Denzel Dumfries (V)

Veiling voor goed doel (vooraf aan de wedstrijd aanfekondigd en per shirt een maximum). Zelfs met wedstrijdshirtjes hanteerd PSV te lage vraagprijzen. :mad: Zal ook wel weer de schuld van JdJ met zijn lelijke t-shirt zijn..

/Sarcasm
 
Veiling voor goed doel (vooraf aan de wedstrijd aanfekondigd en per shirt een maximum). Zelfs met wedstrijdshirtjes hanteerd PSV te lage vraagprijzen. :mad: Zal ook wel weer de schuld van JdJ met zijn lelijke t-shirt zijn..

/Sarcasm

Aha, dat deel van dat goede doel had ik niet meegekregen.
 
En bij PSV verkopen ze "zijn wedstrijdshirt" van afgelopen zaterdag in een veiling :unsure:

https://matchwornshirt.com/club/14

Klinkt wat dubieus. Hoe komt die site aan de shirts? Blijkbaar kon je Malen's shirt voor € 1.500 kopen (en als je het mag geloven is ie voor dat bedrag dus verkocht). :unsure:
Dat is zeker vreemd. Volgens mij dragen ze overigens wel 2 shirts per wedstrijd.

Klopt. Het shirt dat in de 1e helft gedragen is wordt geveild. In de 2e helft dragen ze een nieuw shirt.
 
Ook Dumfries is in mijn ogen zijn vorm weer wat meer aan het oppakken. In topvorm is hij nog niet, maar de lijn omhoog lijkt weer ingezet. Blijft mij trouwens opvallen hoe doelgericht deze jongen is, ook voor een back. Je hebt hier een back waar je elk seizoen wel een mooi handjevol of meer goals van kan verwachten en af en toe een assist.
 
.. en genoeg tegengoals

:ROFL:

Vind ik wel meevallen. Dumfries verdedigt over het algemeen toch prima, zeker in de Eredivisie. Zoveel doelpunten hebben we nog niet tegen gehad, en bij de tegengoals schiet me er geen te binnen waar Dumfries echt schuldig aan was.
 
Laatst bewerkt:
.. en genoeg tegengoals

:ROFL:
Volgens mij is de grootste kritiek op Dumfries zijn matige balbehandeling. Als hij niet in vorm is, springen de ballen van zijn voet en komen de passes bij een tegenstander. Daarentegen verzaakt hij qua tomeloze inzet nooit en heeft hij toch verdedigend zijn zaakjes goed voor elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de grootste kritiek op Dumfries zijn matige balbehandeling. Als hij niet in vorm is, springen de ballen van zijn fout en komen de passes bij een tegenstander. Daarentegen verzaakt hij qua tomeloze inzet nooit en heeft hij toch verdedigend zijn zaakjes goed voor elkaar.

Die vent is PSV fan. Dat verhaal hoorde ik toen hij naar ons kwam en dan denk je, ja ja. Mooi praatje. Maar verrek, het is gewoon zo. Dat maakt niet alles goed, maar ik zie daardoor meer door de vingers. Zo'n lul ben ik dan ook weer.
 
Die vent is PSV fan. Dat verhaal hoorde ik toen hij naar ons kwam en dan denk je, ja ja. Mooi praatje. Maar verrek, het is gewoon zo. Dat maakt niet alles goed, maar ik zie daardoor meer door de vingers. Zo'n lul ben ik dan ook weer.
Dumfries ook? Ik dacht alleen zijn oom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan