Denzel Dumfries (V)

Ik zou hem in ieder geval bij de selectie doen na Midtjylland-uit.
Als je dan tegen Benfica moet is elke versterking (zelfs op de bank) meegenomen.
 
Ik zou hem in ieder geval bij de selectie doen na Midtjylland-uit.
Als je dan tegen Benfica moet is elke versterking (zelfs op de bank) meegenomen.
Eens, mag van mij ook best spelen. Maar dan moet ie gewoon achterin blijven, anders loopt ie Noni in de weg. Heb sowieso het gevoel dat we defensief beter staan, doordat onze backs nu meer gecontroleerd achterin blijven. Dat is al moeilijk opzich voor Denzel, want die staat het liefst rechtsbuiten.
 
Eens, mag van mij ook best spelen. Maar dan moet ie gewoon achterin blijven, anders loopt ie Noni in de weg. Heb sowieso het gevoel dat we defensief beter staan, doordat onze backs nu meer gecontroleerd achterin blijven. Dat is al moeilijk opzich voor Denzel, want die staat het liefst rechtsbuiten.
Dit idd! Die was zo vaak helemaal weg achterin, zoveel kansen tegen gekregen door overdreven aanvalsdrang.

Hopelijk snel een verkoop; beste voor beide partijen. Meer zal hij niet waard worden; had een matig seizoen maar Ek maakte veel goed
 
Eens, mag van mij ook best spelen. Maar dan moet ie gewoon achterin blijven, anders loopt ie Noni in de weg. Heb sowieso het gevoel dat we defensief beter staan, doordat onze backs nu meer gecontroleerd achterin blijven. Dat is al moeilijk opzich voor Denzel, want die staat het liefst rechtsbuiten.
Exact, Dumfries vraagt wel een andere manier van spelen. Blijft hij een heel seizoen? Prima dan moeten we bekijken hoe we PSV en Dumfries kunnen renderen. Is hij volgende week weg? Doe het dan maar met deze basis.
 
.
Exact, Dumfries vraagt wel een andere manier van spelen. Blijft hij een heel seizoen? Prima dan moeten we bekijken hoe we PSV en Dumfries kunnen renderen. Is hij volgende week weg? Doe het dan maar met deze basis.
Denk heel eerlijk gezegd dat Schmidt liever geen Dumfries meer heeft. Veel te onbetrouwbaar als verdediger. Held, leuke jongen, maar speelde afgelopen seizoen echt niet goed. 15 miljoen en weg.
 
Denk heel eerlijk gezegd dat Schmidt liever geen Dumfries meer heeft. Veel te onbetrouwbaar als verdediger. Held, leuke jongen, maar speelde afgelopen seizoen echt niet goed. 15 miljoen en weg.
Vermoed ik ook wel. Ik denk dat als hij blijft Schmidt er graag mee samenwerkt maar zeker ook niet rouwig om het vertrek is. Anders had je hem echt wel overtuigd om te spelen tegen de Denen.

Heb sws het gevoel dat er een kliekje was binnen PSV wat niet per se tegen Schmidt was maar ook niet echt pro-schmidt.
Dumfries, Malen, Mo, Rosario, Teze (?) en Madueke (?) (beetje op basis met elkaar omgaan en Instagram gedrag. Waarvan me gevoel is dat Schmidt dat kliekje een beetje wil breken uit de selectie (eerste drie weg).

Puur aanname. Maar ik heb een gevoel dat Mo zijn gedrag eerder een slechte invloed heeft op een Madueke dan op een Vertessen. Tegelijkertijd denk ik dat het gedrag van Mo enorm veel frustratie oplevert bij topprofs zoals Zahavi en Götze. Terwijl gasten als Dumfries en Rosario die zullen Mo juist heel erg beschermen. Zo ook het interview van Dumfries toen Mo voor het eerst uit de selectie werd gezet.

In dit voorbeeld was het weer Mo. Maar ik heb gewoon een idee dat deze spelers een blok zijn waar Schmidt nooit echt grip op heeft gehad. Terwijl ze individueel prima met iedereen over weg kunnen gaan en denk ook met Schmidt. Puur aanname/gevoel. Maar gezien de focus op uitgaande transfers en het bouwen van de nieuwe selectie vind ik het geen raar idee (ook omdat het merendeel van de kliek uit Raiola spelers bestaat, maar ik zie niet in waarom Schmidt dat zou uitmaken).
 
Exact, Dumfries vraagt wel een andere manier van spelen. Blijft hij een heel seizoen? Prima dan moeten we bekijken hoe we PSV en Dumfries kunnen renderen. Is hij volgende week weg? Doe het dan maar met deze basis.
Mijn gevoel is dat dit van Schmidt moet. Hij valt graag aan, maar kan ook goed verdedigen. Onder Van Bommel speelde hij toch ook niet zo extreem naar voren?
 
Mijn gevoel is dat dit van Schmidt moet. Hij valt graag aan, maar kan ook goed verdedigen. Onder Van Bommel speelde hij toch ook niet zo extreem naar voren?
Vond ik juist wel. Toen maakte hij ook veel doelpunten. Wat denk ik ook zijn sterkste punt is. Fysiek vind ik hem goed verdedigen maar qua positiespel niet echt.

Dumfries kun je optimaal gebruiken in een goed systeem (zoals bv Nederland deed). Waarbij hij aanvallend meedenkt. Liefst met een goed centraal blok (om counters op te vangen).

Alleen PSV speelt met vier man die allemaal naar binnen willen komen. Vorig jaar met Malen, Madueke/Götze, Gakpo en Zahavi. Hierdoor lijkt me een rb die het veld breed maakt (voorzet) sterker dan eentje die de zestien in komt voor een goal (Dumfries). Bij andere teams is het weer andersom uiteraard.
 
.

Denk heel eerlijk gezegd dat Schmidt liever geen Dumfries meer heeft. Veel te onbetrouwbaar als verdediger. Held, leuke jongen, maar speelde afgelopen seizoen echt niet goed. 15 miljoen en weg.
o.O
Tja ... Zo ben je een held en een baas en even later word je bij het oud vuil gezet. :rolleyes: :cautious:
Het leven van een profvoetballer is erg grillig. :maniac:
 
o.O
Tja ... Zo ben je een held en een baas en even later word je bij het oud vuil gezet. :rolleyes: :cautious:
Het leven van een profvoetballer is erg grillig. :maniac:
Heb je wel een beetje gelijk in, maar ik vind dat we nu fantastisch leuk spelen, en de resultaten zij er vooralsnog ook, en ik zie het in dit team geen rol voor Dumfries. Als hij weer zou gaan spelen, moeten we weer met dat vreselijke blok op het middenveld gaan spelen. Doe maar niet.
 
Heb je wel een beetje gelijk in, maar ik vind dat we nu fantastisch leuk spelen, en de resultaten zij er vooralsnog ook, en ik zie het in dit team geen rol voor Dumfries. Als hij weer zou gaan spelen, moeten we weer met dat vreselijke blok op het middenveld gaan spelen. Doe maar niet.
Het blok aan het been op het middenveld is al weg. :rolleyes: ;)
Nice ... :)
 
.

Denk heel eerlijk gezegd dat Schmidt liever geen Dumfries meer heeft. Veel te onbetrouwbaar als verdediger. Held, leuke jongen, maar speelde afgelopen seizoen echt niet goed. 15 miljoen en weg.
Plus dat je ook gewoon door wilt. Als een relatie uitgaat moet je ook niet nog maanden samen blijven wonen. Ik weet wel dat er uitzonderingen zijn, maar je moet gewoon door. PSV moet door zonder Denzel. Liever gisteren dan vandaag.
 
Plus dat je ook gewoon door wilt. Als een relatie uitgaat moet je ook niet nog maanden samen blijven wonen. Ik weet wel dat er uitzonderingen zijn, maar je moet gewoon door. PSV moet door zonder Denzel. Liever gisteren dan vandaag.
maar dan moet er wel een heel goede vervanger zijn , hopelijk lukt het met Teze want Mwene is tot hiertoe zeer zwakjes en komt duidelijk veel te kort zowel verdedigend als aanvallend .
 
maar dan moet er wel een heel goede vervanger zijn , hopelijk lukt het met Teze want Mwene is tot hiertoe zeer zwakjes en komt duidelijk veel te kort zowel verdedigend als aanvallend .
Veel te kort vind ik ook overdreven. Het is ook weer geen Behich. Vind hem nog de zwakste in een goed elftal. Maar slecht vind ik hem (nog) niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan