Derrick Luckassen (V)

Ehm... We hebben het over Luckassen toch? Dat PSV daar zoveel voor heeft betaald, wil niet zeggen dat andere clubs zich ook laten foppen.
Hij is de de voetballende equivalent van de Zimbabwaanse Dollar...:zien:

En qua karakter the equivalent van een derde generatie feminist.
 
Derrick Luckassen opnieuw van PSV naar Anderlecht is de beste optie voor alle partijen

link

Een terugkeer was niet wenselijk en dus was de hernieuwde interesse van Anderlecht welkom, maar die club heeft vrijwel geen knoop. Verhuur was wel haalbaar. En nu? Moet PSV nog proberen zijn contract nog verlengen? Voor de leiding nog niet zo'n makkelijke kwestie. Vanuit zakelijk opzicht is er misschien iets voor te zeggen, mits PSV nog volledig gelooft in zijn potentieel en dus grip wil houden op zijn transferrechten. Het verlengen van een contract van een bij PSV niet meer gemotiveerde speler is los van het zakelijke aspect een nogal curieus signaal.

:eek: Verlengen ??? :zien: Wegwezen en nooit meer terug komen. Dat is het beste voor alle partijen. :bye:
Desnoods gratis voor helemaal niets ... nada.
Sluit de poorten van het Philips stadion en de Herdgang. :cautious:
 
Derrick Luckassen opnieuw van PSV naar Anderlecht is de beste optie voor alle partijen

link

Een terugkeer was niet wenselijk en dus was de hernieuwde interesse van Anderlecht welkom, maar die club heeft vrijwel geen knoop. Verhuur was wel haalbaar. En nu? Moet PSV nog proberen zijn contract nog verlengen? Voor de leiding nog niet zo'n makkelijke kwestie. Vanuit zakelijk opzicht is er misschien iets voor te zeggen, mits PSV nog volledig gelooft in zijn potentieel en dus grip wil houden op zijn transferrechten. Het verlengen van een contract van een bij PSV niet meer gemotiveerde speler is los van het zakelijke aspect een nogal curieus signaal.

:eek: Verlengen ??? :zien: Wegwezen en nooit meer terug komen. Dat is het beste voor alle partijen. :bye:
Desnoods gratis voor helemaal niets ... nada.
Sluit de poorten van het Philips stadion en de Herdgang. :cautious:

Valt me nog mee dat ie niet de racisme kaart gespeeld heeft, maar misschien komt het nog :cautious: :rolleyes:
 
Het ziet er naar uit dat Derrick niet alleen naar Anderlecht vertrekt, maar ook zijn contract met een jaar verlengd. Dat is met het oog op verkoop (ooit) wel uitstekend gedaan van PSV.
pff ik vrees dat je er alleen een jaar langer aan vast blijft zitten. Ik snap ook niet dat Lukassen dit zou tekenen
 
pff ik vrees dat je er alleen een jaar langer aan vast blijft zitten. Ik snap ook niet dat Lukassen dit zou tekenen
Misschien de afspraak, bij nog n jaar verhuur wordt je contract verlengt om de verkoopprijs hoger te houden. Dan is bijtekenen beter dan verpieteren op de bank/tribune.
 
Van de andere kant: ik zie Anderlecht na komend seizoen niet eens wél het geld hebben om 'm te kopen... Dan heb je toch niks aan die contractverlenging? Of hoopt PSV dat er ineens een andere club interesse toont in Luckassen? dat lijkt me namelijk ook niet waarschijnlijk.
 
Hij verzekert zich gewoon van nog een jaar inkomen. Ik snap wel dat hij tekent.

Zo hypocriet is ie dan ook wel weer. Als een oud wijf af blijven geven op PSV, maar wel bijtekenen.

Degene die dacht dat het een goed idee was om hem een jaar bij te laten tekenen heeft echt een klap van de molen gehad. Laat die gast toch gewoon transfervrij weggaan. Nu zit je er weer een jaar extra aan vast, want er is toch niemand die aan die vraagprijs wil voldoen. Ze hadden dat bod van Anderlecht gewoon moeten accepteren. We hebben het hier over Luckassen, niet een of andere voetbalgrootheid of groot talent oid. Dat PSV ooit zo oliedom is geweest om er 5 miljoen voor neer te lappen wil niet zeggen dat hij dat ook waard is.
 
99% kans dat PSV zelf de contractverlenging aangeboden heeft. In de hoop dat hij zich zelf in de picture speelt en men er winst op maakt. Op zich prima zakelijke gok en verstandiger dan hem gratis te laten lopen straks. Hoe gek het ook klinkt, hij schijnt wel alles te spelen daar dus dan is er hoop dat iemand hem ziet en koopt.

Als die hier ongewenst was + daar, dan was het verlengen lastig te verklaren. Maar op papier is hij dus goed bezig en is er een kans op wat euro's ooit.
 
99% kans dat PSV zelf de contractverlenging aangeboden heeft. In de hoop dat hij zich zelf in de picture speelt en men er winst op maakt. Op zich prima zakelijke gok en verstandiger dan hem gratis te laten lopen straks. Hoe gek het ook klinkt, hij schijnt wel alles te spelen daar dus dan is er hoop dat iemand hem ziet en koopt.

Als die hier ongewenst was + daar, dan was het verlengen lastig te verklaren. Maar op papier is hij dus goed bezig en is er een kans op wat euro's ooit.
23 wedstrijden gespeeld ja. Vrijwel alles dus. Aankomend seizoen weer alles spelen daar en hij zal zeker meer waard zijn dan dat hij nu is.
 
En het kost verder niks, want Anderlecht betaalt het salaris. Feitelijk zit je volgend jaar in dezelfde situatie als men nu zat, zonder dat het iets extra’s kost maar wel met de kans dat de transfermarkt wat soepeler is en misschien zelfs met een speler die zich in de etalage heeft gezet.
 
En het kost verder niks, want Anderlecht betaalt het salaris. Feitelijk zit je volgend jaar in dezelfde situatie als men nu zat, zonder dat het iets extra’s kost maar wel met de kans dat de transfermarkt wat soepeler is en misschien zelfs met een speler die zich in de etalage heeft gezet.
Nouja, we weten niet of hij nog tekengeld krijgt, misschien krijgt zijn zaakwaarnemer ook nog een vergoeding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan