Derrick Luckassen (V)

Geinig eigenlijk hoe het ene seizoen men met Cocu samenwerkt en spelers haalt en het andere seizoen als Cocu weg is meteen de spelers probeert te dumpen. Toekomstvisie jaja, overigens vind ik het bij luckassen en in mindere mate bij Rammelaar niet erg hoor.

Is Ramselaar zoveel slechter dan de Rosario van gisteren??
 
De clubs die interesse hebben in Luckassen zijn Herta BSC en Trabzonspor.
Hopelijk lezen ze niet mee op dit forum. :grin:
 
Wow, Hertha. Aardige club, geweldige competitie en ook nog een mooie stad!
En ik zie Luckassen qua type best wel slagen in de Bundesliga.

Als ik hem was zou ik wegwezen. In Eindhoven zeker banken of in Berlijn misschien banken. Makkelijke keuze. Het ga je goed!

Hetzelfde als hierboven geldt ook allemaal voor Trabzonspor ;)
 
Wow, Hertha. Aardige club, geweldige competitie en ook nog een mooie stad!
En ik zie Luckassen qua type best wel slagen in de Bundesliga.

Als ik hem was zou ik wegwezen. In Eindhoven zeker banken of in Berlijn misschien banken. Makkelijke keuze. Het ga je goed!

Hetzelfde als hierboven geldt ook allemaal voor Trabzonspor ;)
Ik zie hem graag blijven. Deze jongen kan weleens de topper worden die......verkeerde topic, sorry. Van mij mag hij gaan, maar als deze clubs echt interesse hebben denk ik dat hij gewoon blijft.
 
Is Ramselaar zoveel slechter dan de Rosario van gisteren??

Ik heb de wedstrijd niet gezien maar ik denk zelf dat rosario meer potentie heeft dan ramselaar en dat hij dan ook nog binnen dit seizoen op een vergelijkbaar niveau zit c.q. beter is dan Ramselaar.
 
Mocht naast Luckassen ook Isimat nog verkocht worden, lijkt de transfervrije Diego Reyes me een interessante optie. Heeft de afgelopen jaren vaak in de belangstelling van PSV gestaan en is evt. ook inzetbaar als RB en CVM.
 
Mocht naast Luckassen ook Isimat nog verkocht worden, lijkt de transfervrije Diego Reyes me een interessante optie. Heeft de afgelopen jaren vaak in de belangstelling van PSV gestaan en is evt. ook inzetbaar als RB en CVM.

Is die niet chronisch geblesseerd?
Die geruchten gaan overigens al bijna 5 jaar en hij is nog nooit in Eindhoven geweest..
Dat hij geen club heeft vind ik overigens wel merkwaardig ondanks zijn blessuregevoeligheid.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hmm lees op de twitter van Rik Efrink dat het hoogstwaarschijnlijk om huur gaat... Er vanuit gaande dat hij zijn normale niveau haalt en Hertha hem dus niet wil kopen, zit je er volgend jaar weer mee in je maag plus dat hij dan nog moeilijker te slijten valt. Zou hem alleen wegdoen op definitieve basis.
 
Hmm lees op de twitter van Rik Efrink dat het hoogstwaarschijnlijk om huur gaat... Er vanuit gaande dat hij zijn normale niveau haalt en Hertha hem dus niet wil kopen, zit je er volgend jaar weer mee in je maag plus dat hij dan nog moeilijker te slijten valt. Zou hem alleen wegdoen op definitieve basis.

Hij gaat in ieder geval een jaartje van de loonlijst.
 
Vind het eigenlijk een slimme oplossing: in de Bundesliga ervaring opdoen. Lukt het hem dat, dan komt ie met wat meer bagage terug en kan hij dan alsnog of hier blijven of toch nog worden verkocht hetzij aan Hertha hetzij aan een andere Duitse club die hem aan het werk heeft gezien.
 
Mooi, ben wel benieuwd hoe groot de verliespost 'Luckassen' zal zijn. Met extra geld n kas zal de Guiterez-geruchtenstroom ook weer op gang komen.
 
Luckassen op weg van PSV naar Hertha BSC

https://www.vi.nl/nieuws/luckassen-op-weg-van-psv-naar-hertha-bsc

Derrick Luckassen vervolgt zijn carrière in de Bundesliga. De 23-jarige verdediger staat op het punt PSV te verruilen voor Hertha BSC. Het gebrek aan perspectief maakte een transfer wenselijk.

Hier wordt niet gesproken van huur.
Komend seizoen kan Derick Luckassen PSV geen verliespunten op laten lopen. ;)
Vraag is dan voor welk bedrag hij verkocht wordt. Zelf vind ik elk bedrag boven de 5 miljoen euro acceptabel ....en dan moet dat bedrag samen met de andere verkopen ( Gudmunson en wellicht nog Ramselaar en Isimat) aangewend worden voor een ervaren en creatieve middenvelder. Het maakt mij niet uit wie, maar aangezien zijn naam al maanden rondzingt in de media mbt PSV, zeg ik gemakshalve Gutierrez. Wel graag voor 1 september a.s. !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan