Denzel Dumfries (V)

Waarom 28 miljoen euro...?? Waarom niet gelijk 40 miljoen euro vragen voor Dumfries...??? Laten we een voorbeeld nemen aan Ajax en de vraagprijs voor gewilde spelers direct hoog inzetten.....

Niks vraagprijs. Laat maar bieden en als het niet genoeg is krijgt de club als antwoord: "Nee het geboden bedrag is te laag."
 
Waarom 28 miljoen euro...?? Waarom niet gelijk 40 miljoen euro vragen voor Dumfries...??? Laten we een voorbeeld nemen aan Ajax en de vraagprijs voor gewilde spelers direct hoog inzetten.....
Misschien vindt PSV wel, dat ze door 28M te vragen, hoog inzetten, en dat ze met een paar Miljoen minder, genoegen nemen...We weten het gewoon niet.
 
Als je 30 miljoen kan krijgen voor met alle respect een ijverig werkertje als Dumfries moet je het altijd doen. Ik vind het een sympathieke speler en ook zeker nuttig maar als je puur kijkt naar zijn voetbalkwaliteiten is het zeer beperkt. Alleen weg doen voor de hoofdprijs maar ik denk dat 30 miljoen eerlijk gezegd echt de hoofdprijs is.

Dumfries is best een verdedigend talent. Als hij zich zo doorontwikkelt, dan staat er over een aantal jaar best iemand.
Vraag is altijd: wat is slim? Feyenoord koos na 1 goed seizoen van Jörgensen ervoor om een bod van 20 miljoen af te slaan....dat krijgen ze nu alleen nog maar als het zloty’s of peso’s betreft. Nu kan 28 miljoen veel zijn, over 5 jaar wordt ie misschien voor het dubbele verkocht.
Maar goed, 28 miljoen is aardig wat geld. Genoeg om 2 goede verdedigers van te halen.
 
Dumfries is best een verdedigend talent. Als hij zich zo doorontwikkelt, dan staat er over een aantal jaar best iemand.
Vraag is altijd: wat is slim? Feyenoord koos na 1 goed seizoen van Jörgensen ervoor om een bod van 20 miljoen af te slaan....dat krijgen ze nu alleen nog maar als het zloty’s of peso’s betreft. Nu kan 28 miljoen veel zijn, over 5 jaar wordt ie misschien voor het dubbele verkocht.
Maar goed, 28 miljoen is aardig wat geld. Genoeg om 2 goede verdedigers van te halen.

Denk dat je een punt hebt,de vraag is of Dumfries een Jorgensen of een de Ligt is. We moeten niet vergeten dat hij tot zijn 19 bij de amateurs heeft gespeeld.
 
Denk dat je een punt hebt,de vraag is of Dumfries een Jorgensen of een de Ligt is. We moeten niet vergeten dat hij tot zijn 19 bij de amateurs heeft gespeeld.
Als.het een de Ligt was had hij zich al doorontwikkeld gedurende het seizoen. Het werd allemaal al wat minder. Dit is het en meer wordt het niet. De vraag is wat haal je ervoor terug. 35 miloen en weg ermee. 50 voor Lozano, 40 voor een bergwijn dan loop je financieel nog mijlenver achter Ajax maar kan je wel heel wat goede aankopen doen. Net als Ajax nu gewoon alles voor de hoofdprijs moet verkopen moet PSV dat ook gewoon doen.
 
Denk dat je een punt hebt,de vraag is of Dumfries een Jorgensen of een de Ligt is. We moeten niet vergeten dat hij tot zijn 19 bij de amateurs heeft gespeeld.

Jaap Stom ook. Verdedigers hebben op de een of andere manier wat meer tijd nodig. De Ligt is een uitzondering, of misschien een bijzonder groot talent. Maar ik vind het geen gebrek aan talent dat ie nog zo lang bij de amateurs speelde.
 
Als.het een de Ligt was had hij zich al doorontwikkeld gedurende het seizoen. Het werd allemaal al wat minder. Dit is het en meer wordt het niet. De vraag is wat haal je ervoor terug. 35 miloen en weg ermee. 50 voor Lozano, 40 voor een bergwijn dan loop je financieel nog mijlenver achter Ajax maar kan je wel heel wat goede aankopen doen. Net als Ajax nu gewoon alles voor de hoofdprijs moet verkopen moet PSV dat ook gewoon doen.
Inzake Dumfries ben ik het niet met je eens. 2 seizoenen geleden speelse hij nog bij Sparta. Vorig seizoen bij een subtopper en afgelopen seizoen deed hij het heel goed bij PSV. Ondanks een terugval in de 2e seizoenshelft heeft hij Oranje gehaald, en zich ontwikkeld tot stabiele basisklant. D’r zit echt nog wel rek in die jongen.

Maarja, 28 miljoen voor een goede rechtsback....ben wel met je eens dat als je 2 spelers verkoopt je een leuk elftal kunt neerzetten.
 
Dumfries kan best nog wel beter, denk ik. Ik zie in de Nederlandse competitie geen geschikte vervangers. Dan moet je al buiten Nederland gaan kijken en is het maar afwachten wat je haalt.

Zou zeggen dat Dumfries alleen voor de absolute hoofdprijs weg mag en dan komt 28 miljoen niet echt in de buurt.
 
Dumfries kan best nog wel beter, denk ik. Ik zie in de Nederlandse competitie geen geschikte vervangers. Dan moet je al buiten Nederland gaan kijken en is het maar afwachten wat je haalt.

Zou zeggen dat Dumfries alleen voor de absolute hoofdprijs weg mag en dan komt 28 miljoen niet echt in de buurt.
28 Miljoen voor een rechtsback is natuurlijk ongekend. Hoe tevreden ik ook ben over Dumfries. Dat kan PSV niet laten liggen. Dat is 2x Arias!
 
28 Miljoen voor een rechtsback is natuurlijk ongekend. Hoe tevreden ik ook ben over Dumfries. Dat kan PSV niet laten liggen. Dat is 2x Arias!
Veel geld, maar Arias is wel heel goed uitgepakt. Denk dat het lastig wordt om 'n goeie te vinden.
 
Dumfries kan best nog wel beter, denk ik. Ik zie in de Nederlandse competitie geen geschikte vervangers. Dan moet je al buiten Nederland gaan kijken en is het maar afwachten wat je haalt.

Zou zeggen dat Dumfries alleen voor de absolute hoofdprijs weg mag en dan komt 28 miljoen niet echt in de buurt.

Niemand zag destijds een geschikte vervanger voor Arias en niemand zag Dumfries deze ontwikkeling doormaken. Speelt slechts 1 jaar voor PSV en niemand heeft het nog over Arias. Is zeker in gedeelte van wedstijden beter dan Arias.

Als ze echt 28 mln. kunnen krijgen voor hem dan is die weg. Je kunt hem dan ook moeilijk tegenhouden gezien het salaris dat hij daar gaat verdienen, maar voor dat bedrag kan PSV de ploeg wel constructief verbeteren.
 
Ik vrees dat PSV verkeerd gaat gokken, want het is nu gewoon gokken. Wordt Dumfries na nog een eredivisieseizoen en optredens in Oranje veel meer waard, of stagneert/keldert zijn waarde. PSV moet gewoon toehappen,hoewel, we weten nog niet eens of Dumfries naar ManU wil gaan, en of hij het nog te vroeg vindt om PSV te gaan verlaten.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind 28 miljoen euro voor Dumfries echt veel geld. Wat mij betreft mag hij voor dat bedrag vertrekken. Wel jammer om te zien dat Angeliño en Dumfries dan waarschijnlijk na een seizoen al weer weg zijn (beide naar Manchester, ha-ha). Hopelijk staan er goede vervangers klaar als het echt zo ver komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan