Derrick Luckassen (V)

En het kost verder niks, want Anderlecht betaalt het salaris. Feitelijk zit je volgend jaar in dezelfde situatie als men nu zat, zonder dat het iets extra’s kost maar wel met de kans dat de transfermarkt wat soepeler is en misschien zelfs met een speler die zich in de etalage heeft gezet.
Dat is ook waar. Maar die kerel is gewoon een ergernis. Dus ik zie hem liever definitief gaan.
 
Dat is ook waar. Maar die kerel is gewoon een ergernis. Dus ik zie hem liever definitief gaan.

PSV wilt hem niet en hij wilt PSV niet, zo kan je hem uitlenen + later cashen, terwijl het je nu niks kost.
Daarom zeggen slimme mensen ego aan de kant en verder kijken dan je neus lang is :money:
 
Dat snap ik niet? Die levert echt nog wel een miljoen op. Laat jij uit ergernis een miljoen gaan? Ik niet snel, in ieder geval.

Met het risico dat hij nog een jaar in Eindhoven op de Herdgang rondloopt. :fear:
En daarna alsnog transfervrij vertrekt. :rolleyes: Die vent blijft etteren en dan is PSV nog meer geld kwijt. :sick: :braak:
Laat gaan ... laat gaan. Hoe eerder hij definitief weg is hoe beter. De poorten sluiten van de Herdgang en het
Philipsstadion, zodat hij niet terug kan komen.
 
Met het risico dat hij nog een jaar in Eindhoven op de Herdgang rondloopt. :fear:
En daarna alsnog transfervrij vertrekt. :rolleyes: Die vent blijft etteren en dan is PSV nog meer geld kwijt. :sick: :braak:
Laat gaan ... laat gaan. Hoe eerder hij definitief weg is hoe beter. De poorten sluiten van de Herdgang en het
Philipsstadion, zodat hij niet terug kan komen.

Joh dat gebeurt echt niet. Er is straks met nog een jaarcontract heus wel markt voor een speler als Luckassen. Die heeft met AZ, PSV en Anderlecht een prima CV voor subtop eredivisie, of toch Anderlecht. Nee, ik zou dat miljoentje niet laten lopen omdat het heerschap loopt te miepen - en dat kan PSV zich ook helemaal niet permitteren.
 
PSV wilt hem niet en hij wilt PSV niet, zo kan je hem uitlenen + later cashen, terwijl het je nu niks kost.
Daarom zeggen slimme mensen ego aan de kant en verder kijken dan je neus lang is :money:

Als er nu niemand concreet is om Luckassen over te nemen, is het inderdaad slim om de huidige status quo met een jaar te verlengen. Je creëert zo gratis een jaartje tijd om van Luckassen afscheid te kunnen nemen tegen betere voorwaarden dan nu het geval zou zijn.
Het enige risico dat je loopt, is dat je volgend jaar zomer in exact dezelfde positie zit als je nu zit (geen interesse, of interesse van clubs die niet aan je voorwaarden willen voldoen). In dat geval ben je er niets mee opgeschoten. Sterker nog: dan zou het fijner geweest zijn als de knoop dit jaar al was doorgehakt, want dan was je als PSV zijnde al een jaar eerder van dit vervelende dossier af geweest.
 
Dan moet hij volgend jaar wel veel meer gaan opleveren dan nu, anders had ik het liever liquide gehad in deze economisch zware tijden.
Zou wel zonde zijn dat een transfer nu niet doorgaat omdat er net te weinig geld is.
 
Zijn alle spelers daar dan ongeveer even goed. Even heel snel afgerond wint hij net iets meer dan de helft van zijn duels en is daarmee de beste. Dat betekent dat het daar dus bij benadering 50-50 moet zijn.
Nee, want alleen de spelers met meer dan 500 minuten worden meegenomen. Dus even gechargeerd gezegd kunnen de 66 duels die hij verloren heeft allemaal zijn geweest tegen één speler die minder dan 500 minuten heeft gespeeld. En dan kan het ook nog zo zijn dat die ene speler slechts 66 duels heeft uitgevochten en dus allemaal heeft gewonnen. Doordat hij niet meetelt in het klassement, stijgt het percentage verloren duels over de spelers die wel meegenomen worden.

Oh, is dit niet het raadseltopic?
 
Nee, want alleen de spelers met meer dan 500 minuten worden meegenomen. Dus even gechargeerd gezegd kunnen de 66 duels die hij verloren heeft allemaal zijn geweest tegen één speler die minder dan 500 minuten heeft gespeeld. En dan kan het ook nog zo zijn dat die ene speler slechts 66 duels heeft uitgevochten en dus allemaal heeft gewonnen. Doordat hij niet meetelt in het klassement, stijgt het percentage verloren duels over de spelers die wel meegenomen worden.

Oh, is dit niet het raadseltopic?
Hahaha, ik vind in ieder geval dat hij maar weinig duels wint voor een speler die de meeste duels wint (qua %) in de Belgische competitie.
 
Hahaha, ik vind in ieder geval dat hij maar weinig duels wint voor een speler die de meeste duels wint (qua %) in de Belgische competitie.
Nu ik de tweet nog eens beter lees: hij is heeft niet het hoogste percentage van de hele competitie, maar van Anderlecht in de competitie (dus niet in de beker of Europa).
 
Laatst bewerkt:
Nu ik de Tweet nog eens beter lees: hij is heeft niet het hoogste percentage van de hele competitie, maar van Anderlecht in de competitie (dus niet in de beker of Europa).
O haha, ik lees dus net zo slecht. Anderlecht heeft het ook matig gedaan, dus dat verklaart een hoop. Het enige dat het niet verklaart, is waarom ze dan geen 5 miljoen over hebben voor deze kerel.
 
O haha, ik lees dus net zo slecht. Anderlecht heeft het ook matig gedaan, dus dat verklaart een hoop. Het enige dat het niet verklaart, is waarom ze dan geen 5 miljoen over hebben voor deze kerel.


m1oNGfe.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan