Derrick Luckassen (V)

Heb even keken, 4 apps in de basis. Geen kaarten of assists of goals. Verder geen idee hoe Anderlecht presteert.

Anderlecht is het Feyenoord van België op dit moment, daar gaat niks goed. Zelfs daar weet hij geen potten te breken, maar dat zal vast ook aan Van Bommel liggen. Deze jongen kan gewoon niet voetballen, dat zag iedereen al toen hij bij PSV op bezoek kwam en de ene na de andere dramatische fout maakte. Maar gelukkig is er het PSV-fonds, dat met alle liefde clubs verlost van dit soort mislukkingen en daarmee maar al te graag de clubkas spekt.
 
Anderlecht is het Feyenoord van België op dit moment, daar gaat niks goed. Zelfs daar weet hij geen potten te breken, maar dat zal vast ook aan Van Bommel liggen. Deze jongen kan gewoon niet voetballen, dat zag iedereen al toen hij bij PSV op bezoek kwam en de ene na de andere dramatische fout maakte. Maar gelukkig is er het PSV-fonds, dat met alle liefde clubs verlost van dit soort mislukkingen en daarmee maar al te graag de clubkas spekt.
En we hebben JdJ nog die hem effe naar voren schoof voor de kwalificatie CL in afwachting van een vervanger voor Schwaab die al sinds maanden vertrokken was....
 
En we hebben JdJ nog die hem effe naar voren schoof voor de kwalificatie CL in afwachting van een vervanger voor Schwaab die al sinds maanden vertrokken was....
Anderzijds ben ik blij dat we niet meedoen aan de CL waar we louter als kanonnenvoer hadden gedient. Nu kan je punten sprokkelen voor je eigen club coëfficiënt zodat je misschien im eem.later seizoen in pot 2 zit ipv 3. Snap wel dat dit op korte termijn financieel minder aantrekkelijk is.
 
Anderzijds ben ik blij dat we niet meedoen aan de CL waar we louter als kanonnenvoer hadden gedient. Nu kan je punten sprokkelen voor je eigen club coëfficiënt zodat je misschien im eem.later seizoen in pot 2 zit ipv 3. Snap wel dat dit op korte termijn financieel minder aantrekkelijk is.

Als je toch ziet hoe Ajax het doet in de CL dan moet de houding van PSV toch niet zijn dat we maar tevreden zijn met de EL omdat we kanonnenvoer zijn? Je spelers laten acteren op het hoogste niveau geeft een enorme impuls aan de spelers en bij goede prestaties ook aan de waarde van deze spelers. Daarnaast zullen topspelers nu eerder voor Ajax kiezen ipv PSV omdat Ajax CL speelt.

Dat Malen goed speelt tegen LASK zegt niemand iets. Scoort hij tegen Atletico dan trek je de aandacht van de clubs met geld. Nu blijven er altijd twijfels omdat PSV enkel op een B-niveau acteert.

PSV moet altijd de lat hoog leggen op drie fronten; meespelen in CL, kampioen worden en de beker winnen. Indien twee van deze doelstellingen niet worden gehaald faalt het seizoen en kan je grondig gaan evalueren. Zolang we tevreden zijn met redelijke resultaten heeft dat ook meteen uitwerking op de rest van de club; spelers, jeugd, sponsoren en staf.
 
Anderzijds ben ik blij dat we niet meedoen aan de CL waar we louter als kanonnenvoer hadden gedient. Nu kan je punten sprokkelen voor je eigen club coëfficiënt zodat je misschien im eem.later seizoen in pot 2 zit ipv 3. Snap wel dat dit op korte termijn financieel minder aantrekkelijk is.
Niet alleen op de korte termijn. Het niet kwalificeren heeft ook effecten kwa aanzien en imago. Wie weet had je het wel goed gedaan her en der en hadden jouw spelers hun waarde opgeschroefd. Ik vind niet dat het enkel en alleen dat 40 miljoen startgeld is geweest wat we gaan missen hoewel ook dat is ontzettend veel geld voor een club als PSV.
 
Anderzijds ben ik blij dat we niet meedoen aan de CL waar we louter als kanonnenvoer hadden gedient. Nu kan je punten sprokkelen voor je eigen club coëfficiënt zodat je misschien im eem.later seizoen in pot 2 zit ipv 3. Snap wel dat dit op korte termijn financieel minder aantrekkelijk is.
Ook al is het PSV - Barca of PSV Inter of noem maar op, ik vind het nog steeds leuk om te kijken hoe Luuk van Pique wint met een kopduel of hoe Lozano die Jordi Alba er compleet uit sprint.
Toch heeft Ajax dit seizoen een hele makkelijke loting, maar dat is eerder een uitschieter
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ook al is het PSV - Barca of PSV Inter of noem maar op, ik vind het nog steeds leuk om te kijken hoe Luuk van Pique wint met een kopduel of hoe Lozano die Jordi Alba er compleet uit sprint.
Toch heeft Ajax dit seizoen een hele makkelijke loting, maar dat is eerder een uitschieter
Die makkelijke ploegen zijn nog steeds een stuk beter dan Lask Linz. Met deze selectie was het niet leuk kijken tegen een Barca of Real.
 
Lees ik net een stuk op VP dat Luckassen momenteel alleen maar rechtsback speelt bij Anderlecht. En jawel... hij vindt het leuk! Dacht dat meneer dat zo vreselijk vond toen hij een keer door blessure leed bij ons rechtsback stond.
 
Lees ik net een stuk op VP dat Luckassen momenteel alleen maar rechtsback speelt bij Anderlecht. En jawel... hij vindt het leuk! Dacht dat meneer dat zo vreselijk vond toen hij een keer door blessure leed bij ons rechtsback stond.
Misschien beseft hij wel dat hij anders overal te beperkt voor is. Hoeft niet terug te keren van mij.
 
Lees ik net een stuk op VP dat Luckassen momenteel alleen maar rechtsback speelt bij Anderlecht. En jawel... hij vindt het leuk! Dacht dat meneer dat zo vreselijk vond toen hij een keer door blessure leed bij ons rechtsback stond.

Heeft ook een basisplek. Maar bij een Anderlecht wat geen topploeg meer is. Staan nu 10e.
Als hij tactisch betere keuzes zou maken, zou hij best een goede verdediger zijn. Ook hij is een speler die er over 3 jaar mss staat. Maarja, ga maar eens een andere verdediger halen die dat inzicht wel heeft, en kan sturen zodat een Baumi of deze Luckassen kan groeien.
 
Lees ik net een stuk op VP dat Luckassen momenteel alleen maar rechtsback speelt bij Anderlecht. En jawel... hij vindt het leuk! Dacht dat meneer dat zo vreselijk vond toen hij een keer door blessure leed bij ons rechtsback stond.

Pff, kan dit topic niet gesloten worden. Zelfs uit beeld is die man nog vermoeiend. Het is niks en het wordt niks, en PSV moet hem zo snel mogelijk dumpen.
 
Pff, kan dit topic niet gesloten worden. Zelfs uit beeld is die man nog vermoeiend. Het is niks en het wordt niks, en PSV moet hem zo snel mogelijk dumpen.

Anderlecht heeft een optie tot koop. Hopelijk maken ze daar gebruik van, want anders staat hij volgend seizoen weer op De Herdgang. :cautious: Hij heeft nog een contract bij PSV tot medio 2022.
 
Heeft ook een basisplek. Maar bij een Anderlecht wat geen topploeg meer is. Staan nu 10e.
Als hij tactisch betere keuzes zou maken, zou hij best een goede verdediger zijn. Ook hij is een speler die er over 3 jaar mss staat. Maarja, ga maar eens een andere verdediger halen die dat inzicht wel heeft, en kan sturen zodat een Luckassen kan groeien.
Ik heb het voor je gecorrigeerd :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan