Denzel Dumfries (V)

Dump-Fries? Tja, “tweelingbroer” van Brenet! LB is al lang een prioriteit, hoor je niks van. Tenminste, ik mag hopen dat Viergever niet die geheime LB van Brands is...
 
Nadat hij in de wedstrijd eerst schromelijk overdreef, waardoor Lozano rood kreeg.
Exact dat ja, en dat heb ik hem vaker zien doen de eerste maanden. Maar nogmaals: ik kan me niet herinneren dat hij in de tweede helft van het seizoen een Veltmannetje heeft gedaan.
 
PSV biedt vier miljoen op Denzel Dumfries.
000dumfries.jpg

http://www.lc.nl/sport/PSV-biedt-vier-miljoen-op-Denzel-Dumfries-23191528.html
 
4 miljoen zou prima zijn. Maar meer echt niet. Als je dezelfde bedragen voor dit soort spelers moet gaan betalen als wat Ajax kwijt is voor die Argentijnen, dan klopt er iets niet.
 
Ik snap PSV niet. Je vraagt toch eerst wat Heerenveen voor hem wil hebben en daar reageer je pas op. Amateurs, zul je zien dat Heerenveen meer wil hebben.
 
4 miljoen? Terwijl die een kerel een contract heeft tot 2021? Dat gaat Heerenveen natuurlijk nooit doen.

Je zal de hoofdprijs moeten betalen. En dan denk ik rond de 7 miljoen. Heerenveen is ook niet gek.
 
Ik snap PSV niet. Je vraagt toch eerst wat Heerenveen voor hem wil hebben en daar reageer je pas op. Amateurs, zul je zien dat Heerenveen meer wil hebben.
En waaruit blijkt voor jou dat ze niet op een of andere manier eerst geïnformeerd hebben bij Hveen of een zaakwaarnemer?
 
Dan zou er gestaan hebben: 'PSV gaat akkoord met de vraagprijs".
Denk jij dat de bron van de Leeuwarder Courant precies weet hoe het gebeurt?

Wat er tegen de bron van de Leeuwarder Courant gezegd is hoeft (bewust of onbewust) niet precies te zijn hoe zaken lopen. Wellicht is het zelfs niet eens waar. Zou prima kunnen dat ze eerst navraag hebben gedaan.
 
4 miljoen? Terwijl die een kerel een contract heeft tot 2021? Dat gaat Heerenveen natuurlijk nooit doen.

Je zal de hoofdprijs moeten betalen. En dan denk ik rond de 7 miljoen. Heerenveen is ook niet gek.
Dan verkopen ze hem lekker aan een buitenlandse club zodat ie net als al die anderen op de bank terecht komt. PSV kan voor 7 miljoen een Argentijn of Mexicaan halen die wat meer vuurwerk gewend is dan het Frieze volkslied.
 
Dan verkopen ze hem lekker aan een buitenlandse club zodat ie net als al die anderen op de bank terecht komt. PSV kan voor 7 miljoen een Argentijn of Mexicaan halen die wat meer vuurwerk gewend is dan het Frieze volkslied.

Colombiaan mag ook.

Genoeg geshopt in Nederland met Viergever en Unnerstall. Deze Dumfries hoeft van mij ook niet. Tijd dat we een Zuid-Amerikaan gaan halen voor de rechtsback positie, type Arias.
 
PSV biedt vier miljoen, Heerenveen vraagt zes miljoen, dus hij komt voor vijf miljoen. Geen wonderspeler (ik vraag mij af of hij beter is dan Brenet), maar wel een goede, sterke persoonlijkheid, waardoor hij zich snel zal aanpassen. En best verrassend dat PSV een rechtsback haalt; ik vrees dat dit betekent dat er geen linksback meer aangetrokken wordt.
 
Luckassen, Dumfries, Viergever... Schaam je kapot.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Geen wonderspeler (ik vraag mij af of hij beter is dan Brenet), maar wel een goede, sterke persoonlijkheid, waardoor hij zich snel zal aanpassen. En best verrassend dat PSV een rechtsback haalt; ik vrees dat dit betekent dat er geen linksback meer aangetrokken wordt.
Ik heb genoeg kritiek op Brenet, maar ik weet niet of hij slechter is dan Dumfries.

Ik weet dus niet goed wat ik van deze mogelijke aankoop vind (tenzij Brenet een transfer maakt natuurlijk, dan is het volkomen logisch).
 
Terug
Bovenaan Onderaan