Donyell Malen (A)

Gold... Als dat nog steeds het geval zou zijn dan hadden ze hem verhuurd en niet meteen verkocht. Maar goed, wie weet zitten we straks in een Arias-scenario.

Gold, omdat hij niet meer voor Arsenal uitkomt ;) afgelopen seizoen had hij gewoon 14 keer gescoord in 30 duels waarvan meeste in hogere jeugdteams. Bij psv denkt hij eerder de stap naar het eerste te maken en arsenal kan niet alle talenten binnenboord houden tegen de wil om van talenten zelf.

Je kunt overal pessimistisch over zijn, maar ik vind dit gewoon een heel mooie vondst. Ik moedig Brands aan om de situatie van dit soort talenten in het buitenland nauwgezet in de gaten te houden. Bij Bruma en rekik pakte het ook goed uit.
 
Gold, omdat hij niet meer voor Arsenal uitkomt ;) afgelopen seizoen had hij gewoon 14 keer gescoord in 30 duels waarvan meeste in hogere jeugdteams. Bij psv denkt hij eerder de stap naar het eerste te maken en arsenal kan niet alle talenten binnenboord houden tegen de wil om van talenten zelf.

Je kunt overal pessimistisch over zijn, maar ik vind dit gewoon een heel mooie vondst. Ik moedig Brands aan om de situatie van dit soort talenten in het buitenland nauwgezet in de gaten te houden. Bij Bruma en rekik pakte het ook goed uit.
Ik heb ook alle reden om pessimistisch te zijn dacht ik zo... Dat je sinds een paar dagen nieuw pilletjes hebt ingeslikt moet jij weten :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook alle reden om pessimistisch te zijn dacht ik zo... Dat je sinds een paar dagen nieuw pilletjes hebt ingeslikt moet jij weten :D

Is toch saai om met de meute mee te klagen? Moet toch iemand zijn die het tegengeluid organiseert om de discussie levend te houden op het forum? :D Dacht dat jij dat ook deed met jouw post in topic brands.

Maar serieus, PSV moet het hebben van dit soort buitenkansjes. Ik ben happy met deze aanwinst.
 
Is toch saai om met de meute mee te klagen? Moet toch iemand zijn die het tegengeluid organiseert om de discussie levend te houden op het forum? :D Dacht dat jij dat ook deed met jouw post in topic brands.

Maar serieus, PSV moet het hebben van dit soort buitenkansjes. Ik ben happy met deze aanwinst.

Eens hoor. Daarom zei ik ook dat een Arias-scenario leuk zou zijn.
Ook ik vind dat Brands dit soort jongens (zoals Mauro bijv) in het buitenland in de gaten moet houden. Het geld is op en je moet dus inventief zijn.
 
Eens hoor. Daarom zei ik ook dat een Arias-scenario leuk zou zijn.
Ook ik vind dat Brands dit soort jongens (zoals Mauro bijv) in het buitenland in de gaten moet houden. Het geld is op en je moet dus inventief zijn.

Arias was al een stuk ouder en als reserve van sporting waren se verwachtingen laag en bleek hij alle verwachtingen te overtreffen. Malen is nog piepjong en was bij Ajax een van de grootste talenten en daarna ook bij Arsenal. Heb zitten neuzen op Arsenal fora en daar zijn ze ontsteld over zijn vertrek omdat Wenger had aangekondigd dat hij minuten zou maken in het eerste en hij nog een contract had. Ze kunnen zich dan ook niet voorstellen dat Arsenal een terugkoopclausule bedongen heeft. Ik hoop het niet anders kunnen we er maar heel kort van genieten ben ik bang.
 
Deze jongen heeft er voor rust bij Nederland O19 tegen Finland O19 al 2 in het netje geplaatst. Netjes!
 

Ik hecht tegenwoordig weinig waarde meer aan wat de voetballers over hun (ex) werkgever roepen, zowel positief als negatief. Hij verliet het “kille” Ajax omdat hij in het warme nest Arsenal wilde terecht gekomen dan? En nu is PSV de warme club maar wil hem horen als die bij het Eerste komt en weinig minuten maakt, ALS hij ooit bij het Eerste komt....
 
Ach, zo was het een aardig, beleefd interview. Helemaal openhartig zal zoiets nooit worden.

Als we gewoon proberen er iets positiefs uit te pakken. Na Ajax en de stap omhoog naar Arsenal, heeft hij het hier bij het warme PSV goed naar zijn zin en hopen we op een snel debuut van hem.
 
Ach, zo was het een aardig, beleefd interview. Helemaal openhartig zal zoiets nooit worden.

Als we gewoon proberen er iets positiefs uit te pakken. Na Ajax en de stap omhoog naar Arsenal, heeft hij het hier bij het warme PSV goed naar zijn zin en hopen we op een snel debuut van hem.

De kerst is voobij, dus gewoon weer business as usal graag! :D
 
[h=1]Cocu beloont talent Donyell Malen en neemt hem mee op trainingskamp met PSV 1[/h] https://www.ed.nl/psv/cocu-beloont-...-hem-mee-op-trainingskamp-met-psv-1~a22672be/

Hoofdcoach Phillip Cocu van PSV neemt de talentvolle aanvaller Donyell Malen (18) mee tijdens het 9-daagse trainingskamp van de club in de Verenigde Staten. PSV reist vrijdag af naar Orlando.

Zeer verdiend. Goed om te lezen dat Cocu hem meeneemt; pleitte er zelf ook al voor een poosje terug.
 
Volgend jaar een voorhoede met Malen - Romero - Gudmundsson ...... misschien dat sponsor gezocht moet gaan worden bij Pampers of Studio100 :D
 
Volgend jaar een voorhoede met Malen - Romero - Gudmundsson ...... misschien dat sponsor gezocht moet gaan worden bij Pampers of Studio100 :D

Van Malen en Gudmundsson verwacht ik veel. Van Romero geen idee wat te verwachten maar gezien zijn aankoopbedrag mag ik voor PSV hopen dat hij mooie dingen laat zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan