Derrick Luckassen (V)

Ach ja... armoede matcht wel met armoede die we al hebben, dus niks aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
[h=1]PSV wil Luckassen snel binnenhalen, maar hikt aan tegen vraagprijs AZ[/h] http://www.ed.nl/psv/psv-wil-luckassen-snel-binnenhalen-maar-hikt-aan-tegen-vraagprijs-az~aca74ec5/

Het is inmiddels geen geheim meer dat PSV zo snel mogelijk Derrick Luckassen van AZ aan de selectie wil toevoegen, maar de Eindhovense club hikt aan tegen de vraagprijs van AZ.
Luckassen zelf ziet een overstap naar PSV zitten, maar moet dan wel afwachten of de clubs eruit kunnen komen.

:unsure:Die komt dus zeker naar PSV. :re:
 
Mocht ie serieus maar 1 miljoen kosten dan is het geen verkeerde (breedte) aankoop
 
Leuke breedte aankoop. Misschien wordt het wat. Voorlopig categorie Ramselaar, of minder. Waar blijft die vervanger voor Moreno? En blijven Arias en Willems?
 
Nou, hij is dus bijna binnen. Ik weet het niet, VI verwacht dat PSV hem als verdediger haalt, ik ben niet overtuigd. En dat zou dan als vervanger van Moreno zijn denk ik, tenzij Isimat vertrekt. Dat zou wel een erg grote stap achteruit zijn. Als back-up voor 3 posities is hij wel bruikbaar, dus als Isimat vertrekt en hij daarvan de vervanger is, is het prima imo.
 
Nou, hij is dus bijna binnen. Ik weet het niet, VI verwacht dat PSV hem als verdediger haalt, ik ben niet overtuigd. En dat zou dan als vervanger van Moreno zijn denk ik, tenzij Isimat vertrekt. Dat zou wel een erg grote stap achteruit zijn. Als back-up voor 3 posities is hij wel bruikbaar, dus als Isimat vertrekt en hij daarvan de vervanger is, is het prima imo.

Mee eens. Op zich een leuke speler, maar niet de speler die we nu nodig hebben.
 
En hoeveel hebben wij nou betaald aangezien Feyenoord hem voor 6 mil wilden hebben?
 
En hoeveel hebben wij nou betaald aangezien Feyenoord hem voor 6 mil wilden hebben?

7 miljoen? Voor Luckassen? Het wordt de komende seizoenen pure middelmaat jongens. Dat je Luckassen erbij wil hebben, ok. Maar dit is gewoon minimaal 5 miljoen meer betalen dan dat deze jongen waardis,op een goede dag.
 
Met al dat transfer geweld vanuit de premier league verbaasd het mij niet dat redelijke spelers ook in prijs stijgen. We gaan het zien met lucassen. Hij heeft er iig een goeie kop op staan.
 
En hoeveel hebben wij nou betaald aangezien Feyenoord hem voor 6 mil wilden hebben?

Geen idee. Ik zie ook niet in waarom je 6 miljoen voor deze speler gaat betalen. Heeft leuke wedstrijden gespeeld, maar ook niet meer dan dat.
Aan de andere kant: 22, dus er zit nog groei in. Stam begon pas met 25 of zo op te vallen, Van Dijk met 23. Als er, zeg eens, 5-6 miljoen wordt betaald, doet met in ieder geval moeite en zien mensen bij PSV dus wel iets in hem.
 
Geen idee. Ik zie ook niet in waarom je 6 miljoen voor deze speler gaat betalen. Heeft leuke wedstrijden gespeeld, maar ook niet meer dan dat.
Aan de andere kant: 22, dus er zit nog groei in. Stam begon pas met 25 of zo op te vallen, Van Dijk met 23. Als er, zeg eens, 5-6 miljoen wordt betaald, doet met in ieder geval moeite en zien mensen bij PSV dus wel iets in hem.

Dat schept niet bepaald vertrouwen bij mij.

 
Terug
Bovenaan Onderaan