Derrick Luckassen (V)

Ik denk dat Luckassen helemal flipt als hij hoort dat hij in de verhuur gaat.
Daar heeft hij toch allemaal geen zin in joh. Dat is ver beneden zijn stand.

Hij kan beter bij een andere club flippen dan doelloos over het veld rondhuppelen bij PSV. ;)
 
Cocu daarentegen is uiterst tevreden over zijn ontwikkeling en vond hem niet slechter dan de rest. Rood was zwaar bestraft. Ach ja, wij zie hem natuurlijk niet op de training....
 
Cocu daarentegen is uiterst tevreden over zijn ontwikkeling en vond hem niet slechter dan de rest. Rood was zwaar bestraft. Ach ja, wij zie hem natuurlijk niet op de training....
Echt? Ik hoop maar dat hij dat zegt om proberen te redden wat er te redden viel.
 
Cocu kan die jongen natuurlijk niet helemaal afbranden in de media, zo realistisch moeten we wel zijn. Het is een jonge aankoop en Cocu voelt ook verantwoordelijkheid richting de club die (onterecht) miljoenen heeft betaald voor deze jongen. Als je na een 5-0 nederlaag een nobody er uit pikt als trainer die gaat afbranden, dan ben je m.i. ook geen persoonlijkheid. Het was voor Lukassen een van de weinige keren dat ie in de basis mocht straten en dan faalt het hele elftal en hij zelf ook compleet. Ik had het raar gevonden als Cocu in de media had geroepen dat Lukassen dramatisch was.
 
Cocu kan die jongen natuurlijk niet helemaal afbranden in de media, zo realistisch moeten we wel zijn. Het is een jonge aankoop en Cocu voelt ook verantwoordelijkheid richting de club die (onterecht) miljoenen heeft betaald voor deze jongen. Als je na een 5-0 nederlaag een nobody er uit pikt als trainer die gaat afbranden, dan ben je m.i. ook geen persoonlijkheid. Het was voor Lukassen een van de weinige keren dat ie in de basis mocht starten en dan faalt het hele elftal en hij zelf ook compleet. Ik had het raar gevonden als Cocu in de media had geroepen dat Lukassen dramatisch was.

Iedere wedstrijd die PSV dit seizoen in de competitie verloor was dat het geval. :sad::cry:
 
Dat zou kunnen. Je bent nogal goed is verbanden leggen he, zoals die 10, 10,10.....:lol:

Het is een feit. ;)
In de EL uitwedstrijd tegen Osijek faalde PSV ook jammerlijk en wie stond in de basis? Juist ja ... Derrick Luckassen.
Nu biedt de eerlijkheid wel te zeggen dat PSV in de thuiswedstrijd ook jammerlijk faalde zonder Derrick Luckassen.
 
Het is een feit. ;)
In de EL uitwedstrijd tegen Osijek faalde PSV ook jammerlijk en wie stond in de basis? Juist ja ... Derrick Luckassen.
Nu biedt de eerlijkheid wel te zeggen dat PSV in de thuiswedstrijd ook jammerlijk faalde zonder Derrick Luckassen.

En ook met een falende Luckassen had PSV niet zo door het ijs mogen zakken in Tilburg.
 
Phillip Cocu niet verrast dat Derrick Luckassen tijd nodig heeft: 'Hele stap naar PSV'

http://www.omroepbrabant.nl/?news/2...ssen+tijd+nodig+heeft+Hele+stap+naar+PSV.aspx

“Op een gegeven moment heeft hij een hele sterke periode gehad. Hij maakte een goede indruk op trainingen en tijdens invalbeurten”, vervolgt de oefenmeester. “Maar hij heeft hier natuurlijk ook te maken met de nodige concurrentie. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij wat minder heeft gespeeld dan gehoopt.”

:unsure: Dat was dan een korte periode. :rolleyes:
Cocu kan natuurlijk niet tegen de pers zeggen wat wij (in meerderheid) denken. ;P
 
Het is heel simpel. Natuurlijk zijn Cocu en PSV positief over Luckassen in de media. Wil je de grootste kans dat je nog iets terugkrijgt voor de investering, dan moet je deze jongen vertrouwen geven. Ik vertrouw Cocu en PSV daar genoeg in, dat ze inzien wat het beste werkt voor deze specifieke jongen. Als je hem nu afbrandt, wordt het niks meer en ik het weg met de 5 miljoen.

Uiteraard is Cocu in eerste plaats teleurgesteld in Luckassen dit seizoen. Hij begon met hem in de basis, maar hij was de meest slechte verdediger in een matige linie (zeker aan het begin van het seizoen). De teleurstelling uiten is iets voor ons en de media, de hoop erin houden en het beste ervan maken voor de technische staf (en de fans moeten de keuzes van de technische staf uiteindelijk weer accepteren, met ruimte voor kritiek).
 
Het is heel simpel. Natuurlijk zijn Cocu en PSV positief over Luckassen in de media. Wil je de grootste kans dat je nog iets terugkrijgt voor de investering, dan moet je deze jongen vertrouwen geven. Ik vertrouw Cocu en PSV daar genoeg in, dat ze inzien wat het beste werkt voor deze specifieke jongen. Als je hem nu afbrandt, wordt het niks meer en ik het weg met de 5 miljoen.

Uiteraard is Cocu in eerste plaats teleurgesteld in Luckassen dit seizoen. Hij begon met hem in de basis, maar hij was de meest slechte verdediger in een matige linie (zeker aan het begin van het seizoen). De teleurstelling uiten is iets voor ons en de media, de hoop erin houden en het beste ervan maken voor de technische staf (en de fans moeten de keuzes van de technische staf uiteindelijk weer accepteren, met ruimte voor kritiek).

Logisch inderdaad. Ook is het logisch dat hij veruit de slechtste verdediger is. Ik verwacht dat bijvoorbeeld Lozano ook de slechtste verdediger zou zijn als je hem in die linie zou zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan