Derrick Luckassen (V)

Ik ben blij dat we doorselecteren. Luckassen, Ramselaar, Isimat: gewogen, te licht bevonden. Cocu heeft het geweldig gedaan en ik kijk met veel plezier terug op zijn periode (het defensieve voetbal van vorig jaar vond ik met de selectie bijzonder verstandig), maar nu gaan we met nieuwe spelers een andere periode in met een ander soort voetbal.
 
Vind het eigenlijk een slimme oplossing: in de Bundesliga ervaring opdoen. Lukt het hem dat, dan komt ie met wat meer bagage terug en kan hij dan alsnog of hier blijven of toch nog worden verkocht hetzij aan Hertha hetzij aan een andere Duitse club die hem aan het werk heeft gezien.
Ben dan wel benieuwd waarom Hertha hem wil hebben terwijl hij alleen op de bank zit bij ons.
1. Zal hij anders gebruikt worden dan bij ons?
2. Schatten ze zijn kwaliteiten anders in dan wij?
3. Zowel 1 en 2

Mar ben het met je eens, zou een erg goede stap zijn voor hem. Hopen dat dat doorgaat.
 
Waarom gelijk “het kindje” :unsure: met het badwater weggooien? Je kunt het beter een jaartje aankijken. Bovendien is Hertha ook niet gek. Zij gaan niets betalen voor een bankzitter van PSV.

Vandaar dat hij op de tribune mocht zitten tegen Bate? :sneaky: [excuse moi; dacht in het Ramselaar topic te zitten]


Overigens eens met de strekking, ik zou Luckassen ook nog een jaartje achter de hand houden..
 
Vandaar dat hij op de tribune mocht zitten tegen Bate? :sneaky: [excuse moi; dacht in het Ramselaar topic te zitten]


Overigens eens met de strekking, ik zou Luckassen ook nog een jaartje achter de hand houden..

Achter 2 handen dan. :cautious: Dat is gemakkelijker tegenhouden als hij het veld op wil stappen. ;P
 
Net zo slecht als Ramselaar, maar dan geen sympathieke vent. Bah.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Luckassen-transfer bijna afgerond

link

PSV gaat ervan uit dat de transfer van Derrick Luckassen naar Hertha BSC snel wordt afgerond. De 23-jarige verdediger zal een jaar worden verhuurd aan de Bundesliga-club, die ook een optie tot koop heeft bedongen.

:D
 
Luckassen-transfer bijna afgerond

link

PSV gaat ervan uit dat de transfer van Derrick Luckassen naar Hertha BSC snel wordt afgerond. De 23-jarige verdediger zal een jaar worden verhuurd aan de Bundesliga-club, die ook een optie tot koop heeft bedongen.

:D
Hopelijk doet hij het goed daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan