Denzel Dumfries (V)

Kan de scouting van PSV niet eens kijken of die rechtsback van Peru te halen is voor 6 miljoen i.p.v. Dumfries?? Of anders hun linksback halen en hem op rechts zetten? Ook dan zal die linksback het beter doen dan Dumfries. En volgens mij spelen beide niet in een grote competitie of zo.
Huh, populistisch gebral op basis van 1 wedstrijd, zo ken ik u niet. Vrijdagavond is er kennelijk hard ingehakt...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Huh, populistisch gebral op basis van 1 wedstrijd, zo ken ik u niet. Vrijdagavond is er kennelijk hard ingehakt...
Misschien heb je gelijk hoor. Maar ik heb dat zo vaak als ik naar Peru, Costa Rica of Mexico kijk.
 
Natuurlijk moet Dumfries zich nu gaan bewijzen dat hij het niveau van PSV aankan. Maar hij wil graag voor PSV spelen en met zijn mentaliteit zit het wel goed. Met een beetje geluk kunnen we veel plezier aan hem beleven. Persoonlijk ben ik heel blij met de aankopen Dumfries en Angelino.
 
'PSV gaat Denzel Dumfries dinsdag presenteren; persoonlijk akkoord bereikt'

link

PSV heeft na het akkoord met sc Heerenveen ook een overeenkomst bereikt met Denzelf Dumfries (22) over een transfer. Dumfries ondertekent volgens de huidige planning dinsdag een meerjarige verbintenis in het Philips Stadion. Slechts een medische keuring en het afwikkelen van een paar formaliteiten scheiden PSV en Dumfries nog van een contract.
 
Kan de scouting van PSV niet eens kijken of die rechtsback van Peru te halen is voor 6 miljoen i.p.v. Dumfries?? Of anders hun linksback halen en hem op rechts zetten? Ook dan zal die linksback het beter doen dan Dumfries. En volgens mij spelen beide niet in een grote competitie of zo.

En hoeven dus ook geen 5,5 a 6 miljoen te kosten (Dumfries ook niet trouwens). De twijfel die ik bij Dumfries heb is dat hij pas relatief laat in het betaald voetbal is gestapt. Maar goed, hij komt, of we het er nu mee eens zijn of niet, dus we hopen maar op het beste wat betreft zijn ontwikkeling hier.
 
Spelers die we aantrekken verdienen onze steun. We zullen ze beoordelen op hun resultaten. Maar ze verdienen onze support. Dumfries speelt nu voor Jong Oranje maar zal wellicht straks de stap kunnen maken naar Oranje. Ik denk dat hij die stap gaat maken gezien de alternatieven bij Iranje
 
Spelers die we aantrekken verdienen onze steun. We zullen ze beoordelen op hun resultaten. Maar ze verdienen onze support. Dumfries speelt nu voor Jong Oranje maar zal wellicht straks de stap kunnen maken naar Oranje. Ik denk dat hij die stap gaat maken gezien de alternatieven bij Iranje

Dat klopt. (Y)
 
Spelers die we aantrekken verdienen onze steun. We zullen ze beoordelen op hun resultaten. Maar ze verdienen onze support. Dumfries speelt nu voor Jong Oranje maar zal wellicht straks de stap kunnen maken naar Oranje. Ik denk dat hij die stap gaat maken gezien de alternatieven bij Iranje

Iranje, dat is het gevolg van IPF in het "ons" betrekken door De Bondscoach ? Naast Jahanbaksh is die selectie idd dun. :sneaky:
 
Spelers die we aantrekken verdienen onze steun. We zullen ze beoordelen op hun resultaten. Maar ze verdienen onze support. Dumfries speelt nu voor Jong Oranje maar zal wellicht straks de stap kunnen maken naar Oranje. Ik denk dat hij die stap gaat maken gezien de alternatieven bij Iranje

Karsdorp is nu nog geblesseerd maar als die weer op niveau terugkomt schat ik die hoger in. Verder met je eens dat ze de steun krijgen. Zolang een speler zich het snot uit de ogen werkt krijgt hij ongeacht het resultaat mijn steun. Als hij niet goed genoeg blijkt dan is dat niet zijn schuld maar die van de staf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan