Derrick Luckassen (V)

O haha, ik lees dus net zo slecht. Anderlecht heeft het ook matig gedaan, dus dat verklaart een hoop. Het enige dat het niet verklaart, is waarom ze dan geen 5 miljoen over hebben voor deze kerel.

Vermoedelijk steken ze jaarlijks vele miljoenen in gevelreparatiebedrijven en blijft er niet zoveel in kas.. ;)
 
O haha, ik lees dus net zo slecht. Anderlecht heeft het ook matig gedaan, dus dat verklaart een hoop. Het enige dat het niet verklaart, is waarom ze dan geen 5 miljoen over hebben voor deze kerel.

:unsure:Juist wel dan toch? Anderlecht is meuk, de stats geven een vertekend beeld; ergo, Luckassen is geen 5 miljoen waard en dat weet Anderlecht als geen ander. Helaas was men bij PSV op het achterhoofd gevallen :confused:
 
:unsure:Juist wel dan toch? Anderlecht is meuk, de stats geven een vertekend beeld; ergo, Luckassen is geen 5 miljoen waard en dat weet Anderlecht als geen ander. Helaas was men bij PSV op het achterhoofd gevallen :confused:

Ik weet niet tot hoever Anderlecht zou willen gaan, maar bij 3m had ik al zoiets gehad van ''strik erom en weg ermee''. Neem je verliest, maar schrijf nu wat geld bij. Het geld is nu nodig en kan bij het ongetwijfeld kleine potje dat er is voor versterkingen. Het geld is nu nodig. Nu speculeert men op een goed seizoen. Ach ja, de contractverlenging is dan in ieder geval wel een goede zet, zodat hij wat waarde behoudt.
 
Anderlecht wou hem toch eerst kopen? Alleen door coronacrisis en geld issues kwam dat niet uit.
Als die het nu weer een jaartje degelijk doet daar dan gaat er heus wel interesse komen. Dat het niet klikte hier kan, maar..

Op ieder potje past een dekseltje, zo niet heb je altijd nog afdekfolie
 
Quaggie die een PSV prutser en PSV pruts move verdedigt, het moet niet gekker worden :maniac:

Q is blijkbaar die enige die het zakelijke hier van in ziet, hij is PSVer op papier maar heeft niks met PSV te maken verder, maar de kans dat PSV op hem casht of de schade op zn minst flink beperkt is groot. Dus Q keurt dit plan goed, maar hem natuurlijk niet want het blijft een prutser.

En al word die de verdediger van het jaar in europa straks, hij zal nooit naar PSV willen en psv ego' zullen hem nooit accepteren, dus hij is totaal ongevaarlijk of die faalt of slaagt. Maar jullie ego's en ingewikkelde brains denken weer te ingewikkeld in dit topic ;d
 
Je zou zeggen weg met die gast..definitief.. maar dat zit er niet in. Althans niet dat t wat oplevert. Dit is een lange termijn investering. Verhuren met volledig salaris en vervolgens hopen dat je komend jaar rond de 5 milj krijgt. Ervan uitgaande dat hij geen dikke tekenbonus heeft gekregen is het op zich te volgen van JdJ. Alleen heer Luckassen heeft nogal weinig krediet bij on, wat logisch is.
 
Laatst bewerkt:
Verhuur zonder optie tot koop en dan het contract verlengen. :FP:
Na volgend seizoen wil niemand hem hebben en dan is/blijft het een blok aan het been. :cautious: :sick: :braak:
 
Q is blijkbaar die enige die het zakelijke hier van in ziet, hij is PSVer op papier maar heeft niks met PSV te maken verder, maar de kans dat PSV op hem casht of de schade op zn minst flink beperkt is groot. Dus Q keurt dit plan goed, maar hem natuurlijk niet want het blijft een prutser.

En al word die de verdediger van het jaar in europa straks, hij zal nooit naar PSV willen en psv ego' zullen hem nooit accepteren, dus hij is totaal ongevaarlijk of die faalt of slaagt. Maar jullie ego's en ingewikkelde brains denken weer te ingewikkeld in dit topic ;d

Bij deze, ik ben het gewoon eens!
 
:unsure:Juist wel dan toch? Anderlecht is meuk, de stats geven een vertekend beeld; ergo, Luckassen is geen 5 miljoen waard en dat weet Anderlecht als geen ander. Helaas was men bij PSV op het achterhoofd gevallen :confused:
Maar dat betekent dus dat zij hun beste speler geen 5 miljoen waard vinden? Anderlecht is toch Emmen niet?
 
Maar dat betekent dus dat zij hun beste speler geen 5 miljoen waard vinden? Anderlecht is toch Emmen niet?

Ze weten dat PSV hem nooit terug zal laten keren op het veld, gezien zijn uitspraken. Dus Ik denk dat ze er op gokken dat hij straks voor een hele lage prijs weg mag. Plus dat de corona crisis ook hun middelen en risico-management aangepast zal hebben.

PSV doet dit gewoon goed, zonder extra kosten een jaar het probleem uit de weg gegaan. Weg laten lopen/ op de bank laten verpieteren kan altijd nog.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar dat betekent dus dat zij hun beste speler geen 5 miljoen waard vinden? Anderlecht is toch Emmen niet?

Er staat voor zover ik kan zien nergens dat Anderlecht Luckassen hun beste speler vindt. Bovendien was de Tweet van Optajohn, niet van Anderlecht zelf.
 
Lijkt me wel handig om duels van je directe tegenstander te winnen.

En dat deed hij dus sec bekeken eigenlijk helemaal niet zo geweldig, ook al was het van Anderlecht verdedigers onderling misschien wel het beste (ik heb niet alle cijfers van alle spelers gezien), en dus is het begrijpelijk dat Anderlecht er geen 5 miljoen voor over heeft, en al helemaal niet als het al in geldnood zit. De cirkel is rond :cool:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En dat deed hij dus sec bekeken eigenlijk helemaal niet zo geweldig, ook al was het van Anderlecht verdedigers onderling misschien wel het beste (ik heb niet alle cijfers van alle spelers gezien), en dus is het begrijpelijk dat Anderlecht er geen 5 miljoen voor over heeft, en al helemaal niet als het al in geldnood zit. De cirkel is rond :cool:
Volgens de tweet van alle spelers. Dat moet toch positief opvallen? 5 miljoen is dan een koopje.

Maar goed, we worden het hierover niet eens.
 
Volgens de tweet van alle spelers. Dat moet toch positief opvallen? 5 miljoen is dan een koopje.

Maar goed, we worden het hierover niet eens.

Denk het ook niet inderdaad. Van alle spelers is natuurlijk ook vertekend, aangezien een aanvaller zich niet of nauwelijks met onderscheppingen bezig zal houden, dus die doet het dan wel slechter dan Luckassen. Vergelijk het met het duo Marcelo-Derijck van het PSV van die tijd: Marcelo is dan statistisch gezien de beste verdediger van PSV, maar het blijft een prutser die het gevraagde bedrag niet waard is.
 
Denk het ook niet inderdaad. Van alle spelers is natuurlijk ook vertekend, aangezien een aanvaller zich niet of nauwelijks met onderscheppingen bezig zal houden, dus die doet het dan wel slechter dan Luckassen. Vergelijk het met het duo Marcelo-Derijck van het PSV van die tijd: Marcelo is dan statistisch gezien de beste verdediger van PSV, maar het blijft een prutser die het gevraagde bedrag niet waard is.
Aanvallers winnen toch ook onderlinge duels?
 
Terug
Bovenaan Onderaan