Denzel Dumfries (V)

Zou leuk zijn haha! Wie weet waar het schip strandt, we lopen nu notabene weg met een rechtsback die we 4 jaar geleden nog aan de schandpaal nagelde omdat het maar iemand van Sporting 2 was. Vroeg oordelen, wordt niemand beter van :)

Hij speelde ook in zijn eerste seizoen niet goed, Arias dan. Een van de spelers die Cocu en de staf echt een stuk beter hebben gemaakt. Hopelijk is het met Dumfries ook mogelijk want hij gaat het nodig hebben.
 
Hij speelde ook in zijn eerste seizoen niet goed, Arias dan. Een van de spelers die Cocu en de staf echt een stuk beter hebben gemaakt. Hopelijk is het met Dumfries ook mogelijk want hij gaat het nodig hebben.
Ook dat is onzin. Hij had een stroeve start in de competitie, ja. Vanaf november was hij echter onbetwiste basisspeler, vanaf januari werd hij publiekslieveling en aan het eind van het seizoen hier op het forum verkozen tot beste speler van de tweede seizoenshelft. Toen is er zelfs nog een interview geweest op PSV TV, geregeld door dit forum.
 
Ach...Dumfries wordt de volgende " Van Dijk"....binnen 3 jaar vangen we voor Dumfries enkele tientallen miljoenen ...Van Bommel zal hem persoonlijk klaarstomen voor een Europese Topclub. :star:(a)
Hij heeft op zich alles wel om goed te worden. Net als Luckassen. En Obispo overigens ook. Dus als Van Bommel het eruit krijgt, dan heeft PSV de nieuwe verdediging van het Nederlands elftal lopen :fc: :giggle:
 
Als Manolev zo'n zus had gehad, dan had je die ook nog de hemel ingeprezen. Hmmm, wacht eens even..... :unsure:
Ik heb ooit de vrouw van Manolev ontmoet (en die van Matavz overigens). Het was dubbel P. Prachtig en plastic.
 
Ik vind het wat voorbarig na 1 goede assist.

Moeten natuurlijk rustig blijven. Het is niet niets om Arias ff doen vergeten. Tegen Olympiakos, kan het weer helemaal niks zijn. Maar Dumfries was voor mij wel de beste speler gisteren tegen Galatasaray. Zoveel power en loopvermogen.
 
Je merkt gewoon dat hij heel explosief en sterk is. Hopelijk houdt hij dat een heel seizoen vol.
 
Je merkt gewoon dat hij heel explosief en sterk is. Hopelijk houdt hij dat een heel seizoen vol.
Daar heb ik niet zo'n zorg over. Ik ben benieuwd of hij voetbaltechnisch overeind blijft als het niveau omhoog gaat, zoals in CL: houd hij dan overzicht en heeft hij ook dan voldoende handelingssnelheid?
 
nou dat hebben we gisteren gezien en dat ging al direct goed mis
Oh wat dan? Vertel. Volgens mij deed Teze het niet slecht voor een jeugdspeler die onverwachts het veld wordt ingestuurd tegen toch een grote club.
 
Wellicht uit voorzorg. We mogen toch hopen dat het meevalt.

Iemand vroeg op Twitter naar Elfrink hoe het met Dumfries gaat. En Elfrink zei dat het waarschijnlijk meevalt. Laten we hopen dat het meevalt. Denk dat die tegen Valencia niet meedoet, maar tegen Feyenooit er wel bij is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan