Derrick Luckassen (V)

Had toch een stuk meer verwacht van deze jongen. Heel teleurstellend wat hij heeft laten zien afgelopen jaar.

Laten we hopen dat hij komend jaar wel zijn draai zal vinden, maar vooralsnog lijkt hij mij geen basismateriaal voor PSV.
 
Luckassen: 'Nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer'

link

"Zelf vind ik dat ik goed genoeg ben om bij PSV in de basis te spelen en daarna denk ik ooit de stap naar het buitenland te maken. Geef me een jaar de kans en je zal zien dat het goedkomt."

:unsure: Wat we tot nu toe gezien hebben doet het ergste vrezen. :fear:
 
Luckassen: 'Nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer'

link

"Zelf vind ik dat ik goed genoeg ben om bij PSV in de basis te spelen en daarna denk ik ooit de stap naar het buitenland te maken. Geef me een jaar de kans en je zal zien dat het goedkomt."

:unsure: Wat we tot nu toe gezien hebben doet het ergste vrezen. :fear:
Het gaat van generaties op generaties door: het niet hebben van zelfreflectie bij de voetballers...
Het probleem is vaak dat deze heren vaak omringd worden door mensen die graag in de gunst willen vallen bij deze gasten, dus hebben ze ook nog te maken met een kritiekloze omgeving.
Blinde miskoop.
 
Luckassen: 'Nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer'

link

"Zelf vind ik dat ik goed genoeg ben om bij PSV in de basis te spelen en daarna denk ik ooit de stap naar het buitenland te maken. Geef me een jaar de kans en je zal zien dat het goedkomt."

:unsure: Wat we tot nu toe gezien hebben doet het ergste vrezen. :fear:

Hij heeft helemaal gelijk:

Luckassen: nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer.
 
Luckassen: 'Nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer'

link

"Zelf vind ik dat ik goed genoeg ben om bij PSV in de basis te spelen en daarna denk ik ooit de stap naar het buitenland te maken. Geef me een jaar de kans en je zal zien dat het goedkomt."

:unsure: Wat we tot nu toe gezien hebben doet het ergste vrezen. :fear:
Gadverdamme. Verlies nemen en wegdoen.
 
Luckassen: 'Nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer'

link

"Zelf vind ik dat ik goed genoeg ben om bij PSV in de basis te spelen en daarna denk ik ooit de stap naar het buitenland te maken. Geef me een jaar de kans en je zal zien dat het goedkomt."

:unsure: Wat we tot nu toe gezien hebben doet het ergste vrezen. :fear:

Laat hem dan maar meteen opdonderen. Z'n mond is vele malen groter dan z'n talent. Z'n voeten laten spreken lijkt te veel gevraagd.
Meest walgelijke speler sinds Marcus Berg.
 
Luckassen: 'Nog zo'n jaar bij PSV trek ik eigenlijk niet meer'

link

"Zelf vind ik dat ik goed genoeg ben om bij PSV in de basis te spelen en daarna denk ik ooit de stap naar het buitenland te maken. Geef me een jaar de kans en je zal zien dat het goedkomt."

:unsure: Wat we tot nu toe gezien hebben doet het ergste vrezen. :fear:
Ik begrijp dit soort gasten niet. De keren dat hij mocht spelen, was het gewoon niet goed. Dat zal ie toch zelf ook wel door hebben?
Er zijn genoeg voetballers die recht hebben te vragen om een kans, maar Luckassen voorlopig niet. Rare kerel.
 
Ik begrijp dit soort gasten niet. De keren dat hij mocht spelen, was het gewoon niet goed. Dat zal ie toch zelf ook wel door hebben?
Er zijn genoeg voetballers die recht hebben te vragen om een kans, maar Luckassen voorlopig niet. Rare kerel.

Dat is het erge, dit soort spelers vinden zichzelf best goed. Het ligt altijd aan de ander. En in plaats van zijn best te doen, zodat de coach niet om hem heen, loopt hij te piepen. Bah.
 
Derrick Luckassen. Wat een grappige gozer blijft het ook.

Miskoop van de eeuw. Bedankt Marcel voor deze waardeloze prutser. Ongelooflijk. Vind zichzelf goed genoeg om in de basis te spelen, mag ik ff flink lachen? Stap maken naar het buitenland? Ja 4e divisie van Engeland zeker.

Praatjes, praatjes, praatjes. Maar met de voeten is die waardeloos.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ben nooit een fan geweest van Luckassen ook toen hij nog voor AZ speelde. Begrijp deze aankoop ook niet, het zal wel met de relatie Brands/AZ te maken hebben, en er dan ook nog 6 miljoen voor hebben betaald. PSV is via Brands een goede sponsor voor AZ geweest. ( ook Maher kon het niet maken ). Dat Brands weg is, is ook niet verkeerd. Frisse wind nodig.
 
"Ik werk er keihard voor, als het moet dag en nacht. In vakanties ga ik ook met een eigen trainer aan de slag, die me helpt met bijvoorbeeld krachtoefeningen.” Dit geeft dan weer hoop dat hij uit beter hout gesneden is dan Maher. Dat hijzelf blijft geloven dat hij bij PSV kan uitgroeien tot basispeler is op zich alleen maar prima. Dat hij het moeilijk vond om een jaar nauwelijks te spelen snap ik ook wel. Kortom, de ophef op basis van het interview gaat een beetje langs mij heen..?

Overigens ben ik het wel eens met de heersende mening hoor; in verhouding met wat hij tot nu toe op het veld heeft laten zien is het een hele dure miskoop geweest. Maar zolang hij niet verkocht is blijf ik echter toch hopen dat hij sterker en beter word. Maar als er nu een club aanklopt die hem voor de toenmalige aanschafwaarde wil ophalen, dan zou ik het op dit moment zeker doen.
 
"Ik werk er keihard voor, als het moet dag en nacht. In vakanties ga ik ook met een eigen trainer aan de slag, die me helpt met bijvoorbeeld krachtoefeningen.” Dit geeft dan weer hoop dat hij uit beter hout gesneden is dan Maher. Dat hijzelf blijft geloven dat hij bij PSV kan uitgroeien tot basispeler is op zich alleen maar prima. Dat hij het moeilijk vond om een jaar nauwelijks te spelen snap ik ook wel. Kortom, de ophef op basis van het interview gaat een beetje langs mij heen..?

Overigens ben ik het wel eens met de heersende mening hoor; in verhouding met wat hij tot nu toe op het veld heeft laten zien is het een hele dure miskoop geweest. Maar zolang hij niet verkocht is blijf ik echter toch hopen dat hij sterker en beter word. Maar als er nu een club aanklopt die hem voor de toenmalige aanschafwaarde wil ophalen, dan zou ik het op dit moment zeker doen.

Het is (voor mij althans) niet op basis van 1 interview. Hij manifesteert zich vrij constant negatief in interviews, terwijl hij nagenoeg niks aan het spel van PSV heeft bijgedragen.
 
"Ik werk er keihard voor, als het moet dag en nacht. In vakanties ga ik ook met een eigen trainer aan de slag, die me helpt met bijvoorbeeld krachtoefeningen.” Dit geeft dan weer hoop dat hij uit beter hout gesneden is dan Maher. Dat hijzelf blijft geloven dat hij bij PSV kan uitgroeien tot basispeler is op zich alleen maar prima. Dat hij het moeilijk vond om een jaar nauwelijks te spelen snap ik ook wel. Kortom, de ophef op basis van het interview gaat een beetje langs mij heen..?

Overigens ben ik het wel eens met de heersende mening hoor; in verhouding met wat hij tot nu toe op het veld heeft laten zien is het een hele dure miskoop geweest. Maar zolang hij niet verkocht is blijf ik echter toch hopen dat hij sterker en beter word. Maar als er nu een club aanklopt die hem voor de toenmalige aanschafwaarde wil ophalen, dan zou ik het op dit moment zeker doen.
Ik had als goed internetter ook niet verder gekeken dan de kop.
 
Ben nooit een fan geweest van Luckassen ook toen hij nog voor AZ speelde. Begrijp deze aankoop ook niet, het zal wel met de relatie Brands/AZ te maken hebben, en er dan ook nog 6 miljoen voor hebben betaald. PSV is via Brands een goede sponsor voor AZ geweest. ( ook Maher kon het niet maken ). Dat Brands weg is, is ook niet verkeerd. Frisse wind nodig.
De aankoop Maher en Lukassen vind ik juist een groot verschil. Maher was, op dat moment, knap van Brands en Lukassen snapte niemand. Dat het bij Maher niet uit is gekomen kan je Brands ( en Razihno) niet alleen aanrekenen. Bijna niemand zag de aankoop Lukassen aankomen en bijna iedereen vond die ook onbegrijpelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan