Denzel Dumfries (V)

Ik voel een Manolevje aankomen. Derksen&vd Gijp zullen hem binnenkort aanpakken.
Nou ja... Ik heb Manolev niet zo vaak zien stoeien met een aanname of dribbel als Dumfries als ik eerlijk ben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik begrijp dat hij als enige nogal ondermaats presteerde gisteren?
Wil overigens wel een nuance aanbrengen vanaf zijn zijde zijn de duitsers bijna niet gevaarlijk geweest, kwam vooral door t midden en over rechts. Maar dan kan ook aan de kwaliteit in de voorhoede van duitsland liggen.
 
Als die Dest van Ajax voor Oranje gaat kiezen, dan is het doeiii met Denzel bij Oranje.

Pfffff Dest heeft ook 2 wedstrijden betaald voetbal op t hoogste niveau gespeeld.

Ja Dumfries was aanvallend niet heel goed gister, Blind was niet veel beter.
Verdedigend gaf Denzel gewoon zeer weinig weg.
 
Pfffff Dest heeft ook 2 wedstrijden betaald voetbal op t hoogste niveau gespeeld.

Ja Dumfries was aanvallend niet heel goed gister, Blind was niet veel beter.
Verdedigend gaf Denzel gewoon zeer weinig weg.
Je hoeft niet alles zo serieus te nemen van wat ik zeg met je pffff...:sneaky:
Heb zelf al aangegeven dat Blind nog erger was. En Dest vind ik een zeer getalenteerde rechtsback, of hij nou 1 of 10 wedstrijden heeft gespeeld.
 
Denzel is baas.

In de wereld van de topsport heb je de Massarati's (elegant, wendbaar, stylish), Bentley's, Mercedessen en af en toe n alpha klassieker.

Dumfries heeft een oude grasmaaier voorzien van een turbo-blok uit n Mustang en er van die dikke quad-offroad wielen onder gezet.

Ik geniet er wel van. 100% geven voor club en vaderland, nooit klagen, beseffen hoe gelukkig hij is met zo'n bevoorrecht leven, eerlijk en heerlijk zichzelf (niks mediatraining). Goedlachs en echt ook trots op PSV als ik m zie en hoor.

Ook al is het geen wereldster, Dumfries is en blijft baas en voorlopig zie ik geen betere RB voor Oranje.
 
Je hoeft niet alles zo serieus te nemen van wat ik zeg met je pffff...:sneaky:
Heb zelf al aangegeven dat Blind nog erger was. En Dest vind ik een zeer getalenteerde rechtsback, of hij nou 1 of 10 wedstrijden heeft gespeeld.

Sorry die pfff was niet voor jou bedoeld meer voor Dest, begrijp me niet verkeerd het is zeker een talent maar die jongen heeft alles nog te bewijzen maar is volgens de "kenners" de nieuwe wonderback.
Net als Van der Wiel, Tete en al die andere wereldtoppers.

Denzel is baas.

In de wereld van de topsport heb je de Massarati's (elegant, wendbaar, stylish), Bentley's, Mercedessen en af en toe n alpha klassieker.

Dumfries heeft een oude grasmaaier voorzien van een turbo-blok uit n Mustang en er van die dikke quad-offroad wielen onder gezet.

Ik geniet er wel van. 100% geven voor club en vaderland, nooit klagen, beseffen hoe gelukkig hij is met zo'n bevoorrecht leven, eerlijk en heerlijk zichzelf (niks mediatraining). Goedlachs en echt ook trots op PSV als ik m zie en hoor.

Ook al is het geen wereldster, Dumfries is en blijft baas en voorlopig zie ik geen betere RB voor Oranje.

Precies dit, ik durf te stellen dat als vorig jaar iedereen de wilskracht en mentaliteit van Denzel getoond had, wij (P.S.V. dus) die voorsprong never hadden verspeeld.
 
Dumfries is een goede speler die helaas een beetje uit vorm is en dan wordt hij ook nog misbruikt door Koeman wat hem zeker niet helpt. Verdedigend is Dumfries namelijk nog steeds ijzersterk, veel van het gevaar van Duitsland kwam van momenten wanneer Blind zijn man liet lopen. Daarnaast heb je aanvallend gezien vrij weinig aan Dumfries als je hem als een halve rechtsbuiten laat spelen en balletjes in zijn voeten speelt. Dumfries moet juist veel afstand voor hem hebben zodat hij gebruik kan maken van zijn snelheid en uithoudingsvermogen. Al mag de staf van PSV zeker met hem gaan werken aan zijn voorzet.
 
En toch mist die iets,
Ook al is het geen wereldster, Dumfries is en blijft baas en voorlopig zie ik geen betere RB voor Oranje.

Leuke speler om te zien, maar toch hou ik altijd me adem beetje in als een goede spits op hem af gaat. Als ik mag kiezen heb ik liever iemand in Oranje die minder mooi is maar gewoon zijn verdedigende taken altijd goed doet. Maar die er volgens mij momenteel niet
 
Begrijpen jullie nu eindelijk waarom ik de afgelopen weken voor de transferdeadline bleef hameren op versterkingen in de achterhoede...? Als Lato , Boscagli , Dumfries en Teze allemaal maar middelmaat of zelfs minder dan middelmaat zijn, Viergever, Baumgartl en Schwaab nog maar net een voldoende halen volgens de criteria van een Topclub als PSV, dan kan je zelfs de beste voorhoede van de eredivisie hebben, maar als het een gatenkaas achterin is, dan betekent dat regelmatig puntenverlies en ik vind de naïveteit, nonchalange, amateurisme , kortzichtigheid , tunnelvisie , onvolwassenheid of welke kwalificatie je ook wil geven aan het inschattingsvermogen en handelen van JDJ echt onbegrijpelijk voor een Topclub als PSV en eveneens onbegrijpelijk dat er vanuit de RvC geen druk uitgeoefend is/ wordt op het functioneren van JDJ.....:mad::sad:
 
Begrijpen jullie nu eindelijk waarom ik de afgelopen weken voor de transferdeadline bleef hameren op versterkingen in de achterhoede...? Als Lato , Boscagli , Dumfries en Teze allemaal maar middelmaat of zelfs minder dan middelmaat zijn, Viergever, Baumgartl en Schwaab nog maar net een voldoende halen volgens de criteria van een Topclub als PSV, dan kan je zelfs de beste voorhoede van de eredivisie hebben, maar als het een gatenkaas achterin is, dan betekent dat regelmatig puntenverlies en ik vind de naïveteit, nonchalange, amateurisme , kortzichtigheid , tunnelvisie , onvolwassenheid of welke kwalificatie je ook wil geven aan het inschattingsvermogen en handelen van JDJ echt onbegrijpelijk voor een Topclub als PSV en eveneens onbegrijpelijk dat er vanuit de RvC geen druk uitgeoefend is/ wordt op het functioneren van JDJ.....:mad::sad:

:unsure: Had dan een speler gekocht. Je hebt er zoveel genoemd. ;)
 
Begrijpen jullie nu eindelijk waarom ik de afgelopen weken voor de transferdeadline bleef hameren op versterkingen in de achterhoede...? Als Lato , Boscagli , Dumfries en Teze allemaal maar middelmaat of zelfs minder dan middelmaat zijn, Viergever, Baumgartl en Schwaab nog maar net een voldoende halen volgens de criteria van een Topclub als PSV, dan kan je zelfs de beste voorhoede van de eredivisie hebben, maar als het een gatenkaas achterin is, dan betekent dat regelmatig puntenverlies en ik vind de naïveteit, nonchalange, amateurisme , kortzichtigheid , tunnelvisie , onvolwassenheid of welke kwalificatie je ook wil geven aan het inschattingsvermogen en handelen van JDJ echt onbegrijpelijk voor een Topclub als PSV en eveneens onbegrijpelijk dat er vanuit de RvC geen druk uitgeoefend is/ wordt op het functioneren van JDJ.....:mad::sad:
Je kan het ook eens positief bekijken. Baumgartl en Viergever zijn gewoon top in Nederland. Dumfries ondanks een vormdip idem dito. Teze kan ik nog niet beoordelen. Boscagli heeft een redelijke indruk achtergelaten tot nog toe. Lato hebben we nog niets van kunnen zien.
De voorhoede is Europese subtop in mijn ogen en dat is heel wat voor een Nederlandse club.
Als er een probleem is dan ligt die op het middenveld maar ook daar komen nog spelers aan met Affelay en Thomas o.a.
 
Terug
Bovenaan Onderaan