Directie PSV - Algemeen

De hegemonie van Ajax op dit moment binnen het Nederlandse voetbal is na wederom een dramatisch seizoen van PSV een feit. De enige club die Ajax lang kon bijbenen in het verleden en de competitie spannend kon maken en houden, was PSV. Maar zowel vorig seizoen als dit seizoen is PSV zo erbarmelijk slecht aan het spelen, dat Ajax zeker dit seizoen lachend kampioen wordt. Ik zie nog voor het jaar 2030 Ajax het 4e sterretje erbij krijgen op het shirt. Voor PSV zal het nog minimaal 15 jaar duren voor het 3e sterretje erbij gaat komen op het shirt, mits er wel wat gaat veranderen binnen de directie. Gerbrands en JDJ moeten na dit seizoen plaats gaan maken voor een nieuwe clubleiding, want de afgelopen 2 seizoenen is het beleid wel erg dramatisch te noemen. Met name op het aan- en verkoopbeleid van JDJ is behoorlijk wat aan te merken. En zeker dit seizoen spant echt de kroon met aankopen die geen of nauwelijks een toegevoegde waarde hebben voor het team. Ik kijk vooral na de winterstop met gemengde gevoelens naar de wedstrijden van PSV en regelmatig begin ik halverwege de wedstrijd een vorm van zelfmedelijden te krijgen en, dit is nieuw, een zekere vorm van sympathie te krijgen voor de tegenstander, omdat ik die wel zie hollen en draven en spelen met strijd, passie, lef en enthousiasme. Wanneer heb ik voor het laatst een echt mooie wedstrijd van PSV gezien, waarbij PSV voor minimaal 60 minuten met enthousiasme, strijd, lef en passie gespeeld heeft ? Serieus, eerlijk waar, ik kan me van dit seizoen geen enkele wedstrijd in de eredivisie, Beker of in Europees verband herinneren. Kortom, zolang Gebrands en JDJ daar zitten binnen de clubleiding, zie ik geen sprankelende voetbal meer van PSV. Er MOET iets op korte termijn gebeuren....laat de BOM maar barsten binnen de kleedkamer en binnen het bestuur van PSV !!!
 

Oei oei. Als Ajax al rode cijfers schrijft, hoe zal het PSV dan vergaan? Naast corona: veel mislukte spelers, dure aankopen die niet spelen, geen sportief succes. Ik vrees met grote vrezen.
 

Oei oei. Als Ajax al rode cijfers schrijft, hoe zal het PSV dan vergaan? Naast corona: veel mislukte spelers, dure aankopen die niet spelen, geen sportief succes. Ik vrees met grote vrezen.
Dure aankopen die niet spelen? Help me even ik kan nu alleen Baumgartl bedenken? Verder wel spannend ja.
 

Oei oei. Als Ajax al rode cijfers schrijft, hoe zal het PSV dan vergaan? Naast corona: veel mislukte spelers, dure aankopen die niet spelen, geen sportief succes. Ik vrees met grote vrezen.
goed nieuw. Ajax gaat Barca achter na een te groot huishoudboekje. Heerlijk dik verlies incl. Verkoop van hun spelers. Corona herstelt het evenwicht.

 

Oei oei. Als Ajax al rode cijfers schrijft, hoe zal het PSV dan vergaan? Naast corona: veel mislukte spelers, dure aankopen die niet spelen, geen sportief succes. Ik vrees met grote vrezen.
Zeer somber. :lying:

"Het eigen vermogen is met 39,7 miljoen euro gestegen naar 268,5 miljoen euro."

Wat hebben ze het toch slecht. :rolleyes: :maniac:
 
Zeer somber. :lying:

"Het eigen vermogen is met 39,7 miljoen euro gestegen naar 268,5 miljoen euro."

Wat hebben ze het toch slecht. :rolleyes: :maniac:
Ja natuurlijk somber, inkomsten nihil en kosten zijn enorm 268 miljoen verdwijnt dan net zo snel als de sneeuw deze week. Alleen al 50 miljoen aan salaris kosten. Onderaan de streep een dik verlies. En hebben NOW overheid steun nodig om op de been te blijven. Maar kennelijk denk jij dat het allemaal meevalt.
 
Ja natuurlijk somber, inkomsten nihil en kosten zijn enorm 268 miljoen verdwijnt dan net zo snel als de sneeuw deze week. Alleen al 50 miljoen aan salaris kosten. Onderaan de streep een dik verlies. En hebben NOW overheid steun nodig om op de been te blijven. Maar kennelijk denk jij dat het allemaal meevalt.
Die 50m hebben ze dit jaar al weer terug verdient in Europa, het verlies komt doordat ze oa 22m voor Haller hebben uitgetrokken, ondanks corona. Heel weinig sympathie, ook niet voor PSV overigens. Bezopen dat die om staatssteun vragen, en nog bezopener dat ze het nog krijgen ook. Als ik minister was zou ik zeggen: dat is jammer, verkoop je toch gewoon Haller, Gravenberg, Anthony, Gakpo of Malen
 
Die 50m hebben ze dit jaar al weer terug verdient in Europa, het verlies komt doordat ze oa 22m voor Haller hebben uitgetrokken, ondanks corona. Heel weinig sympathie, ook niet voor PSV overigens. Bezopen dat die om staatssteun vragen, en nog bezopener dat ze het nog krijgen ook. Als ik minister was zou ik zeggen: dat is jammer, verkoop je toch gewoon Haller, Gravenberg, Anthony, Gakpo of Malen
Ze hebben niets terug verdiend en er komt onderaan de streep gewoon een dik verlies uit Incl spelers verkopen en CL inkomsten. Staat gewoon in het verslag.
 
Die 50m hebben ze dit jaar al weer terug verdient in Europa, het verlies komt doordat ze oa 22m voor Haller hebben uitgetrokken, ondanks corona. Heel weinig sympathie, ook niet voor PSV overigens. Bezopen dat die om staatssteun vragen, en nog bezopener dat ze het nog krijgen ook. Als ik minister was zou ik zeggen: dat is jammer, verkoop je toch gewoon Haller, Gravenberg, Anthony, Gakpo of Malen
Wat dat betreft zou men met de steun meer het bijstandsmoeder moeten volgen. Heb je nog vermogen, dan dien je dat eerst aan te spreken.
 
Ze hebben niets terug verdiend en er komt onderaan de streep gewoon een dik verlies uit Incl spelers verkopen en CL inkomsten. Staat gewoon in het verslag.
Ze hebben natuurlijk geweldige transferwinsten op bepaalde spelers gehaald. Maar om het daar recht mee te trekken is natuurlijk wel een risicomodel.
 
Wat dat betreft zou men met de steun meer het bijstandsmoeder moeten volgen. Heb je nog vermogen, dan dien je dat eerst aan te spreken.
Nou dan kan half Bv Nederland Inleveren. Genoeg vermogen maar wel de staats ruif leeg plukken de multinationals spelen op dat gebied CL. Bonussen aan de top,steun overheid en de werknemers de straat op. Tja waar gaan we heen....17 maart hopelijk een omslag maar verwacht het niet. Dom volkje die Nederlanders.
 
Ze hebben niets terug verdiend en er komt onderaan de streep gewoon een dik verlies uit Incl spelers verkopen en CL inkomsten. Staat gewoon in het verslag.
Even snel uit het artikel, een operationeel verlies van 1.3m in het eerst half jaar, daar hoeft ajax toch niet wakker van te liggen. Verder, volgens het artikel is er onder aan de streep een forse winst van £38.5m geboekt door de verkoop van vdBeek, Ziyech en Dest. Als ajax niks gekocht had in de zomer, was er gewoon winst aan het einde van het jaar, tenzij je verwacht dat het operationeel verlies in de 2e helft van dit jaar groter is dan 38.5m (leuke bonussen vdSar en Overmars)
 
Die 50m hebben ze dit jaar al weer terug verdient in Europa, het verlies komt doordat ze oa 22m voor Haller hebben uitgetrokken, ondanks corona. Heel weinig sympathie, ook niet voor PSV overigens. Bezopen dat die om staatssteun vragen, en nog bezopener dat ze het nog krijgen ook. Als ik minister was zou ik zeggen: dat is jammer, verkoop je toch gewoon Haller, Gravenberg, Anthony, Gakpo of Malen
Hmmm ja, je vraagt aan de kapper ook niet of hij zijn pand, zijn kapstoel etc niet kan verkopen om de kosten te dragen? Het is nu eenmaal een bedrijf. Waar ik meer in zie is het eerst opmaken van je winst of (een deel van) je reserves. Maar goed, al met al is het de overheid die zorgt voor deze inkostenterugloop. Moet een bedrijf daarvoor dan verantwoordelijk zijn?
 
Ja natuurlijk somber, inkomsten nihil en kosten zijn enorm 268 miljoen verdwijnt dan net zo snel als de sneeuw deze week. Alleen al 50 miljoen aan salaris kosten. Onderaan de streep een dik verlies. En hebben NOW overheid steun nodig om op de been te blijven. Maar kennelijk denk jij dat het allemaal meevalt.
Het valt ook mee. Interen op eigen vermogen mag best hoor. En het is notabene nog flink gestegen ook.
Salariskosten is eigen schuld dikke bult. Ze hebben nog geluk dat het betaald voetbal niet helemaal afgeschaft is tijdens de coronaperiode.
 
Misschien een erehaag en knielen voor de godenzonen Om het goed te maken als onze hare majesteit vd Sar het behaagt.
tjonge jonge kernwaarden me reet.

 
Misschien een erehaag en knielen voor de godenzonen Om het goed te maken als onze hare majesteit vd Sar het behaagt.
tjonge jonge kernwaarden me reet.

Nah dit is gewoon netjes. Lekker afstand houden van 'wangedrag' en keurig excuses doen. Niets mis mee.
 
Misschien een erehaag en knielen voor de godenzonen Om het goed te maken als onze hare majesteit vd Sar het behaagt.
tjonge jonge kernwaarden me reet.


Wat een koude KILLE gast is die GERBRANDS....
 
Wel gebaseerd op aannames?

Ik vind het lastig om de staf te beoordelen. Eind verantwoordelijke kun je makkelijker af rekenen want het totaal ging slecht. Maar wat VoH zijn aandeel is daar heb ik geen idee van.
Welk aannames? Het is een feit dat ze allebei nog geen lange staat van dienst hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan