Denzel Dumfries (V)


Dit kan toch niet waar zijn....? Goed, ik weet dat de bron Soccernews is, maar mocht dit over een paar maanden echt waar zijn, dan is PSV, JDJ, echt gek....15 miljoen euro voor Dumfries..!! JDJ, maak daar heel gauw het dubbele van...het is wel een jonge speler, die nu al zo talentvol is, een vaste basisspeler van PSV, nu al maanden de aanvoerder is, nu al rechtsback van Oranje is....nou, daar mag je als PSV gerust 30 miljoen euro voor eisen...!!
Klik.... beet. PSV ligt stil man, alsof die op dit moment prijzen gaan noemen.
 
Als we een goede speler hebben willen velen hem al direct verkopen. We hebben de afgelopen tijd gezien dat we vooral spelers verkocht hebben en dat de nieuwe spelers die gekocht en gehuurd zijn vooral niet voldoen.
De competitie ligt stil en over een maand moet ik al beslissen of ik de seizoenskaart met een seizoen al dan niet zal gaan verlengen. We hebben volgend seizoen dan wel een nieuwe trainer/coach maar ik vrees dat er volgend seizoen geen waardige selectie zal zijn. :fear:
Nu is het in april altijd een onzekerheid hoe de selectie er volgend seizoen uit zal zien, maar ik zie het op dit moment wel heel somber in. :sad:
Denk jij daar over na? Ik weet nu al dat mijn ssc voor de komende 40 jaar verlengd mag worden mits ik gezond blijf! Dan ben ik 83 das een mooi streven!
 
Als we een goede speler hebben willen velen hem al direct verkopen. We hebben de afgelopen tijd gezien dat we vooral spelers verkocht hebben en dat de nieuwe spelers die gekocht en gehuurd zijn vooral niet voldoen.
De competitie ligt stil en over een maand moet ik al beslissen of ik de seizoenskaart met een seizoen al dan niet zal gaan verlengen. We hebben volgend seizoen dan wel een nieuwe trainer/coach maar ik vrees dat er volgend seizoen geen waardige selectie zal zijn. :fear:
Nu is het in april altijd een onzekerheid hoe de selectie er volgend seizoen uit zal zien, maar ik zie het op dit moment wel heel somber in. :sad:
Niemand zegt dat we hem willen verkopen, Dumfries zit al een aantal jaren hier zit bij Raola en er is interesse. Geef alleen aan dat hij meer op moet leveren. Dan zeggen ze hierboven dat Sanches verder was, klopt misschien ook een andere positie maar die ging na 1 jaar voor ruim 40, dan moeten wij minimaal 30+ kunnen krijgen. Ook de tijden en bedragen zijn steeds gekker geworden.
 
Klik.... beet. PSV ligt stil man, alsof die op dit moment prijzen gaan noemen.
Is dat dezelfde site die sympathie probeerde t
Niemand zegt dat we hem willen verkopen, Dumfries zit al een aantal jaren hier zit bij Raola en er is interesse. Geef alleen aan dat hij meer op moet leveren. Dan zeggen ze hierboven dat Sanches verder was, klopt misschien ook een andere positie maar die ging na 1 jaar voor ruim 40, dan moeten wij minimaal 30+ kunnen krijgen. Ook de tijden en bedragen zijn steeds gekker geworden.
Ik snap best dat spelers tegenwoordig heel snel verkassen maar om nou te zeggen dat “ Dumfries al een aantal jaren hier speelt” is me ook wat: het is pas zijn tweede seizoen hier na welgeteld 1 jaar Heerenveen.
Edit: geen idee waarom de quote van Der Jaufe ook hier bij komt..
 
Is dat dezelfde site die sympathie probeerde t

Ik snap best dat spelers tegenwoordig heel snel verkassen maar om nou te zeggen dat “ Dumfries al een aantal jaren hier speelt” is me ook wat: het is pas zijn tweede seizoen hier na welgeteld 1 jaar Heerenveen.
Edit: geen idee waarom de quote van Der Jaufe ook hier bij komt..
Omdat je daar een keer aan begonnen bent maar niet afgemaakt hebt.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Is dat dezelfde site die sympathie probeerde t

Ik snap best dat spelers tegenwoordig heel snel verkassen maar om nou te zeggen dat “ Dumfries al een aantal jaren hier speelt” is me ook wat: het is pas zijn tweede seizoen hier na welgeteld 1 jaar Heerenveen.
Edit: geen idee waarom de quote van Der Jaufe ook hier bij komt..
Ah, dat verklaard de afgebroken zin.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou ben ik wel benieuwd bij wie of wat die site sympathie probeerde te krijgen. :sneaky: ;)
Als je maar belooft dat het tussen ons blijft he: de site die mij op het verkeerde been wilde zetten mbt een Portugees. Hij zou namelijk heel gul en aardig zijn. Gelukkig bleek dat fake news te zijn. Fake, dat past dan ook bij de Portugezen.
 
PSV moet Dumfries gewoon niet verkopen dit jaar. Er zijn geen afspraken gemaakt en hij is hier nog maar net, dus ook geen enkele reden om mee te denken. Dus 50m of niet
 
Dumfries: "We hebben daarom bij de directie aangegeven dat we ons heel graag nog meer gaan inspannen om te laten blijken dat de waardering wederzijds is. Wij zijn hier natuurlijk vooral om te voetballen, maar we beseffen dat er in deze situatie ook van ons meer gevraagd mag worden. Eendracht maakt macht is het motto van PSV en daar sluiten wij ons graag bij aan."

Denzel, baas.
 
Dumfries: "We hebben daarom bij de directie aangegeven dat we ons heel graag nog meer gaan inspannen om te laten blijken dat de waardering wederzijds is. Wij zijn hier natuurlijk vooral om te voetballen, maar we beseffen dat er in deze situatie ook van ons meer gevraagd mag worden. Eendracht maakt macht is het motto van PSV en daar sluiten wij ons graag bij aan."

Denzel, baas.

We hadden die 15 miljoen van Bruma beter in een standbeeld voor Denzel kunnen steken, hadden we meer aan gehad
 
1589898035248.png

Ik weet nog wel een goede beeldhouwer voor een buste..
Misschien kunnen we zelfs wel deze overnemen, het vliegveld heeft een nieuwe zag ik.
 
Niemand zegt dat we hem willen verkopen, Dumfries zit al een aantal jaren hier zit bij Raola en er is interesse. Geef alleen aan dat hij meer op moet leveren. Dan zeggen ze hierboven dat Sanches verder was, klopt misschien ook een andere positie maar die ging na 1 jaar voor ruim 40, dan moeten wij minimaal 30+ kunnen krijgen. Ook de tijden en bedragen zijn steeds gekker geworden.
Zeg dit niet om te stangen maar ben van mening dat supporters van andere clubs als Ajax niet mogen vergelijken qua bedragen vragen voor spelers. Ajax heeft internationaal meer allure, status, fans, prijzen etc. Ajax speelt laatste jaren regelmatig erg goed in Europa en hierdoor brengen spelers ook meer op.
Een Barca, Juventus, Bayern wordt niet warm van de eredivisie en zien dit ook niet als graadmeter. Europese wedstrijden zijn het podium waar je getest wordt (of afgetest) en waar je je transferwaardes aanzienlijk kan doen stijgen.

Denk echt dat een Bergwijn bij Ajax 35-40m had opgeleverd.

Wel denk ik dat door de hoge transferbedragen van Ajax de laatste jaren de bedragen bij andere topclubs stijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan