Denzel Dumfries (V)

We kijken er naar uit Denzel om je te zien vlammen zoals jezelf al aangeeft.
Welkom bij ons mooie PSV !
 
Leuk filmpje. Denzel heeft humor, een mooie grijns, en kan nog acteren ook.
Tegen PSV heeft ie ook al eens prima acteerwerk laten zien, maar dat mag hij nu goed gaan maken met 3 kampioenschappen op rij.
 
Mooi gedaan wel hoor, dit is PSV een hechte familie
De personen bij marketing zijn echt verrekte goed bezig bij PSV, elke aankondiging heeft sinds een aantal jaren wel iets uniek. Het is natuurlijk altijd leuk een nieuwe speler te zien (vind ik dan) maar het filmpje erbij is 't ook altijd waard even te kijken

Ohja en van harte welkom Denzel
 
Ik ben een hele andere mening toebedeeld dan de meeste mensen hier blijkbaar. Arias was gewoon een klasbak en haast onmogelijk voor PSV om te vervangen door een speler met dezelfde kwaliteiten. Denzel is een speler die een goede ontwikkeling doormaakt en denk dat er nog meer in zit. Heb hem afgelopen seizoen zien spelen in het stadion tegel AZ en er staat wel wat.
 
We waren volgens mij ook niet positief over de komst van Arias, was maar een bankzitter in Portugal. Had Brands goed gezien, die wilde hem al lang hebben. Hopen dat het met Dumfries hetzelfde uitpakt.
 
En hoeven dus ook geen 5,5 a 6 miljoen te kosten (Dumfries ook niet trouwens). De twijfel die ik bij Dumfries heb is dat hij pas relatief laat in het betaald voetbal is gestapt. Maar goed, hij komt, of we het er nu mee eens zijn of niet, dus we hopen maar op het beste wat betreft zijn ontwikkeling hier.

Misschien een Jaap Stom-scenario. Laat in het betaald voetbal, daarna in de eerste divisie, 1 of 2 jaar bij Willem II en toen ging het snel.
 
Dumfries is nu dan echt PSV'er. Hij is (op het moment) minder dan Arias, maar heeft wel veel talent.

Vanaf nu het voordeel van de twijfel en hopen dat hij gat schitteren in het rood-wit.
 
Dumfries is nu dan echt PSV'er. Hij is (op het moment) minder dan Arias, maar heeft wel veel talent.

Vanaf nu het voordeel van de twijfel en hopen dat hij gat schitteren in het rood-wit.

Net even zijn kennismakingsvideo bekeken op PSV.tv. Moet zeggen dat hij goed overkomt. Klinkt absoluut niet dom, komt heel goed uit zijn woorden, is overtuigd van eigen kunnen en heeft een goede houding. Komt ook niet geïntimideerd over dat hij nu voor PSV mag spelen zoals je dat bij sommige spelers wel eens ziet. Al met al positief verrast dus.(Y)
 
Goh, ik dacht even de samenvatting op te zetten van de eerste wedstrijd dit seizoen tegen Anderlecht. Letterlijk de eerste actie laat gelijk zien wat voor beeld ik heb bij Dumfries:


Lomp, wild en niveautje Luckassen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Goh, ik dacht even de samenvatting op te zetten van de eerste wedstrijd dit seizoen tegen Anderlecht. Letterlijk de eerste actie laat gelijk zien wat voor beeld ik heb bij Dumfries:


Lomp, wild en niveautje Luckassen.
Inderdaad lomp, zag er erg knullig uit, zeker omdat hij volgens mij toch Room wel in z'n ooghoek had kunnen zien...
……natuurlijk had Room ook "Loooooossssss" kunnen roepen i.p.v. aan komen sluipen. Twee schapen in de verdediging, lijkt me dat Van Bommel ze dát wel snel afleert.
 
Ach, over 3 jaar zien we wel of Dumfries het waard is ;)
Ach...Dumfries wordt de volgende " Van Dijk"....binnen 3 jaar vangen we voor Dumfries enkele tientallen miljoenen ...Van Bommel zal hem persoonlijk klaarstomen voor een Europese Topclub. :star:(a)
 
Ach...Dumfries wordt de volgende " Van Dijk"....binnen 3 jaar vangen we voor Dumfries enkele tientallen miljoenen ...Van Bommel zal hem persoonlijk klaarstomen voor een Europese Topclub. :star:(a)

Zou leuk zijn haha! Wie weet waar het schip strandt, we lopen nu notabene weg met een rechtsback die we 4 jaar geleden nog aan de schandpaal nagelde omdat het maar iemand van Sporting 2 was. Vroeg oordelen, wordt niemand beter van :)
 
Zou leuk zijn haha! Wie weet waar het schip strandt, we lopen nu notabene weg met een rechtsback die we 4 jaar geleden nog aan de schandpaal nagelde omdat het maar iemand van Sporting 2 was. Vroeg oordelen, wordt niemand beter van :)
Niet iedereen. Zeker ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan