Denzel Dumfries (V)

Zeg dit niet om te stangen maar ben van mening dat supporters van andere clubs als Ajax niet mogen vergelijken qua bedragen vragen voor spelers. Ajax heeft internationaal meer allure, status, fans, prijzen etc. Ajax speelt laatste jaren regelmatig erg goed in Europa en hierdoor brengen spelers ook meer op.
Een Barca, Juventus, Bayern wordt niet warm van de eredivisie en zien dit ook niet als graadmeter. Europese wedstrijden zijn het podium waar je getest wordt (of afgetest) en waar je je transferwaardes aanzienlijk kan doen stijgen.

Denk echt dat een Bergwijn bij Ajax 35-40m had opgeleverd.

Wel denk ik dat door de hoge transferbedragen van Ajax de laatste jaren de bedragen bij andere topclubs stijgt.
Deels onzin. Toen PSV steevast CL speelde waren de transfersommen hoogstens netjes. Ten tijde dat ajaks standaard tot de EL veroordeeld was gingen (relatief) beperkte spelers voor topbedragen weg. :sad:
 
Deels onzin. Toen PSV steevast CL speelde waren de transfersommen hoogstens netjes. Ten tijde dat ajaks standaard tot de EL veroordeeld was gingen (relatief) beperkte spelers voor topbedragen weg. :sad:
Zij hebben een grote bek. Wij niet
 
Zeg dit niet om te stangen maar ben van mening dat supporters van andere clubs als Ajax niet mogen vergelijken qua bedragen vragen voor spelers. Ajax heeft internationaal meer allure, status, fans, prijzen etc. Ajax speelt laatste jaren regelmatig erg goed in Europa en hierdoor brengen spelers ook meer op.
Een Barca, Juventus, Bayern wordt niet warm van de eredivisie en zien dit ook niet als graadmeter. Europese wedstrijden zijn het podium waar je getest wordt (of afgetest) en waar je je transferwaardes aanzienlijk kan doen stijgen.

Denk echt dat een Bergwijn bij Ajax 35-40m had opgeleverd.

Wel denk ik dat door de hoge transferbedragen van Ajax de laatste jaren de bedragen bij andere topclubs stijgt.

Das best wel een beetje erg gezwets.
Alsof de grote clubs niet de beste scouts hebben die een behoorlijke inschatting kunnen maken van de kwaliteiten en talenten van een speler, ongeacht waar die speelt. Die gaan echt niet extra gretig een speler adviseren aan de club omdat de de betreffende gescoute speler bij een club met een bepaald (al dan niet vermeend) internationaal imago speelt.
2-3 prima jaren in europa en 'het' stijgt weer tot ongekende grote hoogtes in jullie bollekes.

Dat individuele prestaties in internationale wedstrijden (club en/of land) meewegen is natuurlijk logisch. En dan is vergelijken tussen spelers van verschillende clubs prima te doen.
 
Deels onzin. Toen PSV steevast CL speelde waren de transfersommen hoogstens netjes. Ten tijde dat ajaks standaard tot de EL veroordeeld was gingen (relatief) beperkte spelers voor topbedragen weg. :sad:
Toch waren er ook tijden waarin PSV spelers als Stam en Nistelrooy voor toen astronomische bedragen verkocht daar waar bij Ajax spelers als Seedorf, Kluivert en Davids en later vd Vaart ( niet de minsten allemaal) voor een schijntje de duur uit gingen. En toen PSV Gullit of Koeman voor waanzinnige bedragen verkocht, ging een van de beste spitsen ooit, van Basten, voor 2 miljoen Gulden of zo naar Milan. Jaren lang maakte echter 1 iemand maar het verschil tussen de twee clubs: Harry van Raaij!
 
In het verleden hadden we ook altijd oud topmannen van Philips, nu hebben we een volleybalcoach
 
Laatst bewerkt:
Toch waren er ook tijden waarin PSV spelers als Stam en Nistelrooy voor toen astronomische bedragen verkocht daar waar bij Ajax spelers als Seedorf, Kluivert en Davids en later vd Vaart ( niet de minsten allemaal) voor een schijntje de duur uit gingen. En toen PSV Gullit of Koeman voor waanzinnige bedragen verkocht, ging een van de beste spitsen ooit, van Basten, voor 2 miljoen Gulden of zo naar Milan. Jaren lang maakte echter 1 iemand maar het verschil tussen de twee clubs: Harry van Raaij!

Precies; van Wikipedia:

Robben speelde zich bij PSV in de kijker bij buitenlandse topclubs. Manchester United was in hem geïnteresseerd, maar een bod van 7.000.000 euro was voor PSV onacceptabel. Voorzitter Harry van Raaij van PSV vond het te weinig: 'Voor die prijs mogen ze een Robben-shirt met een handtekening hebben' . Chelsea FC betaalde uiteindelijk 18 miljoen euro voor de speler.
 
Diverse voetbalsites beweren dat PSV en AC Milan onderhandelen over een transfer van Denzel Dumfries. PSV zou als prijskaartje 15 miljoen euro verlangen voor Dumfries. Indien dit alles klopt, wat vinden jullie van 15 miljoen euro voor Dumfries, onze captain ? Zelf had ik toch minimaal 20+ in gedachten.....
 
Diverse voetbalsites beweren dat PSV en AC Milan onderhandelen over een transfer van Denzel Dumfries. PSV zou als prijskaartje 15 miljoen euro verlangen voor Dumfries. Indien dit alles klopt, wat vinden jullie van 15 miljoen euro voor Dumfries, onze captain ? Zelf had ik toch minimaal 20+ in gedachten.....
Hahaha 15 miljoen? Wil PSV het shirt van Dumfries verkopen, zou van Raaij hebben gezegd...
Zo meteen gaat Dest die pas een half jaartje speelde in het eerste van Ajax en niet echt verder kwam met Ajax in de CL, voor 35 miljoen of zo naar Barcelona.
 
Hahaha 15 miljoen? Wil PSV het shirt van Dumfries verkopen, zou van Raaij hebben gezegd...
Zo meteen gaat Dest die pas een half jaartje speelde in het eerste van Ajax en niet echt verder kwam met Ajax in de CL, voor 35 miljoen of zo naar Barcelona.

Voor 15 miljoen mogen ze zijn linker kleine teennagel hebben :bye:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Meestal vind ik de bedragen ook te laag. We hebben het hier over een technisch matige back in crisistijd. Klinkt nog niet zo slecht, toch?
 
Meestal vind ik de bedragen ook te laag. We hebben het hier over een technisch matige back in crisistijd. Klinkt nog niet zo slecht, toch?
Wel de rechtsback van Oranje. Dan komen ze maar na het EK en na de crisis weer terug.
PSV zelf kan niet zo makkelijk aan een gelijkwaardige rechtsback komen zonder daar 10 miljoen of zo voor neer te leggen. En dan moet diegene zich hier nog gaan bewijzen. Na zo’n EK, kan men hem voor veel hogere bedrag verkopen.
 
Als PSV het zich kan permiteren, gewoon niet verkopen, tenzij een echt gek bedrag (50m). Ik ben alleen bang dat PSV niet het geld heeft om nu nee te zeggen tegen 15m. Dat is exact het bedrag dat we door de plee getrokken hebben met Bruma.Ze moeten Jdj echt met pek en veren het stadion uitjagen, en ome Toon ook.

Als we nu Dumfries verkopen, onze beste speler en een van de weinigen die het nivo hebben dat PSV nastreeft, gaan we weer een compleet mislukt jaar tegemoet waarin we om de 4e plaats spelen.
 
En we hebben het wel over onze captain...als Dumfries weggaat, wie wordt dan onze captain? Weer Afellay vanaf de tribunes...met Viergever als stand-in op het veld ? Nee, Dumfries moeten we nog minimaal 1 seizoen de aanvoerdersband laten dragen in het shirt van PSV, tenzij er een club bereid is om 25 miljoen euro of meer te betalen voor Denzel...ik vind 15 miljoen wel bespottelijk laag voor een speler bij een topclub, international en aanvoerder....
 
Als we iemand moeten verkopen, dan sturen we gewoon een videoband op van John zijn gouden jaren. Die krijgen we vast ook wel voor 3 miljoen verkocht. Twee vliegen in een klap.
 
Dat shirt met handtekening was toch bij Romario?

Misschien ook, maar deze uitspraak m.b.t. tot Robben kan ik me nog goed herinneren. Ik had Robben toen graag naar United zien gaan, gezien het verleden met Stam en v.Nistelrooij, en vond het ook erg jammer dat hij naar Chelsea ging, maar die uitspraak was voor mij alles waar v.Raaij voor stond als voorzitter. Zag er misschien uit als een wat naïeve, seniele oude man, maar was in werkelijkheid zeer scherp, gewiekst en op en top zakenman.
 
Misschien ook, maar deze uitspraak m.b.t. tot Robben kan ik me nog goed herinneren. Ik had Robben toen graag naar United zien gaan, gezien het verleden met Stam en v.Nistelrooij, en vond het ook erg jammer dat hij naar Chelsea ging, maar die uitspraak was voor mij alles waar v.Raaij voor stond als voorzitter. Zag er misschien uit als een wat naïeve, seniele oude man, maar was in werkelijkheid zeer scherp, gewiekst en op en top zakenman.
Die als hij zo door was gegaan 2 opties zou hebben.
PSV zou nu Europese top zijn, of PSV had niet meer bestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan