Denzel Dumfries (V)

Wat zei hij nu weer dan? Ik kreeg al plaatsvervangende schaamte van die opmerking van hem dat hij vond dat Ajax niet bovenaan had gestaan laatst, maar heeft hij er nog een schepje bovenop gegooid dan? Over domme praatjes gesproken: ben benieuwd of Schwaabje '2 punten voorsprong' nog voor commentaar te vangen is.:rolleyes:

Ik dacht dat Mark zijn spelers alleen slechter liet voetballen. Blijft dat hij zijn spelers nu ook nog leert om slechtere interviews te leveren o.O.
 
Je zag tegen Den Haag een veel betere Dumfries. Hopelijk heeft hij de schroom definitief van zich afgelegd. Lekker mee opkomen, en gevaar stichten in de 16. Dat kenmerkte PSV een hoop wedstrijden vóór de winterstop, aanvallende backs. Gevolg is dan ook, grote uitslagen.
 
Je zag tegen Den Haag een veel betere Dumfries. Hopelijk heeft hij de schroom definitief van zich afgelegd. Lekker mee opkomen, en gevaar stichten in de 16. Dat kenmerkte PSV een hoop wedstrijden vóór de winterstop, aanvallende backs. Gevolg is dan ook, grote uitslagen.

Het is te hopen ja. Niemand denkt ook maar terug aan Arias nu we Dumfries hebben, hopelijk blijft dat zo!
 
Moet alleen wel wat zelfkritiek ontwikkelen.
Mijn god wat geeft deze jongen een kansloze interviews.
 
Vooralsnog vind ik zijn interviews fantastisch. Al is het even geleden dat ik een interview met hem zag?
Nou de laatst twee interviews van hem waren niet echt slim. Hij kan maar beter geen interviews geven en zich richten op dingen die hij wel goed kan, namelijk voetballen.
 
Ik heb toch n sterk vermoeden dat Dumfries zelf deze stap te vroeg vind komen.
Ik heb het vermoeden dat hij wel in de PL wil gaan spelen en kom op, 28M is een prima bedrag. Ik ben benieuwd wie er allemaal als rechtsback op het scoutingslijstje staan.
 
Waarom 28 miljoen euro...?? Waarom niet gelijk 40 miljoen euro vragen voor Dumfries...??? Laten we een voorbeeld nemen aan Ajax en de vraagprijs voor gewilde spelers direct hoog inzetten.....

Eens, gewoon 40 miljoen vragen als de clubs echt geïnteresseerd zijn kunnen ze altijd de onderhandelingen aangaan, dan is voor P.S.V. een startpunt 40 natuurlijk gunstiger dan 28.

Ik heb toch n sterk vermoeden dat Dumfries zelf deze stap te vroeg vind komen.

Dit gevoel heb ik ook, Dumfries is geen domme jongen en heeft zijn carrière toch wel goed opgebouwd.
Nog een jaar alles spelen bij P.S.V. dan gaat hij waarschijnlijk het aankomende EK als basisspeler beginnen. Kan hij daarna ook nog wel naar de Premier League.
 
Voor Europese top clubs een aantrekkelijke speler die elke scout op zijn lijstje heeft staan. Enorme ontwikkeling gemaakt binnen een paar jaar.
Geld is ondergeschikt als hij dit jaar weggaat gaan we er sowieso sportief op achteruit.
 
Voor Europese top clubs een aantrekkelijke speler die elke scout op zijn lijstje heeft staan. Enorme ontwikkeling gemaakt binnen een paar jaar.
Geld is ondergeschikt als hij dit jaar weggaat gaan we er sowieso sportief op achteruit.

Inderdaad; normaal ben ik niet van het terughalen van oud-spelers, maar in dit geval zou het dan misschien wel een optie zijn om Arias terug te halen?
 
Eens, gewoon 40 miljoen vragen als de clubs echt geïnteresseerd zijn kunnen ze altijd de onderhandelingen aangaan, dan is voor P.S.V. een startpunt 40 natuurlijk gunstiger dan 28.



Dit gevoel heb ik ook, Dumfries is geen domme jongen en heeft zijn carrière toch wel goed opgebouwd.
Nog een jaar alles spelen bij P.S.V. dan gaat hij waarschijnlijk het aankomende EK als basisspeler beginnen. Kan hij daarna ook nog wel naar de Premier League.
Goed punt, met n vertrek zet ie zijn basisplaats ook op t spel. We gaan wel zien wat hij gaat doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan