Derrick Luckassen (V), Verhuurd aan Anderlecht

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Dat vind ik dus ook. Ik kan me erg goed voorstellen dat je klaar bent met je werkgever als je overbodig/niet goed genoeg bevonden bent.
Zeker. Dat snapt iedereen. Zeg dat dan: ik ben prof, ik wil spelen. Bij PSV lukt dat niet, dus zoek ik een andere club. Dat klinkt voor mij al heel anders als 'ik voel me niet thuis'. Hou het professioneel, de rest is drama.

Relix

Aanvoerder
Zeker. Dat snapt iedereen. Zeg dat dan: ik ben prof, ik wil spelen. Bij PSV lukt dat niet, dus zoek ik een andere club. Dat klinkt voor mij al heel anders als 'ik voel me niet thuis'. Hou het professioneel, de rest is drama.
Luckassen is een drama.. ;P

Ik vind het zowieso onzin - ook van zijn kant. Hij zal toch een idee hebben wat ie kan en wil bereiken. Een nieuwe trainer volgend seizoen dus kans zich in de basis te knokken?

Of hij moet gewoon zeggen, ik denk dat we nu wel weten dat ik simpelweg niet goed genoeg kan voetballen om bij PSV een basisplaats te veroveren en denk dat het daarom verstandiger is voor zowel mij als PSV als ik mijn opties om te vertrekken open houdt. Door op deze manier over PSV te praten creeerd hij inderdaad een vijandig sfeertje en weinig support vanuit de aanhang van de club.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Luckassen is een drama.. ;P

Ik vind het zowieso onzin - ook van zijn kant. Hij zal toch een idee hebben wat ie kan en wil bereiken. Een nieuwe trainer volgend seizoen dus kans zich in de basis te knokken?

Of hij moet gewoon zeggen, ik denk dat we nu wel weten dat ik simpelweg niet goed genoeg kan voetballen om bij PSV een basisplaats te veroveren en denk dat het daarom verstandiger is voor zowel mij als PSV als ik mijn opties om te vertrekken open houdt. Door op deze manier over PSV te praten creeerd hij inderdaad een vijandig sfeertje en weinig support vanuit de aanhang van de club.
En voor andere clubs ook minder aantrekkelijk. Die zitten toch ook niet op zo'n zeikwijf te wachten?

Rolf_Rules

Terreinknecht
Anderlecht is met het contract akkoord gegaan en daarin stond duidelijk vermeld dat ze hem konden kopen voor 5 mln. Dat moeten ze dan ook maar aftikken. Probleem is alleen dat ze geen geld hebben. Dat is ook niet gek met dat zwalkende beleid daar. Vanwege de coronacrisis en omdat ik Lucassen liever kwijt dan rijk ben krijgen ze een korting van 0,5 mln. Take it of leave it. Anders moet Lukassen maar hier op de bank komen zitten, maar ongetwijfeld zal Mino Raiola hem wel in de markt kunnen zetten als een onverzettelijke verdediger die maar 5 mln. moet kosten.

Bovenaan Onderaan