Derrick Luckassen (V)

Derrick Luckassen wordt vandaag medisch gekeurd in Berlijn. Er is sprake van een jaar huur en een koopoptie voor een bedrag hoger dan € 5 miljoen.

'Harry, hol schon mal den Wagen' :)
 
Derrick Luckassen wordt vandaag medisch gekeurd in Berlijn. Er is sprake van een jaar huur en een koopoptie voor een bedrag hoger dan € 5 miljoen.

'Harry, hol schon mal den Wagen' :)
Ik ga er maar gemakshalve vanuit dat die optie niet gelicht wordt.
 
Derrick Luckassen verlaat PSV voor tijdelijk Bundesliga-avontuur bij Hertha BSC

link

Derrick Luckassen maakt tijdelijk de overstap van PSV naar Hertha BSC. De Duitse club huurt de 23-jarige verdediger voor een jaar. Hertha BSC heeft ook een optie tot koop afgedwongen in het huurcontract.

"Ik was er onmiddellijk van overtuigd dat Hertha BSC de juiste zet is. Ik wil veel wedstrijden winnen met het team en zo hoog mogelijk eindigen in de competitie", zijn de eerste woorden van Luckassen als speler van de Duitse club.

luckassen.jpg


Viel Erfolg. (Y)
 
Gewoon goed voor hem om te vertrekken. Ben heel benieuwd of hij het in Duitsland wel zal laten zien.

Hopen dat hij de revelatie van Duitsland zal worden.
 
4 wedstrijden gespeeld... hop weer 6mlj in de dommel geflikkerd.

Mag je Brands voor bedanken. Zit nu lekker vanuit Engeland heel zelfvoldaan de grote kenner uit te hangen en MvB te bekritiseren en de meest waardevolle spelers van PSV te devalueren, terwijl hij zelf verantwoordelijk was voor een hele reeks miskopen, waarvan Luckassen wel de grootste was. Niemand had hier ooit zoiets van, nou, dat zou wel eens een aanwinst kunnen zijn voor een andere club, laat staan een topclub, en dan wordt hij uit het niets gepresenteerd voor 6 miljoen, als verdediger notabene, de plek waar hij ook nog eens echt dramatisch was.:bandage::fever:
 
Mag je Brands voor bedanken. Zit nu lekker vanuit Engeland heel zelfvoldaan de grote kenner uit te hangen en MvB te bekritiseren en de meest waardevolle spelers van PSV te devalueren, terwijl hij zelf verantwoordelijk was voor een hele reeks miskopen, waarvan Luckassen wel de grootste was. Niemand had hier ooit zoiets van, nou, dat zou wel eens een aanwinst kunnen zijn voor een andere club, laat staan een topclub, en dan wordt hij uit het niets gepresenteerd voor 6 miljoen, als verdediger notabene, de plek waar hij ook nog eens echt dramatisch was.:bandage::fever:

Zeg maar gerust de slechtere versie van isimat.
 
Bah, zie ik ze naam op de voorpagina weer. Ik was hem al vergeten, maar ik besef nu pas dat die nog onder contract staat bij PSV.

6 fucking miljoen voor deze prutser. Thnx Brands.
 
Terug
Bovenaan Onderaan