Derrick Luckassen (V)

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
http://www.ed.nl/psv/psv-informeert-naar-luckassen~a29de43c/

PSV heeft afgelopen week bij AZ geïnformeerd naar de mogelijkheden om Derrick Luckassen over te nemen. Directeur Max Huiberts sprak met technisch manager Marcel Brands van PSV over de afgelopen week 22 jaar geworden middenvelder/verdediger.

:unsure:De volgende AZ-speler die naar PSV komt. :re:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Meer vertrouwen in hem dan in Isimat en Zwaap. En als we dan toch geen echte topper voor de verdediging kopen, laat dan Rosario en Soulas het maar eens zien.
 
[h=1]PSV informeert naar Luckassen[/h] http://www.ed.nl/psv/psv-informeert-naar-luckassen~a29de43c/

PSV heeft afgelopen week bij AZ geïnformeerd naar de mogelijkheden om Derrick Luckassen over te nemen. Directeur Max Huiberts sprak met technisch manager Marcel Brands van PSV over de afgelopen week 22 jaar geworden middenvelder/verdediger.

:unsure:De volgende AZ-speler die naar PSV komt. :re:

Was dat niet diezelfde Huiberts die PSV probeerde zwart te maken in de media door te zeggen dat Ajax en Feyenoord nooit rare dingen doen maar PSV wel? Laat hem toch stikken met zijn overschatte talenten.
 
Was dat niet diezelfde Huiberts die PSV probeerde zwart te maken in de media door te zeggen dat Ajax en Feyenoord nooit rare dingen doen maar PSV wel? Laat hem toch stikken met zijn overschatte talenten.

Als PSV al onderhandelt met Betis Sevilla over Guardado is Huiberts maar een pionnetje. Zoals al eerder gezegd de mores is de voetbalwereld is ver te zoeken.
:sick: :shifty:
 
PSV-supporters fronsen gelijk met de wenkbrauwen als er een AZ-speler wordt gehaald. Maar als je objectief kijkt kan dit wel eens een goede aankoop blijken.

Alles is afhankelijk van de prijs natuurlijk en als die ver boven de 3 miljoen komt moet je je afvragen of het verstandig is.

Maar als Arias vertrekt is Brenet eerste speler op rechtsback, na het vertrek van Guardado is Hendrix eerste VCM. Achter beide spelers heb je een backup nodig. Voor Hendrix is dat hoop ik Rigo, maar die had moeite om aan te haken vorig jaar dus er moet eigenlijk nog een optie zijn. En achter Isimat en een linksbenige CV die aangekocht moet worden heb je ook een reserve nodig.

Luckassen kan op al die posities spelen, je koopt 1 speler en je hebt een back up voor 3 posities. En wellicht heeft hij de potentie om door te groeien tot basisspeler. Kan ik niet over oordelen, heb ik hem te weinig voor zien spelen.
 
2,5 miljoen vangen voor een sterspeler als Guardado en dan dadelijk 5 miljoen betalen voor een talent die zich nog moet bewijzen op het hoogste niveau.....
En ook nog maar een 1 jarig contract heeft trouwens.
 
2,5 miljoen vangen voor een sterspeler als Guardado en dan dadelijk 5 miljoen betalen voor een talent die zich nog moet bewijzen op het hoogste niveau.....
En ook nog maar een 1 jarig contract heeft trouwens.

PSV gaat geen 5 miljoen aan Luckassen geven en gaat Guardado niet voor 2,5 miljoen verkopen.
 
PSV gaat geen 5 miljoen aan Luckassen geven en gaat Guardado niet voor 2,5 miljoen verkopen.

Als we jouw andere posts in dat verband mogen geloven is er geen weg meer terug voor psv aangaande Guardado. Je weet wel die afspraken....
 
Als we jouw andere posts in dat verband mogen geloven is er geen weg meer terug voor psv aangaande Guardado. Je weet wel die afspraken....

Daar heb je een punt. Die afspraken zijn er zegt Brands, maar ik kan me gewoon weg geen enkele reden bedenken dat Guardado naar Spanje wil.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Daar heb je een punt. Die afspraken zijn er zegt Brands, maar ik kan me gewoon weg geen enkele reden bedenken dat Guardado naar Spanje wil.

Dat hij naar Spanje wil snap ik wel, maar de club komt er bij mij gewoon niet in. Vooral dat ze die lui bij PSV nog binnen laten na de vorige keer.
 
Dat hij naar Spanje wil snap ik wel, maar de club komt er bij mij gewoon niet in. Vooral dat ze die lui bij PSV nog binnen laten na de vorige keer.

Ja maar hij heeft al in Spanje gespeeld en heeft zelf aangegeven naar de MLS te willen. Dus waarom zou hij nu opeens weer naar Spanje willen?
 
Ja maar hij heeft al in Spanje gespeeld en heeft zelf aangegeven naar de MLS te willen. Dus waarom zou hij nu opeens weer naar Spanje willen?

Ik heb geen idee. Mijn eerste ingeving is serieus geld, al zoek ik dat niet achter Guardado. Maar ik kan voor de rest niks positief bedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan