Derrick Luckassen (V)

Vd week las ik juist dat ze hem wel willen halen maar willen onderhandelen over de prijs.. ik zou zeggen snel onderhandelen en je verlies nemen. Hem niet meer onder contract hebben is de grootste winst die je kan hebben.
 
Volgens De Telegraaf is PSV-trainer Roger Schmidt nu op zoek naar een verdediger die snel, dynamisch, agressief en in staat is om in de ruimte te spelen, wat de deur zou kunnen openen naar de terugkeer van Derrick Luckassen, die dit seizoen uitgeleend wordt aan Anderlecht.
 
Volgens De Telegraaf is PSV-trainer Roger Schmidt nu op zoek naar een verdediger die snel, dynamisch, agressief en in staat is om in de ruimte te spelen, wat de deur zou kunnen openen naar de terugkeer van Derrick Luckassen, die dit seizoen uitgeleend wordt aan Anderlecht.

Tactisch inzicht is geen vereiste meer?
Wie weet kan Roger hem op en top motiveren en beter maken. Het lichaam heeft hij, zoveel is duidelijk.

Ik zal mijn best doen, maar ik beloof niks.
 

Strik eromheen en aanklagen voor werkweigering. Laat hem lekker papier rapen op de tribunes. of kauwgom plukken van de stoelen.
 
' "Ik heb het twee keer geprobeerd bij PSV en dat is niets geworden. Ik voel me daar niet thuis en ik heb het er wel gezien. Mijn zaakwaarnemers Mino Raiola en José Fortes Rodriguez proberen een oplossing te vinden", aldus Luckassen.'

Het dringt nog niet tot hem door.
1. Hij heeft twee keer de kans gehad bij PSV, en hij heeft niet overtuigd. Kans niet gepakt.
2. Hij is uitgeleend aan een Duitse laagvlieger. Niet overtuigd. Kans niet gepakt.
3. Hij is uitgeleend aan een Belgische subtopper. Niet overtuigd. Kans niet gepakt.

Kritisch in de spiegel kijken? Nee hoor. Het ligt allemaal aan de boze buitenwereld.

Janken over het feit ' dat hij zich daar niet thuis voelt' .

Bagger. Strik erom, wegwezen.
Ik kom desnoods terug uit Frankrijk om hem mee te nemen op de bagagedrager van mijn fiets.

( Al hoop ik dan niet dat hij in Qatar of Japan gaat ballen) .

Opvallend trouwens dat Raiola ook hier een rol in speelt.
 
' "Ik heb het twee keer geprobeerd bij PSV en dat is niets geworden. Ik voel me daar niet thuis en ik heb het er wel gezien. Mijn zaakwaarnemers Mino Raiola en José Fortes Rodriguez proberen een oplossing te vinden", aldus Luckassen.'

Het dringt nog niet tot hem door.
1. Hij heeft twee keer de kans gehad bij PSV, en hij heeft niet overtuigd. Kans niet gepakt.
2. Hij is uitgeleend aan een Duitse laagvlieger. Niet overtuigd. Kans niet gepakt.
3. Hij is uitgeleend aan een Belgische subtopper. Niet overtuigd. Kans niet gepakt.

Kritisch in de spiegel kijken? Nee hoor. Het ligt allemaal aan de boze buitenwereld.

Janken over het feit ' dat hij zich daar niet thuis voelt' .

Bagger. Strik erom, wegwezen.
Ik kom desnoods terug uit Frankrijk om hem mee te nemen op de bagagedrager van mijn fiets.

( Al hoop ik dan niet dat hij in Qatar of Japan gaat ballen) .

Opvallend trouwens dat Raiola ook hier een rol in speelt.

Wel 1.5 meter afstand houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan