Derrick Luckassen (V)

Je zou het bijna niet geloven, maar we staan toch echt gedeeld eerste.

We zijn hier geen ajakkus he! Alleen de volledige winst telt. Als we dat niet halen gaan we het niet mooier maken dan het is, dan staan we gewoon tweede, in dit geval samen met hunnie!

(kortom, je hebt gelijk maar het is nog vroeg voor me)
 
Voor Guti en Romero zijn de voortekenen niet goed, maar wie weet komt het nog goed? De mannen met vraagtekens waren niet duur. Mauro was zelfs jeugdspeler, toen hij bij PSV kwam.
Daarnaast kan zelfs Mauro nog stappen maken. Betekent niet dat Guti en Mauro volgend jaar niet in de plannen voorkomen.
 
Daarnaast kan zelfs Mauro nog stappen maken. Betekent niet dat Guti en Mauro volgend jaar niet in de plannen voorkomen.
Laten we hopen van niet (dat ze niet in plannen voorkomen). Er zijn veel dingen die me aanspreken in Van Bommel, maar nu het tegen zit, zie je dat hij nog veel te leren heeft. Één van die dingen, of 2 in dit geval, is dat Guti en Mauro meer gebruikt moeten worden. Mauro was een lichtpuntje in de laatste maanden onder Cocu. Ik begrijp dat Cocu's en Van Bommel's opvattingen verschillen, ik snap ook dat Van Bommel gecharmeerd is van een speler als Sadilek (dat ben ik ook), maar daar heb je er natuurlijk niet 3 van nodig op het middenveld: één stofzuiger is voldoende.

Eerder en vaker geschreven: PSV moet niet 5x middenmaat kopen, maar van mij part 2 toppers: 1 CV voor 10 mln en 1 middenvelder voor 10 mln. De bezetting in de breedte vertrouwen geven aan jeugdspelers. Zo heb ik nog altijd verwachtingen t.a.v. Teze en Mauro.

Unnerstal
Dumfries/Teze - Alvarez/Sainsbury - Viergever/Obispo - Angelino/(Obispo)
Rosario/aankoop- Ihattaren/Mauro - Guti/Sadilek
Malen/Aboekhlal - Lammers/Romero/Piroe - Gakpo

Jongens als Rigo, Luckassen (back on topic!) en misschien Obispo verhuren. Als Obispo verhuurd wordt, dan wel iemand halen nog.
Zoet, Behich, Schwaab (aflopend contract), Hendrix, Behich, Ramselaar, Pereiro, Bergwijn, Lozano en Luuk verkopen. Niet omdat ze allemaal slecht zijn, maar omdat het gewoon tijd is voor een volgende generatie.
 
Laten we hopen van niet (dat ze niet in plannen voorkomen). Er zijn veel dingen die me aanspreken in Van Bommel, maar nu het tegen zit, zie je dat hij nog veel te leren heeft. Één van die dingen, of 2 in dit geval, is dat Guti en Mauro meer gebruikt moeten worden. Mauro was een lichtpuntje in de laatste maanden onder Cocu. Ik begrijp dat Cocu's en Van Bommel's opvattingen verschillen, ik snap ook dat Van Bommel gecharmeerd is van een speler als Sadilek (dat ben ik ook), maar daar heb je er natuurlijk niet 3 van nodig op het middenveld: één stofzuiger is voldoende.

Eerder en vaker geschreven: PSV moet niet 5x middenmaat kopen, maar van mij part 2 toppers: 1 CV voor 10 mln en 1 middenvelder voor 10 mln. De bezetting in de breedte vertrouwen geven aan jeugdspelers. Zo heb ik nog altijd verwachtingen t.a.v. Teze en Mauro.

Unnerstal
Dumfries/Teze - Alvarez/Sainsbury - Viergever/Obispo - Angelino/(Obispo)
Rosario/aankoop- Ihattaren/Mauro - Guti/Sadilek
Malen/Aboekhlal - Lammers/Romero/Piroe - Gakpo

Jongens als Rigo, Luckassen (back on topic!) en misschien Obispo verhuren. Als Obispo verhuurd wordt, dan wel iemand halen nog.
Zoet, Behich, Schwaab (aflopend contract), Hendrix, Behich, Ramselaar, Pereiro, Bergwijn, Lozano en Luuk verkopen. Niet omdat ze allemaal slecht zijn, maar omdat het gewoon tijd is voor een volgende generatie.
Eens! PSV zal een grote renovatie moeten ondergaan. Luuk blijft iemand waarvan ik gecharmeerd ben, omdat hij zoveel werk en energie in een wedstrijd stopt en toch weer naar de 30 gaat dit jaar. Bergwijn zou van mij ook mogen blijven. Echter, ik denk dat we de centjes van Lozano, Bergwijn en Pereiro hard nodig hebben om een nieuw team te smeden. Ben erg benieuwd wat het nieuwe team gaat worden!
 
Laten we hopen van niet (dat ze niet in plannen voorkomen). Er zijn veel dingen die me aanspreken in Van Bommel, maar nu het tegen zit, zie je dat hij nog veel te leren heeft. Één van die dingen, of 2 in dit geval, is dat Guti en Mauro meer gebruikt moeten worden. Mauro was een lichtpuntje in de laatste maanden onder Cocu. Ik begrijp dat Cocu's en Van Bommel's opvattingen verschillen, ik snap ook dat Van Bommel gecharmeerd is van een speler als Sadilek (dat ben ik ook), maar daar heb je er natuurlijk niet 3 van nodig op het middenveld: één stofzuiger is voldoende.

Eerder en vaker geschreven: PSV moet niet 5x middenmaat kopen, maar van mij part 2 toppers: 1 CV voor 10 mln en 1 middenvelder voor 10 mln. De bezetting in de breedte vertrouwen geven aan jeugdspelers. Zo heb ik nog altijd verwachtingen t.a.v. Teze en Mauro.

Unnerstal
Dumfries/Teze - Alvarez/Sainsbury - Viergever/Obispo - Angelino/(Obispo)
Rosario/aankoop- Ihattaren/Mauro - Guti/Sadilek
Malen/Aboekhlal - Lammers/Romero/Piroe - Gakpo

Jongens als Rigo, Luckassen (back on topic!) en misschien Obispo verhuren. Als Obispo verhuurd wordt, dan wel iemand halen nog.
Zoet, Behich, Schwaab (aflopend contract), Hendrix, Behich, Ramselaar, Pereiro, Bergwijn, Lozano en Luuk verkopen. Niet omdat ze allemaal slecht zijn, maar omdat het gewoon tijd is voor een volgende generatie.
En dan volgend jaar niet meedoen om de titel?
Als je 6 basisspelers verkoopt en er maar 2 voor terughaalt, speel je zelfs met feyenoord en AZ om plaats 2-4.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En dan volgend jaar niet meedoen om de titel?
Als je 6 basisspelers verkoopt en er maar 2 voor terughaalt, speel je zelfs met feyenoord en AZ om plaats 2-4.
Er zullen inderdaad meer spelers gehaald moeten worden dan opgenoemd. Zeker 2 CV's, minimaal 1 middenvelder en vervangers voor de voorhoede. Mits Hendrix, Pereiro, Ramselaar, Bergwijn en Lozano verkocht worden. Luuk mag wat mij betreft wel blijven, die rendeert prima en is altijd voorop in de strijd.

Hopelijk halen wij het kampioenschap, zodat onze spelers nog een beetje goed in de markt liggen.
 
Eens! PSV zal een grote renovatie moeten ondergaan. Luuk blijft iemand waarvan ik gecharmeerd ben, omdat hij zoveel werk en energie in een wedstrijd stopt en toch weer naar de 30 gaat dit jaar. Bergwijn zou van mij ook mogen blijven. Echter, ik denk dat we de centjes van Lozano, Bergwijn en Pereiro hard nodig hebben om een nieuw team te smeden. Ben erg benieuwd wat het nieuwe team gaat worden!
Eens, grote renovatie maar Luuk houden, zijn toch 20-25 doelpunten
 
Op basis van de opmerkingen van van Bommel na de wedstrijd, lijkt hij het toch redelijk te zien zitten in Luckassen.
Bron en bron

Ook VI was erg positief over Luckassen tegen Nice
Bron
 
Ja precies. Het is niet mijn verwachting, maar dat zou wel een fijne meevaller zijn. Wel meer potentie dan Sainsbury. Alleen Sainsbury lijkt weer stabieler.

Mij zorg is vooral van wie hij moet leren verdedigen? Wie is z'n rolmodel, wie coacht 'm? Wie corrigeert 'm?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vrees dat PSV afziet van Alvarez en ook Lyanco...Het verhaal van Luckassen zal wel een zoethoudertje zijn. Excuus dat het Schwaab verhaal opgelost is. Pure middelmaat dus die bij ons weer terug is.
 
Luckassen heeft maar 17 potjes gespeeld en kan zich nog ontwikkelen.
Ik zou hem nog 1 kans als wissel geven, maar wel een "zekerheidje" kopen voor naast Viergever.
 
Terug
Bovenaan Onderaan