Denzel Dumfries (V)

Maar dit is niet goed. Hij moet wel snel weg zijn dan. Wat als er niemand betalen gaat wat PSV wil? Hoe gemotiveerd is Denzel dan nog? Een tweede Mo kunnen we echt niet gebruiken.
Hoewel ik de beslissing van Denzel te billijken vind, ben ik met je eens dat dit geen maand moet duren. Tevens omdat we eigenlijk nog een serieuze vervanger moeten halen voor deze positie. Tenzij EL het doel is. Dan zijn we wel klaar achterin. Voor CL moet er nog wat bij.
 
Jij denkt dat den Dumf die nog niet zo lang geleden bij de amateurs speelde zich door het niet doorgaan van een transfer laat demotiveren?
Geen idee. Voorlopig staat voor hem het belang Denzel boven het belang PSV.
 
Er is toch niks concreets?, dus dan hoort die gewoon nu te spelen. Men verwacht dat die gaat is natuurlijk onzin theorie. Zit die al met 1.5 been bij een andere club zeg ik ok
PSV accepteert dit puur en alleen omdat ze zelf ook graag de miljoenen willen bijschrijven. Waneer dit om een transfer zou gaan van 1 miljoen euro dan had hij allang gespeeld.
 
PSV accepteert dit puur en alleen omdat ze zelf ook graag de miljoenen willen bijschrijven. Waneer dit om een transfer zou gaan van 1 miljoen euro dan had hij allang gespeeld.


CL geld en succes hoort voorop te staan, ipv te stressen om de 4% kans op een blessure of een misschien transfer. Als hij nou een enorm blessuregevoelig persoon was zou ik het nog snappen maar zo nee.

Of hem laten spelen en rekening mee houden, dus hoeft geen 90min maar als de kans zich voordoet haal je hem eerder af.
 
Denzel een tweede Mo???

Dat zal dus never gebeuren. Denzel is uit ander hout gesneden.
Ik kan me ook nog interviews van Mo herinneren waar hij zich heel realistisch en volwassen opstelde over zijn toekomst. We hebben inmiddels gezien hoe snel zoiets kan veranderen.

Neemt niet weg dat ook ik nog goede hoop heb dat Denzel inderdaad een stuk volwassener is.
 
CL geld en succes hoort voorop te staan, ipv te stressen om de 4% kans op een blessure of emisschien transfer. Als hij nou een enorm blessuregevoelig persoon was zou ik het nog snappen maar zo nee.

Of hem laten spelen en rekening mee houden, dus hoeft geen 90min maar als de kans zich voordoet haal je hem eerder af.
Maar dan kan hij bii zijn volgende club geen CL spelen tot de winter indien die club dat speelt.
Voor de JCS (Jos waar ben je?) kan je hem wel opstellen.
 
Zal Denzel zelf niet stiekem een jaar willen blijven?
 
Hoi!

(Ben sinds mijn remigratie een beetje in lurker-modus gegaan. Erg druk met verhuizen, nieuwe baan, tijdens corona huisje kopen, hond opvoeden. Na enkele maanden wel regelmatig even op het forum meegelezen, maar nooit puf of drang om me ergens tegenaan te bemoeien.)

Edit: hmm, ik probeerde Ralf Edström te quoten maar dat is niet gelukt...
 
Hoi!

(Ben sinds mijn remigratie een beetje in lurker-modus gegaan. Erg druk met verhuizen, nieuwe baan, tijdens corona huisje kopen, hond opvoeden. Na enkele maanden wel regelmatig even op het forum meegelezen, maar nooit puf of drang om me ergens tegenaan te bemoeien.)

Edit: hmm, ik probeerde Ralf Edström te quoten maar dat is niet gelukt...

M'neer JCS! :grin: Hoi!
 
  • Leuk
Reactions: JCS
(Ben sinds mijn remigratie een beetje in lurker-modus gegaan. Erg druk met verhuizen, nieuwe baan, tijdens corona huisje kopen, hond opvoeden. Na enkele maanden wel regelmatig even op het forum meegelezen, maar nooit puf of drang om me ergens tegenaan te bemoeien.)

Welkom terug, hoop dat je weer vaker komt posten!
 
  • Leuk
Reactions: JCS
Als het klopt dat Chelsea 120 a 130 miljoen gaat bieden voor Lukaku, dan moet Inter op een gegeven moment wel accepteren. Ik neem aan dat ze dan ook wel moet lukken om Denzel te kopen voor 25 miljoen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoi!

(Ben sinds mijn remigratie een beetje in lurker-modus gegaan. Erg druk met verhuizen, nieuwe baan, tijdens corona huisje kopen, hond opvoeden. Na enkele maanden wel regelmatig even op het forum meegelezen, maar nooit puf of drang om me ergens tegenaan te bemoeien.)

Edit: hmm, ik probeerde Ralf Edström te quoten maar dat is niet gelukt...
Mooi topic om je weer eens te melden ;) Doe dat vaker!
 
  • Leuk
Reactions: JCS
Hoi!

(Ben sinds mijn remigratie een beetje in lurker-modus gegaan. Erg druk met verhuizen, nieuwe baan, tijdens corona huisje kopen, hond opvoeden. Na enkele maanden wel regelmatig even op het forum meegelezen, maar nooit puf of drang om me ergens tegenaan te bemoeien.)

Edit: hmm, ik probeerde Ralf Edström te quoten maar dat is niet gelukt...
Zo zie je Bergwijn voor het eerst in PSV1 tijdens een oefenwedstrijd in Zwitserland, is hij nu al een tijd weg.
Time flies…
 
  • Leuk
Reactions: JCS
Terug
Bovenaan Onderaan