Donyell Malen (A)

Scoren van Hippolytushoef tot Hamburg

link

De familie van Donyell Malen is trots op de scorende spits van PSV, de sensatie in de eredivisie tot nog toe.
Jeetje mina, zo overziet moeder Mariska Manshanden, de laatste weken uit het stormachtige leven van haar zoon, aanvaller Donyell Malen. ‘We hadden een mooi jaar verwacht, maar dit…’

Moeder Mariska, over de ontwikkelingen: ‘Het kan niet meer stuk.’ En dan, relativerend: ‘Nou ja, alles kan stuk, maar Donyell is heel rustig, ook in zijn keuzes. Hij wilde per se van Arsenal terug naar Nederland, naar PSV. En als hij iets wil, houdt niemand hem tegen. Hij luistert vooral naar zichzelf.’

:)
 
Scoren van Hippolytushoef tot Hamburg

link

De familie van Donyell Malen is trots op de scorende spits van PSV, de sensatie in de eredivisie tot nog toe.
Jeetje mina, zo overziet moeder Mariska Manshanden, de laatste weken uit het stormachtige leven van haar zoon, aanvaller Donyell Malen. ‘We hadden een mooi jaar verwacht, maar dit…’

Moeder Mariska, over de ontwikkelingen: ‘Het kan niet meer stuk.’ En dan, relativerend: ‘Nou ja, alles kan stuk, maar Donyell is heel rustig, ook in zijn keuzes. Hij wilde per se van Arsenal terug naar Nederland, naar PSV. En als hij iets wil, houdt niemand hem tegen. Hij luistert vooral naar zichzelf.’

:)

Nou, volgens Sjaak wil hij toch echt het liefst bij Ajax spelen :ROFL::clown:
 
Ik moet zeggen dat ik het niet zeker wist met Malen in de spits. Leek me niet het juiste soort speler, al zeker niet qua fysiek, in de spits. Ik blijf er bij dat een type spits als Mitroglu noodzakelijk is, al is het maar om de speelstijl te kunnen wijzigen indien het nodig blijkt.

Echter, ik zal het kort en simpel houden: vooralsnog sta ik met mijn mond vol tanden. En ik hoop dat ik dat het hele seizoen blijf staan. Er zal vast nog een droge periode volgen en ik ga geen wonderen van hem verwachten, maar hij is goed aan het seizoen begonnen.
Ook ik had/heb mijn bedenkingen bij Malen in de spits. Ik zie nog altijd meer in Lammers dan Malen in de Spits (liever malen op de flanken). Maar vooralsnog bewijst Malen mijn ongelijk. Laten we hopen dat hij dat blijft doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Voor wat het waard is: Arsenal zou net als Milan achter Malen aanzitten en 56 miljoen voor hem willen betalen.
https://m.calciomercato.com/en/news...to-compete-with-milan-for-young-striker-10168

niet-te-koop.jpg
 
56 miljoen euro...?? Laat PSV als vraagprijs ook maar 80+ miljoen euro hanteren.....Als Donny in de zomer nog 50-60 moest kosten en nu na 2 maanden ineens 80-100 miljoen , dan moet PSV Malen niet voor een schijntje verkopen.....80+ vragen en uiteindelijk niet voor minder dan 70 miljoen euro verkopen.....!!!
 
Niets vragen. Laat Donyell Malen nog maar een aantal jaren bij PSV voetballen en als de tijd rijp is laat de clubs die interesse hebben maar bieden. Nooit vragen. laat ze maar tegen elkaar opbieden en als het bedrag te laag is zeg je gewoon nee. De kans dat je minder vraagt dan je kan ontvangen is groot in de voetbalwereld. :maniac:
 
Malen kan ook heerlijk invallen. Is mij eerlijk gezegd om het even.

Als we maar niet Veltman gaan zien. Dan nog liever Promes op rechtsback in een verkapte 3-5-2 opstelling zoals de 2e helft tegen Duitsland.
 
Malen kan ook heerlijk invallen. Is mij eerlijk gezegd om het even.

Als we maar niet Veltman gaan zien. Dan nog liever Promes op rechtsback in een verkapte 3-5-2 opstelling zoals de 2e helft tegen Duitsland.
Die Veltman zag ik vanmorgen wel in een te verwachten opstelling staan. Vreemd, want Dumfries raakt juist weer in vorm. Veltman speelt overigens ook prima, maar dan wel centraal.
 
Tegen alle verwachting? Malen is toch een klasse beter dan die nep rapper van Ajax
Dat zeg ik toch helemaal niet. Integendeel. Alleen de verwachting was dat Malen op de bank zou beginnen volgend de diverse journaille. Terwijl ook zij hem terecht in de basis wilde zien. Malen in deze prestatieflow moet je juist altijd opstellen.
 
Komt erin, Oranje staat achter tegen een betonnen muur die nu nog verder dichtgemetseld is nu ze zelfs voor de winst spelen. Geeft een vlijmscherpe pass door het midden en tekent zo voor een belangrijke assist. Wat een speler is dit. Oh ja, weer de (ex)PSV connectie die het doet. Jammer van zijn gemiste kopbal nog, want dat was wel heel mooi geweest. Gelukkig maakte dat uiteindelijk niet uit.
 
Laatst bewerkt:
Aanrader: lees even de eerste paar pagina's van dit topic terug. Bewijs dat dingen soms toch ook op een positieve manier anders kunnen lopen. We kochten een enigszins talentvolle speler die bij Arsenal mocht vertrekken en geen noemenswaardige statistieken had voor 600k. Twee jaar verder en deze toch ietwat overbodige aankoop is tientallen miljoenen waard, legt bal op bal in het netje en is volwaardige A-international van Nederland, waarvoor hij bij zijn debuut tegen topland Duitsland scoorde. De Arsenal fans die destijds niet snapten dat hij mocht vertrekken lijken (vooralsnog) gelijk te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan