalisten van toonaangevende Europese sportmedia. Hiertoe behoren onder andere Gazzetta dello Sport, The Sunday Times en Voetbal International."
Het verbaast me dan dus dat die Felix wint. Die is dus klaarblijkelijk wisselspeler. Die Noorse spits van Red Bull heeft al 5x op rij in de CL gescoord. Klinkt dan wellicht logischer.
 
Ik zag bij de namen van de eerdere golden boys namen voorbij komen die totaal geen goede carierre hebben gemaakt. En Ronaldo stond er bijv nooit op maar... Dat nu ook spelers als Mois Kean enz op die lijst staan, zegt ook veel. Kortom alleen vanuit commercieel oogpunt dit verder uitbuiten want voor de rest zegt het niet echt veel.
 
Ik zag bij de namen van de eerdere golden boys namen voorbij komen die totaal geen goede carierre hebben gemaakt. En Ronaldo stond er bijv nooit op maar... Dat nu ook spelers als Mois Kean enz op die lijst staan, zegt ook veel. Kortom alleen vanuit commercieel oogpunt dit verder uitbuiten want voor de rest zegt het niet echt veel.
Tuurlijk is het geen garantie voor succes, het zijn ook maar mensen.
En Ronaldo niet maar Messi wel, zo ook Rooney, Aguero, Pato, Pogba, Sterling, Martial, Mbappe
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Bericht in Voetbalzone.....als dit waar is, dat JDJ slechts 35 miljoen vraagt voor Malen....wat een waardeloze TD hebben we dan....:mad::mad:

Het zou mij niks verbazen. Bang dat de slechte reeks ons geen onderhandelingspositie verschaft en dus maar voor het snelle geld kiezen, ipv wat spierballen te tonen en er meer uit te halen. Ik hoop het niet.

Overigens, als we veel geld voor hem kunnen krijgen vind ik het prima om hem te verkopen. Dan is er meer dan genoeg geld beschikbaar om in meerdere linies te investeren, alleen blijft het dan de vraag of dat geld goed besteed wordt. Of je moet een nieuwe TD hebben, of JDJ moet het licht zien...
 
Tja in ander perspectief....europees nog weinig (kunnen) laten zien...vorig jaar nog invaller....weinig gekost...zou een van de betere deals (financieel) zijn...maar goed we leggen tegenwoordig alles tegen de 020 meetlat...

Echt grote tegenstanders heeft hij nog niet getroffen, maar wat hij heeft laten zien in Europa was niet slecht. Goal en assist in Basel tweeluik, 2 goals en 3 assists in Apollon tweeluik, goal tegen Sporting en twee goals tegen Rosenborg, het tweeluik met LASK heeft ie gemist en uit tegen Sporting neem ik hem weinig kwalijk; je komt terug in een team dat volledig uit vorm is en met lood in de schoenen lijkt te spelen. Nog altijd veruit onze beste speler in Europa dit seizoen. Hij is daarnaast een aanvaller, het meest dure type speler, en met 20 jaar ook nog veel waard wat betreft doorgroeimogelijkheden en (bij leven en welzijn) gemiddelde resterende carriereduur. 50m moet je toch zeker voor hem durven te vragen, of laten we zeggen dat hij het uitgaande transferrecord van Lozano moet kunnen overtreffen.
 
Laatst bewerkt:
Echt grote tegenstanders heeft hij nog niet getroffen, maar wat hij heeft laten zien in Europa was niet slecht. Goal en assist in Basel tweeluik, 2 goals en 3 assists in Apollon tweeluik, goal tegen Sporting en twee goals tegen Rosenborg, het tweeluik met LASK heeft ie gemist en uit tegen Sporting neem ik hem weinig kwalijk; je komt terug in een team dat volledig uit vorm is en met lood in de schoenen lijkt te spelen. Nog altijd veruit onze beste speler in Europa dit seizoen. Hij is daarnaast een aanvaller, het meest dure type speler, en met 20 jaar ook nog veel waard wat betreft doorgroeimogelijkheden en (bij leven en welzijn) gemiddelde resterende carriereduur. 50m moet je toch zeker voor hem durven te vragen, of laten we zeggen dat hij het uitgaande transferrecord van Lozano moet kunnen overtreffen.
Sterker nog, als je hier minder dan 50 voor krijgt, dan kunnen we net zo goed onze naam veranderen in Feyenoord2.
 
Sterker nog, als je hier minder dan 50 voor krijgt, dan kunnen we net zo goed onze naam veranderen in Feyenoord2.
Toon heeft ons al het Feyenoord 2.0 gemaakt. Dat zei ik al in juli dit jaar toen we door Basel er uit werden geknikkerd.
 
Toon heeft ons al het Feyenoord 2.0 gemaakt. Dat zei ik al in juli dit jaar toen we door Basel er uit werden geknikkerd.

Ik geef het nog een zomer, om voor de verandering maar eens optimistisch te zijn. Als er gericht wordt verkocht/ingekocht na dit seizoen en we volgend seizoen weer een PSV-waardig seizoen neerzetten kunnen we deze ''transformatie'' in mijn ogen nog ontlopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik geef het nog een zomer, om voor de verandering maar eens optimistisch te zijn. Als er gericht wordt verkocht/ingekocht na dit seizoen en we volgend seizoen weer een PSV-waardig seizoen neerzetten kunnen we deze ''transformatie'' in mijn ogen nog ontlopen.

Maar wie moet die gerichte en goede aankopen gaan doen bij PSV, dat is de hamvraag.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
ELQ3RJmW4AAZc_I.jpg


Ze bereiden zich alvast voor in Barcelona. :cautious: Althans de kunstenaars. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan