Denzel Dumfries (V)

Ik hoor overal kritiek op guti, rosario en zoet (en terecht), maar Dumfries was toch met afstand de slechtste speler tegen Basel? Ik vind hem zo ongeloofelijk slecht. Hij levert aanvallend alle ballen in en heeft alleen maar oog voor de bal. Het is gewoon een enorm blind renpaard die niet kan voetballen.
 
Het ziet er echt niet uit, vraag me ook wel af wat het nut is nu hij naar voren blijft rennen zonder de Jong voorin. Dat verdedigen bij het tweede doelpunt was om heel hard van te huilen, wat een wildebras.
 
Hij kan niet eens een voorzet geven ,die ook nog eens aankomt bij een medespeler. Hij heeft een wrede kop maar is een pussy in het veld.
 
Dumfries is na zijn geweldige begin bij PSV zeer ver terug gezakt. Ik weet niet waarom, misschien omdat hij zo goed functioneerde omdat hij bepaalde spelers om zich heen had. Hoop niet dat dat het is...
 
Dumfries is na zijn geweldige begin bij PSV zeer ver terug gezakt. Ik weet niet waarom, misschien omdat hij zo goed functioneerde omdat hij bepaalde spelers om zich heen had. Hoop niet dat dat het is...

Ik vond hem in oranje wel weer goed daarom had/ heb ik het idee dat het meer aan de vorm van Rosario ligt.
 
Dumfries is na zijn geweldige begin bij PSV zeer ver terug gezakt. Ik weet niet waarom, misschien omdat hij zo goed functioneerde omdat hij bepaalde spelers om zich heen had. Hoop niet dat dat het is...
Dumfries is een typische speler die meegaat met de vorm van de rest. Als het elftal goed draait is hij een van de betere en als het slecht gaat, wordt hij ook erg onrustig en heeft van die domme acties en keuzes. Het heeft natuurlijk ook met de leeftijd te maken: ik geloof dat Arias hier 3 jaar nodig had om een constante factor te zijn binnen het elftal.
 
Dumfries is een typische speler die meegaat met de vorm van de rest. Als het elftal goed draait is hij een van de betere en als het slecht gaat, wordt hij ook erg onrustig en heeft van die domme acties en keuzes. Het heeft natuurlijk ook met de leeftijd te maken: ik geloof dat Arias hier 3 jaar nodig had om een constante factor te zijn binnen het elftal.
Klinkt logisch.

Nu maar hopen dan dat het bij Dumfried niet 3 jaar gaat duren
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat een drama is deze gozer, en we zitten er maar mooi mee opgescheept. Kan er werkelijk he-le-maal niets van.. Het is een godswonder dat ie in de basis stond vanavond bij het nederlands elftal.
Heeft alleen begin vorig seizoen wat laten zien maar voor de rest kommer en kwel. Kan geen pas geven, voorzetten zijn dramatisch, kan niet op zijn voeten blijven staan, verdedigend te druistig/ongecontroleerd...en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ben ook niet vergeten hoe die bal tegen Basel door z'n benen ging waardoor we de CL mis liepen..en meneer wil nog aanvoerder zijn ook:ROFL:
Ookal vinden de meeste Teze er niet klaar voor..zet m er maar neer. Veel slechter dan dit kan toch niet?
 
Laatst bewerkt:
Dumfries is een typische speler die meegaat met de vorm van de rest. Als het elftal goed draait is hij een van de betere en als het slecht gaat, wordt hij ook erg onrustig en heeft van die domme acties en keuzes. Het heeft natuurlijk ook met de leeftijd te maken: ik geloof dat Arias hier 3 jaar nodig had om een constante factor te zijn binnen het elftal.
Zo een goede post en dan afsluiten met die laatste zin, jammer. ;P

Aandikken is natuurlijk nergens voor nodig, Arias had twee a drie maanden nodig om echt in topvorm te komen, maar vlak voor z'n eerste winterstop bij PSV was hij al onbetwiste basisspeler en speler van de maand.
 
Dit is nou zo'n speler die je moet verkopen wanneer hij hot is. En dat moet snel gebeuren want winter is cumming for Dumfries. Hetzelfde geld voor Rosario, Zoet en Hendrix.
 
Zo een goede post en dan afsluiten met die laatste zin, jammer. ;P

Aandikken is natuurlijk nergens voor nodig, Arias had twee a drie maanden nodig om echt in topvorm te komen, maar vlak voor z'n eerste winterstop bij PSV was hij al onbetwiste basisspeler en speler van de maand.
Arias was fantastisch maar in de eerste jaren niet altijd. De eerste maanden van elk nieuw seizoen had hij altijd opstart problemen. Ik vond hem pas de laatste twee seizoenen echt constant. Daar heeft hij ook zijn transfer naar Atleti aan verdiend.
 
Ik begrijp dat hij als enige nogal ondermaats presteerde gisteren?
Nee hoor de echte dissonant was D. Blind waar alle aanvallen van de Duitsers vandaan kwamen en wie de eerste goal veroorzaakte.
 
Lijkt er dus op dat zijn verleden hem aan het inhalen is. Blijft natuurlijk een speler die nog niet zo heel lang geleden nog een amateur was; daar kun je eigenlijk niet al teveel van verwachten. Hopelijk kan hij zijn vorm van de eerste seizoenshelft na zijn komst naar PSV weer terugkrijgen en vasthouden, maar veel meer dan dat hoef je denk ik niet te verwachten.
 
Als die Dest van Ajax voor Oranje gaat kiezen, dan is het doeiii met Denzel bij Oranje.
 
Het zag er gisteren ook echt niet uit. Lijkt ook steeds of hij over de bal struikelt. En die voorzetten.. tja..
 
Terug
Bovenaan Onderaan