Denzel Dumfries (V)

Ik ben er wel uit... Dumfries blijft, we verkopen Mauro, Mo en anderen die om verschillende redenen niet voldoen..
 
Ik denk dat je het wat neutraler moet bekijken. Wij, als supporters, vonden Denzel fantastisch spelen, en goals maken. In een Nl elftal wat enorm teleurstelde en niks gepresteerd heeft. Ik vermoed dat een scout van een topclub een enthousiaste jongen heeft gezien, die onvoldoende balcontrole heeft voor de top, die met geluk en doorzettingsvermogen een paar goaltjes maakte, en die z'n verdedigende taken wat verwaarloosde. Kortom, een beperkte speler, die te licht is voorde top.
Ik vind dat Dumfries goed kan verdedigen, maar dat hij van Schmidt te hoog moest staan. Verder eens.
 
Ik denk het eigenlijk ook. Maar dan moet er wel belangstelling zijn, en tegen een priojs die voor PSV acceptabel is. En ik vermoed dat alleen Brands nog in de markt is, en dat hij niet wil betalen watb PSV wil hebben en wat hij ook wel waard is.
John de Jong moet dan onderhandelen met zijn leermeester. Brands kent de positie van PSV als geen ander. Wachten maakt PSV nerveuzer, die moeten hem eigenlijk slijten. Overigens eens met mijn medeforummers dat Dumfries wel een treetje hoger kan, maar niet twee treetjes.
 
Psv vooralsnog alleen geshopt in koopjeshoek. Zelf tientallen miljoenen binnen geharkt aan transferinkomsten en nog eens 50 miljoen kado gekregen van Brainport. Er is totaal geen noodzaak om te verkopen. Ik zou als psv voor een keiharde opstelling kiezen. Geen ton af doen van de vraagprijs. In het slechtse geval zit je met een teleurgestelde speler. Maar in het geval zal de teleurstelling nooit lang duren bij Dumfries omdat hij straks gewoon in de basis speelt bij een versterkt psv met uitzicht op cl voetbal
 
Backs uit de Eredivisie zijn sowieso niet echt in trek. Ik bedoel Tagliafico roept volgens mij al 2 jaar dat hij graag een stap hogerop wil maken , maar er is niemand die diep in de buidel wil tasten. Dan heb je nog Wijndal, de zelfbenoemde beste back van de Eredivisie voetballend bij een van de grootste topclubs van Nederland die ons al lang en breed voorbij is gestreefd, waar het tot nu toe qua geruchten nog doodstil over is. En ze lijken voor Dumfries nou ook niet echt in de rij te staan.
 
Backs uit de Eredivisie zijn sowieso niet echt in trek. Ik bedoel Tagliafico roept volgens mij al 2 jaar dat hij graag een stap hogerop wil maken , maar er is niemand die diep in de buidel wil tasten. Dan heb je nog Wijndal, de zelfbenoemde beste back van de Eredivisie voetballend bij een van de grootste topclubs van Nederland die ons al lang en breed voorbij is gestreefd, waar het tot nu toe qua geruchten nog doodstil over is. En ze lijken voor Dumfries nou ook niet echt in de rij te staan.
Mooi zo, dan snijdt het mes aan twee kanten. Het is namelijk voor een club als psv moeilijk om aan een goede back te komen. Dumfries is voor psv begrippen een meer dan prima back. Geef die jongen een contract voor het leven, zijn oom een seizoenkaart in de business lounge en zet een standbeeld op van een stier in het stadion.
 
Mooi zo, dan snijdt het mes aan twee kanten. Het is namelijk voor een club als psv moeilijk om aan een goede back te komen. Dumfries is voor psv begrippen een meer dan prima back. Geef die jongen een contract voor het leven, zijn oom een seizoenkaart in de business lounge en zet een standbeeld op van een stier in het stadion.
Ja, heb ook nul bezwaar tegen n extra jaar Dumfries. Of twee. Geef m maar n verlenging en verhoging wmb, "wij" PSV zijn dolblij met Dumfel Demfries.
 
Opkomende backs zeldzaam? Backs die op hun positie blijven en de boel dichhouden zijn zeldzamer.
Dat zal een gesodemieter blijven dit jaar. Max en Mwene die niet op hun post staan. Dat kunnen Ramalho, Boscagli en Sangaré nooit altijd maar weer repareren. Voor mij mag Teze op rechtsback.

Of……als we nou een tweede controleur zouden hebben……
 
Backs uit de Eredivisie zijn sowieso niet echt in trek. Ik bedoel Tagliafico roept volgens mij al 2 jaar dat hij graag een stap hogerop wil maken , maar er is niemand die diep in de buidel wil tasten. Dan heb je nog Wijndal, de zelfbenoemde beste back van de Eredivisie voetballend bij een van de grootste topclubs van Nederland die ons al lang en breed voorbij is gestreefd, waar het tot nu toe qua geruchten nog doodstil over is. En ze lijken voor Dumfries nou ook niet echt in de rij te staan.
En toch werd vorig seizoen nog de reserve back van Ajax verkocht voor 20 miljoen. Verder is het voor andere clubs niet echt makkelijk om een basisspeler van ajax te halen daar ze allemaal goed verdienen en bij een overstap nog meer willen verdienen. Plus je speelt altijd om de prijzen en bij een stabiele club met veel perspectief.
 
Denzel is een baas.
Denzel blijft een baas

eindbaas-shirt_original_1.jpg
 
Mag van mij wel een Memphis/Wijnaldum doen. Jaartje verlengen, vlammen weer en dan volgend jaar echt een stap maken. Al denk ik wel dat Denzel nog wel vertrekt. Raiola gaat dat wel toveren voor hem.

Maar mocht het niet lukken, en Denzel blijft. Dan heb ik er geen problemen mee. Niet slechter dan die Mwene.
 
Ik vind het sneu. Hele jaar melden dat je toe bent aan een stapje hoger en dat dit je laatste seizoen is en dat er dan niemand komt. Misschien dat je als speler beter dingen kunt roepen dat je speler van PSV bent en altijd naar aanbiedingen wil luisteren, maar dat je bij PSV nog genoeg te winnen hebt.
 
Ik vind het sneu. Hele jaar melden dat je toe bent aan een stapje hoger en dat dit je laatste seizoen is en dat er dan niemand komt. Misschien dat je als speler beter dingen kunt roepen dat je speler van PSV bent en altijd naar aanbiedingen wil luisteren, maar dat je bij PSV nog genoeg te winnen hebt.

Ik zie bij jou een patroon dat mensen eigenlijk nooit iets mogen zeggen. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan