Derrick Luckassen (V)

Ik vond hem begin dit seizoen niet slecht, eerder onwennig in het team en moeite met het samenspel met de rest. Dat kon groeien door veel samen te spelen.
 
Maar zie m niet bij ons slagen. Hoe goed hij zich ook ontwikkeld, hij heeft door al zijn uitspraken vermoedelijk weinig krediet.

Nee, hij is niet echt handig in communicatie. Maar als hij een reeks wedstrijden goed speelt, worden die uitspraken ook anders uitgelegd.

Nu:
"het interesseert me niet of er een andere verdediger komt"
Onze reactie: Arrogantie! Je kunt niks!

Bij goed spel:
"het interesseert me niet of er een andere verdediger komt"
Onze reactie: "Ha, mooi hoor, die zelfverzekerdheid! In en naast het veld. Mooie speler. Altijd al gezegd dat hij er zou komen."
 
Nee, hij is niet echt handig in communicatie. Maar als hij een reeks wedstrijden goed speelt, worden die uitspraken ook anders uitgelegd.

Nu:
"het interesseert me niet of er een andere verdediger komt"
Onze reactie: Arrogantie! Je kunt niks!

Bij goed spel:
"het interesseert me niet of er een andere verdediger komt"
Onze reactie: "Ha, mooi hoor, die zelfverzekerdheid! In en naast het veld. Mooie speler. Altijd al gezegd dat hij er zou komen."
Hoe dan ook, hopelijk blijft 'ie nu wél weg.
 
Hoe dan ook, hopelijk blijft 'ie nu wél weg.

Ik heb al eerder gezegd:"Sluit de poorten van Het Philipsstadion en De Herdgang."
Dat hebben ze toen niet gedaan en hij kwam terug. Hopelijk doen ze nu wel het hek op slot als hij in de buurt van Eindhoven komt.
 
En dan te bedenken dat sommige mensen vonden dat hij de weg omhoog wel had gevonden en dat ie een kans verdiende. Mensen die PSV verwarren met Feyenoord. Maar ook die zoeken het nu hoger op in Argentinië...
 
Luckassen wil zich tonen bij Anderlecht, maar: "Ik ga niet terug naar PSV"

link


Luckassen vindt het jammer dat hij zich bij PSV niet kon doorzetten. "Ik heb de verwachtingen zelf niet kunnen inlossen. Maar eerlijk: ik heb er ook niet veel hulp gekregen. Achteraf gezien heb ik spijt van mijn overgang naar PSV", vertelt de Anderlecht-verdediger in Het Laatste Nieuws.

PSV heeft ook heel veel spijt. :cry:

Derrick Luckassen is heel duidelijk: "PSV is afgesloten hoofdstuk, zeker zolang Van Bommel daar zit"

link


Luckassen wordt door Anderlecht gehuurd met optie tot aankoop. Al is hij wel duidelijk over een mogelijke terugkeer naar PSV: "Ik zeg je hier en nu dat ik niet meer terugkeer. Van Bommel zit daar nog wel even en zolang hij daar zit, keer ik zeker niet terug. Dat is geen wrok, hij ligt me gewoon niet. PSV is een afgesloten hoofdstuk"

Mooi ... :) Op naar het volgende hoofdstuk dan maar. :bye: € 5.000.000,= afschrijven en door.
 
Laatst bewerkt:
Derrick Luckassen is heel duidelijk: "PSV is afgesloten hoofdstuk, zeker zolang Van Bommel daar zit"

link


Luckassen wordt door Anderlecht gehuurd met optie tot aankoop. Al is hij wel duidelijk over een mogelijke terugkeer naar PSV: "Ik zeg je hier en nu dat ik niet meer terugkeer. Van Bommel zit daar nog wel even en zolang hij daar zit, keer ik zeker niet terug. Dat is geen wrok, hij ligt me gewoon niet. PSV is een afgesloten hoofdstuk"

Mooi op naar het volgende hoofdstuk dan maar. :bye: € 6.000.000,= afschrijven en door.
Het begrip mediatraining blijft een ongrijpbaar ding voor deze eloquente heer.
 
Heb even keken, 4 apps in de basis. Geen kaarten of assists of goals. Verder geen idee hoe Anderlecht presteert.
 
Hij mag van Bommel juist dankbaar zijn dat hij met zijn erbarmelijke kwaliteiten nog speelminuten heeft gehad bij PSV, zelfs in de (voorronde) van de CL. Kan zo in het grote miskopenboek van Brands.
 
Eerlijk interview, die geef ik hem wel. Ook kan ik best begrijpen dat je geen klik kan hebben met zo eigenwijze domme trainer. Dat hebben volgens mijn de meeste spelers niet die nu rondlopen bij PSV.

Verder opgerot staat netjes. 6 miljoen. Bedankt he Marceltje. Kan je het niet ff goed maken en hem naar Everton halen voor 10 miljoen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan