Denzel Dumfries (V)

Humtoezje

Aanvoerder
Opkomende backs zeldzaam? Backs die op hun positie blijven en de boel dichhouden zijn zeldzamer.
Dat zal een gesodemieter blijven dit jaar. Max en Mwene die niet op hun post staan. Dat kunnen Ramalho, Boscagli en Sangaré nooit altijd maar weer repareren. Voor mij mag Teze op rechtsback.

Of……als we nou een tweede controleur zouden hebben……

IPF

Winnaar 'Beste Post' & 'Meeste Voetbalkennis' 2020
Backs uit de Eredivisie zijn sowieso niet echt in trek. Ik bedoel Tagliafico roept volgens mij al 2 jaar dat hij graag een stap hogerop wil maken , maar er is niemand die diep in de buidel wil tasten. Dan heb je nog Wijndal, de zelfbenoemde beste back van de Eredivisie voetballend bij een van de grootste topclubs van Nederland die ons al lang en breed voorbij is gestreefd, waar het tot nu toe qua geruchten nog doodstil over is. En ze lijken voor Dumfries nou ook niet echt in de rij te staan.
En toch werd vorig seizoen nog de reserve back van Ajax verkocht voor 20 miljoen. Verder is het voor andere clubs niet echt makkelijk om een basisspeler van ajax te halen daar ze allemaal goed verdienen en bij een overstap nog meer willen verdienen. Plus je speelt altijd om de prijzen en bij een stabiele club met veel perspectief.

Penalty

Internationale Legende
Denzel is een baas.
Denzel blijft een baas

eindbaas-shirt_original_1.jpg

PSVynadaMas

Invaller
Mag van mij wel een Memphis/Wijnaldum doen. Jaartje verlengen, vlammen weer en dan volgend jaar echt een stap maken. Al denk ik wel dat Denzel nog wel vertrekt. Raiola gaat dat wel toveren voor hem.

Maar mocht het niet lukken, en Denzel blijft. Dan heb ik er geen problemen mee. Niet slechter dan die Mwene.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Ik vind het sneu. Hele jaar melden dat je toe bent aan een stapje hoger en dat dit je laatste seizoen is en dat er dan niemand komt. Misschien dat je als speler beter dingen kunt roepen dat je speler van PSV bent en altijd naar aanbiedingen wil luisteren, maar dat je bij PSV nog genoeg te winnen hebt.

Kruspe

Administrator
Administrator
Ik vind het sneu. Hele jaar melden dat je toe bent aan een stapje hoger en dat dit je laatste seizoen is en dat er dan niemand komt. Misschien dat je als speler beter dingen kunt roepen dat je speler van PSV bent en altijd naar aanbiedingen wil luisteren, maar dat je bij PSV nog genoeg te winnen hebt.
Zo dom ook, zowel van Dumfries als van PSV. Beiden maken zich volstrekt belachelijk. Dumfries omdat niemand een paar miljoen op tafel wil leggen terwijl je aangaf klaar te zijn voor het buitenland maar zelfs na een goed EK niemand het aandurft; PSV omdat ze de hele tijd als een stel watjes aangeven "mee te denken", "niet moeilijk te doen", "niet hoog in de boom te gaan zitten" en weet ik veel wat voor andere opmerkingen. En dan verbaasd zijn dat iedereen denkt "laat maar zitten" als je weer eens aangeeft dat clubs wel met het juiste bedrag moeten aankomen terwijl je op letterlijk dezelfde dag zegt dat je niet weet of Dumfries nog terug verwacht wordt.

Wat een ongekend amateurisme van alle partijen. Zeg gewoon dat je er wel voor open staat maar dat je nog gewoon trotse aanvoerder bent van PSV en dat je hier nog van alles hebt te winnen.

Vedette

Arthur Shelby Jr.

Ik zie bij jou een patroon dat mensen eigenlijk nooit iets mogen zeggen. :grin:

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Zo dom ook, zowel van Dumfries als van PSV. Beiden maken zich volstrekt belachelijk. Dumfries omdat niemand een paar miljoen op tafel wil leggen terwijl je aangaf klaar te zijn voor het buitenland maar zelfs na een goed EK niemand het aandurft; PSV omdat ze de hele tijd als een stel watjes aangeven "mee te denken", "niet moeilijk te doen", "niet hoog in de boom te gaan zitten" en weet ik veel wat voor andere opmerkingen. En dan verbaasd zijn dat iedereen denkt "laat maar zitten" als je weer eens aangeeft dat clubs wel met het juiste bedrag moeten aankomen terwijl je op letterlijk dezelfde dag zegt dat je niet weet of Dumfries nog terug verwacht wordt.

Wat een ongekend amateurisme van alle partijen. Zeg gewoon dat je er wel voor open staat maar dat je nog gewoon trotse aanvoerder bent van PSV en dat je hier nog van alles hebt te winnen.
Je moet je als sporter gewoon op de vlakte houden. Zowel qua meningen over tegenstanders, maar ook aangaande transfers. Blijf vriendelijk en respectvol, maar geef ze gewoon niks wat opgeblazen kan worden. Wordt het saaier van, maar ik denk ook rustiger.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020

En inmiddels is de aanvoerdersband ook vergeven...:FP:

Bovenaan Onderaan