Derrick Luckassen (V)

Luckassen om sportieve redenen buiten PSV-selectie gelaten, Baumgartl kan mogelijk debuteren

link

Trainer Mark van Bommel heeft Derrick Luckassen gepasseerd voor de wedstrijdselectie van PSV tegen FK Haugesund. Momenteel krijgen onder meer Trent Sainsbury en Timo Baumgartl de voorkeur. ,,Luckassen is fit, maar wij kunnen maar 18 spelers op papier zetten. Ik heb gekozen voor deze spelers”, zei Van Bommel op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd van donderdag.

Tsja Luckassen en PSV is geen goede combinatie. :sleep:
 
Luckassen om sportieve redenen buiten PSV-selectie gelaten, Baumgartl kan mogelijk debuteren

link

Trainer Mark van Bommel heeft Derrick Luckassen gepasseerd voor de wedstrijdselectie van PSV tegen FK Haugesund. Momenteel krijgen onder meer Trent Sainsbury en Timo Baumgartl de voorkeur. ,,Luckassen is fit, maar wij kunnen maar 18 spelers op papier zetten. Ik heb gekozen voor deze spelers”, zei Van Bommel op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd van donderdag.

Tsja Luckassen en PSV is geen goede combinatie. :sleep:

Tja amateurs doen een betere voorbereiding 2 prijzen verloren en meneer voldoet sportief niet.
 
Je vergeet Zoet....

Zoet kleed om in de ' dames ' :unsure:
Heeft denk ik een doos Snickers nodig (is zichzelf niet de laatste maanden)

Ik kan me haast niet voorstellen dat het buiten het team laten van Luckassen (en Lozano afgelopen pot bij Twente) enkel komt door hun sportieve bijdragen. Zal vast ook voor een deel te maken hebben met hun instelling of hun relatie met Mark van Bommel die moet laten zien dat hij uiteindelijk de beslissingen maakt. Zo vond ik het verongelukte gezicht toen Lozano naar de kant ging bij de tweede pot tegen Basel wel een teken dat hij wellicht niet geheel de keuzes van zijn trainer respecteerd (of je het al dan niet begrijpt maakt Mark niet uit, als je het maar respecteerd).
 
Luckassen om sportieve redenen buiten PSV-selectie gelaten, Baumgartl kan mogelijk debuteren

link

Trainer Mark van Bommel heeft Derrick Luckassen gepasseerd voor de wedstrijdselectie van PSV tegen FK Haugesund. Momenteel krijgen onder meer Trent Sainsbury en Timo Baumgartl de voorkeur. ,,Luckassen is fit, maar wij kunnen maar 18 spelers op papier zetten. Ik heb gekozen voor deze spelers”, zei Van Bommel op de persconferentie in aanloop naar de wedstrijd van donderdag.

Tsja Luckassen en PSV is geen goede combinatie. :sleep:
En dan noemt ie Baumgartl en Sainsbury in één adem...:sleep:
 
Volgens Sports World Ghana, dat Luckassen in de gaten houdt vanwege diens roots in Ghana, heeft Fenerbahçe zich gemeld bij PSV voor Luckassen. Het zou gaan om een huurperiode.

Turkish club Fenerbahce are ready to sign Ghanaian defender Derrick Luckassen on loan from Dutch side PSV Eindhoven this summer, SportsworldGhana.com can exclusively report.
 
Volgens Sports World Ghana, dat Luckassen in de gaten houdt vanwege diens roots in Ghana, heeft Fenerbahçe zich gemeld bij PSV voor Luckassen. Het zou gaan om een huurperiode.

Turkish club Fenerbahce are ready to sign Ghanaian defender Derrick Luckassen on loan from Dutch side PSV Eindhoven this summer, SportsworldGhana.com can exclusively report.


Goeie oplossing. Die man is inmiddels zo beschadigd, dat gaat bij PSV nooit meer goed komen.
 
Volgens Sports World Ghana, dat Luckassen in de gaten houdt vanwege diens roots in Ghana, heeft Fenerbahçe zich gemeld bij PSV voor Luckassen. Het zou gaan om een huurperiode.

Turkish club Fenerbahce are ready to sign Ghanaian defender Derrick Luckassen on loan from Dutch side PSV Eindhoven this summer, SportsworldGhana.com can exclusively report.

Hopelijk met optie tot koop. Verlies ga je toch wel maken op hem, maar als je er nog een paar miljoen aan over kan houden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan