Derrick Luckassen (V)

Maher heeft eigenlijk altijd laten zien wel uit het goede hout gesneden te zijn. Kleine smetjes zijn de actie met dat dametje in zijn auto (prive, not our business en no big deal), en de tweet over Toivonen (wel erg dom/onhandig). Verder prima prof en gozer volgens mij.
 
En bij Luckassen wordt nu alles wat hij zegt negatief uitgelegd. Eerste jaar kan zwaar zijn, hij kan het nog steeds waarmaken.

Moet ie wel snel stappen gaan maken, dat dan weer wel.
 
Maher heeft eigenlijk altijd laten zien wel uit het goede hout gesneden te zijn. Kleine smetjes zijn de actie met dat dametje in zijn auto (prive, not our business en no big deal), en de tweet over Toivonen (wel erg dom/onhandig). Verder prima prof en gozer volgens mij.

dametje ? o.O Het was een flinke "dame". ;P
 
Nog even wat interviews dan:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...lt-van-interviews-geen-fan-van-de-media-.html
(Geen fan van de media? Lijkt me onlosmakelijk verbonden met waar je je geld mee verdient, vriend...)

Hier lijkt hij ook slecht met kritiek om te kunnen gaan:
https://www.vi.nl/nieuws/luckassen-...ng-feyenoord-als-je-me-slecht-vindt-prima-man
'Spelers hebben geen kritiek nodig om te beseffen dat ze niet goed hebben gepresteerd', stelt de centrale verdediger. 'Ik weet zelf heel goed dat wat wij hebben laten zien tegen Osijek en Heerenveen niet goed genoeg was. Als je me slecht vindt, prima man. :cautious:

En deze parel natuurlijk:
http://voetbalflitsen.nl/nieuws/s8p...sv-duizend-keer-gezegd-ik-ben-geen-rechtsback

De hele mentaliteit staat mij niet aan. En dat dan in combinatie met zijn belabberde spel...
 
Nog even wat interviews dan:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...lt-van-interviews-geen-fan-van-de-media-.html
(Geen fan van de media? Lijkt me onlosmakelijk verbonden met waar je je geld mee verdient, vriend...)

Hier lijkt hij ook slecht met kritiek om te kunnen gaan:
https://www.vi.nl/nieuws/luckassen-...ng-feyenoord-als-je-me-slecht-vindt-prima-man
'Spelers hebben geen kritiek nodig om te beseffen dat ze niet goed hebben gepresteerd', stelt de centrale verdediger. 'Ik weet zelf heel goed dat wat wij hebben laten zien tegen Osijek en Heerenveen niet goed genoeg was. Als je me slecht vindt, prima man. :cautious:

En deze parel natuurlijk:
http://voetbalflitsen.nl/nieuws/s8p...sv-duizend-keer-gezegd-ik-ben-geen-rechtsback

De hele mentaliteit staat mij niet aan. En dat dan in combinatie met zijn belabberde spel...

Om somber van te worden. Wie stopt die vent wat peper in zijn reet? :sneaky:
"Ik wil gewoon op het veld laten zien wat ik kan". Zou niet verkeerd zijn, maar als hij heeft laten zijn wat hij kan. :fear:
 
Dat interview met VI...
Had je het nog verwacht?
Eigenlijk niet nee


Wat een belachelijk een dom antwoord. Ik stond op het punt zijn eerlijkheid te prijzen, maar toen realiseerde ik me dat hij op het veld stond. Als je denkt dat je niet meer gaat scoren, waarom speel je dan nog, vriend? En dan ben ik nog niet eens begonnen over zijn houding. Geen vorm van enthausisme of vrolijkheid te spotten. Alsof zijn vriendin hem 's ochtends heeft gedumpt, hij 's middags een boordje kroket ipv frikandel kreeg en daarna de wedstrijd verloor. En zijn domheid... Bij de meeste vormen van domheid erger ik me kapot, maar Luckassen weet het zo ver te schoppen dat ik moet lachen van medeleiden.

Maar toen, na het schrijven van dit alles, realiseerde ik me, dat dit een speler van PSV is waarvoor wij 6 miljoen hebben betaald. :oops:
 
Dat interview met VI...
Had je het nog verwacht?
Eigenlijk niet nee


Wat een belachelijk een dom antwoord. Ik stond op het punt zijn eerlijkheid te prijzen, maar toen realiseerde ik me dat hij op het veld stond. Als je denkt dat je niet meer gaat scoren, waarom speel je dan nog, vriend? En dan ben ik nog niet eens begonnen over zijn houding. Geen vorm van enthausisme of vrolijkheid te spotten. Alsof zijn vriendin hem 's ochtends heeft gedumpt, hij 's middags een boordje kroket ipv frikandel kreeg en daarna de wedstrijd verloor. En zijn domheid... Bij de meeste vormen van domheid erger ik me kapot, maar Luckassen weet het zo ver te schoppen dat ik moet lachen van medeleiden.

Maar toen, na het schrijven van dit alles, realiseerde ik me, dat dit een speler van PSV is waarvoor wij 6 miljoen hebben betaald. :oops:

Na een goal van Isimat in de 95e minuut van de wedstrijd tegen PEC.
Had je nog hoop? --> Ja. (Nee zou jou veroordeling waar maken)
Had je het verwacht ? --> Nee. (Ja zou getuigen van gebrekkinge realiteitszin of liegen)

Dat hij waardeloos is in interviews met de media is n ding dat zeker is. Dat weet ie zelf ook dondersgoed (Zie de eerste link van Rednas hierboven).
Hij laat zich gemakkelijk in de hoek zetten door de interviewer die vervolgens dankbaar probeert uit te melken dat meneer liever niet op RB speelt.

Dat hij geen goede rechtsback is ben ik overigens volkomen met hemzelf eens. Dat hij voor het team als noodgreep (was n schorsing van Schwaab en Arrias dacht ik?) op die plek zijn best doet is niet meer dan logisch. Dat hij daar vervolgens een slechte wedstrijd liet ziet terwijl hij eigenlijk al niet in de plannen voorkwam doet hem begrijpelijkerwijs ook terleurgesteld zijn. Ik denk dat de onvrede voor een deel wel uit de juiste emoties voorkomt (hij wil graag een toegevoegde waarde zijn voor het team). Ik weiger hem daarom om mee te doen om hem op basis van zijn media-kant te vergruizen, en houdt het enkel op zijn meerwaarde in het veld om tot een oordeel te komen.

Het oordeel waarbij ik uitkom is overigenswel hetzelfde, ongeschikt voor basis PSV en een dure miskoop tot nu toe. :cautious:
 
Na een goal van Isimat in de 95e minuut van de wedstrijd tegen PEC.
Had je nog hoop? --> Ja. (Nee zou jou veroordeling waar maken)
Had je het verwacht ? --> Nee. (Ja zou getuigen van gebrekkinge realiteitszin of liegen)

Dat hij waardeloos is in interviews met de media is n ding dat zeker is. Dat weet ie zelf ook dondersgoed (Zie de eerste link van Rednas hierboven).
Hij laat zich gemakkelijk in de hoek zetten door de interviewer die vervolgens dankbaar probeert uit te melken dat meneer liever niet op RB speelt.

Dat hij geen goede rechtsback is ben ik overigens volkomen met hemzelf eens. Dat hij voor het team als noodgreep (was n schorsing van Schwaab en Arrias dacht ik?) op die plek zijn best doet is niet meer dan logisch. Dat hij daar vervolgens een slechte wedstrijd liet ziet terwijl hij eigenlijk al niet in de plannen voorkwam doet hem begrijpelijkerwijs ook terleurgesteld zijn. Ik denk dat de onvrede voor een deel wel uit de juiste emoties voorkomt (hij wil graag een toegevoegde waarde zijn voor het team). Ik weiger hem daarom om mee te doen om hem op basis van zijn media-kant te vergruizen, en houdt het enkel op zijn meerwaarde in het veld om tot een oordeel te komen.

Het oordeel waarbij ik uitkom is overigenswel hetzelfde, ongeschikt voor basis PSV en een dure miskoop tot nu toe. :cautious:

Zoals jij het beschrijft is zijn teleurstelling wel logisch en niet onbegrijpelijk. Ik zou graag ook alleen maar over zijn kwaliteiten willen oordelen, maar ik heb nogal een hoop vooroordelen die ik soms liever niet had.

Er is overigens niks mis met gebrek aan realiteitszin. Een beetje bluffen moet kunnen. Kan nota bene zelfs grappig zijn. Wat Luckassen in dat interview deed is wat mij betreft dan ook dom. Komt ongemotiveert en onverschillig over.

De overige interviews van Isimat en Zoet laten zien hoe je er ook anders op in kan spelen. Isimat, nouja, is een Isimat en Zoet was realistisch maar niet zo droog. Moet ik wel toegeven, die interviewer van VI is een misselijke kwal.

Ik kan me nog een realistisch interview bedenken die bij veel mensen ook in het verkeerde keelgat schoot, die van Locadia na Osijk. Dan kun je soms toch beter liegen...

Laten we maar hopen dat het hem dit seizoen beter gaat. Volgens mij heeft hij vorig seizoen nog niet eens de helft van zijn wedstrijden winnend afgesloten. :oops:
 
Kan snel een transfer maken volgens Elfrink.

Mooizo. Miskoop van de eeuw.


[B]Rik Elfrink[/B]‏ @[B]RikElfrink[/B] 2 min.2 minuten geleden

Derrick Luckassen kan snel een transfer gaan maken en ontbrak daarom bij de #PSV-selectie vanavond.

[B]Rik Elfrink[/B]‏ @[B]RikElfrink[/B] 57 sec.58 seconden geleden

#PSV gaat Derrick Luckassen dus mogelijk op korte termijn kwijtraken. De club anticipeerde al door Sainsbury aan te trekken.


Als we er ongeveer zoveel voor terug krijgen als we betaald hebben kunnen we van geluk spreken. Desnoods het verlies voor lief nemen.
 
Heb de fiets al uit de schuur gehaald, even in afwachting van het antwoord van onze Johnnie en dan kunnen we
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Verrassend, iedereen dacht toch dat Isimat zou gaan. Maar prima nieuws dit! Miskoop en een irritante vent zover ik dat kan beoordelen ?
 
Lijkt me het beste voor iedereen! En daarna kopen we nooit meer iemand van retteketet AZ!

We zijn al met al lekker aan het verkopen zo, transferbalans in euro's is positief.

Achterin zou Isimat ook nog wel wegkunnen met Sainsbury en Obispo achter de hand
 
Misschien gaan Luckassen én Isimat nog wel?!

Achter Schwaab en Viergever heeft PSV immers dan nog Sainsbury en Obispo...

Het is nog vroeg maar ik moet zeggen dat Voergever mij tot nu toe niet erg heeft kunnen bekoren. Sterker, ik heb meer vertrouwen in Isimat + Schwaab en dan juist Viergever als de eerste backup. Luckassen en Ramselaar laten gaan en Isi laten blijven lijkt mij het beste.
 
Het is nog vroeg maar ik moet zeggen dat Voergever mij tot nu toe niet erg heeft kunnen bekoren. Sterker, ik heb meer vertrouwen in Isimat + Schwaab en dan juist Viergever als de eerste backup. Luckassen en Ramselaar laten gaan en Isi laten blijven lijkt mij het beste.

Viergever heeft inderdaad een draaicirkel van olietanker...Isimat hield ze gewoon vast:)
 
Geinig eigenlijk hoe het ene seizoen men met Cocu samenwerkt en spelers haalt en het andere seizoen als Cocu weg is meteen de spelers probeert te dumpen. Toekomstvisie jaja, overigens vind ik het bij luckassen en in mindere mate bij Rammelaar niet erg hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan