Denzel Dumfries (V)

We moeten er serieus rekening mee gaan houden dat Dumfries in de zomer naar het buitenland vertrekt....hoeveel zou hij ons momenteel kunnen opleveren..... ? 25 miljoen euro...of meer ?
 
We moeten er serieus rekening mee gaan houden dat Dumfries in de zomer naar het buitenland vertrekt....hoeveel zou hij ons momenteel kunnen opleveren..... ? 25 miljoen euro...of meer ?

:unsure: Een hele hoop ellende als hij weg is. :cautious:
 
Wat een mooi verhaal Denzeltje Dumfries. De hele familie fan van PSV, de oom zelfs seizoenskaart houder. De jonge Denzel zit tot zijn 17e nog bij de amateurs. Sparta merkt hem op en haalt hem daar weg. Speelt daar 2 seizoenen. Later een stap hoger en na 1 seizoen Heerenveen al naar de favoriete club van de familie. Wow! Vele waaronder ik zelf hadden veel twijfels. Juist in zijn eerste jaar hier wordt hij international! En nu in het slechtste seizoen van PSV sinds 1960, staat hij, de aanvoerder van PSV op. Een rechtsback die zijn team naar voren duwt!
Nog een ding moet hij doen en dan is de cirkel rond: wanneer Bruma invalt, hem eerst een harde klap in zijn gezicht geven en zeggen, zo jongen, en nu rennen voor je leven.
 
15 tot 20 mjn hebben ze het over.
ik vind dat we voor onze aanvoerder en sterkhouder met een langdurig contract op zijn minst 30 mjn moeten krijgen.
Zeker wanneer een Sanches voor ruim 40 naar de Spurs gaat B.V.

Ik mag toch hopen dat het 15-20 miljoen plus Rodriguez is dan, want anders is het natuurlijk veel te weinig.
 
15 tot 20 mjn hebben ze het over.
ik vind dat we voor onze aanvoerder en sterkhouder met een langdurig contract op zijn minst 30 mjn moeten krijgen.
Zeker wanneer een Sanches voor ruim 40 naar de Spurs gaat B.V.
In Corona tijd verkoop je niemand. Die blijft gewoon.
 
15 tot 20 mjn hebben ze het over.
ik vind dat we voor onze aanvoerder en sterkhouder met een langdurig contract op zijn minst 30 mjn moeten krijgen.
Zeker wanneer een Sanches voor ruim 40 naar de Spurs gaat B.V.

Wellicht ben ik niet geheel objectief maar Sanchez was toch echt wel stap beter. Bereikte finale Europa league en was zeer overtuigend Europees. Dat bepaalt ook de prijs. Denk dat je Dumfries niet voor minder als 20 weg hoeft te doen maar veel meer verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.
 
Wellicht ben ik niet geheel objectief maar Sanchez was toch echt wel stap beter. Bereikte finale Europa league en was zeer overtuigend Europees. Dat bepaalt ook de prijs. Denk dat je Dumfries niet voor minder als 20 weg hoeft te doen maar veel meer verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.
Eens dat hij in Europa of met Oranje wat sterke wedstrijden moet laten zien om over die 20 miljoen te gaan. 20 Miljoen is trouwens een aardige prijs voor een linksback.
 
Wellicht ben ik niet geheel objectief maar Sanchez was toch echt wel stap beter. Bereikte finale Europa league en was zeer overtuigend Europees. Dat bepaalt ook de prijs. Denk dat je Dumfries niet voor minder als 20 weg hoeft te doen maar veel meer verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.
Laat hem maar gewoon blijven, hoeft niet weg, alleen over te praten als het een niet te weigeren bedrag is, en dat is 15-20 bij lange na niet
 
Dumfries verkopen??

Een cultheld verkoop je niet. En al helemaal geen cultheld die kan voetballen. Deze speler is de reden dat je naar Groningen afreist. Je ziet hem scoren, je ziet hem verdedigen en ploeteren tot het eind. Hij neemt het team bij de hand, zet alle aanvallers aan de kant. Hij staat Fox te woord en is lichtelijk ontspoord. Dumfries de stoomtrein is niet te stoppen. En onze Denzel weet niemand te kloppen.

Dumfries we love you. Ik offer mijn leven op om jou te houden bij onze mooie club :love::love:
 
Ik hoop dat we Dumfries nog minstens een seizoen houden. Topvent, topsporter, beest en hard op weg om een cultheld te worden. En ik moet er ook niet aan denken dat we straks de links EN rechtsback positie opnieuw moeten invullen. Linksback alleen is al een groot genoeg drama geweest de afgelopen jaren :sick:
 
Laat hem maar gewoon blijven, hoeft niet weg, alleen over te praten als het een niet te weigeren bedrag is, en dat is 15-20 bij lange na niet

Als we een goede speler hebben willen velen hem al direct verkopen. We hebben de afgelopen tijd gezien dat we vooral spelers verkocht hebben en dat de nieuwe spelers die gekocht en gehuurd zijn vooral niet voldoen.
De competitie ligt stil en over een maand moet ik al beslissen of ik de seizoenskaart met een seizoen al dan niet zal gaan verlengen. We hebben volgend seizoen dan wel een nieuwe trainer/coach maar ik vrees dat er volgend seizoen geen waardige selectie zal zijn. :fear:
Nu is het in april altijd een onzekerheid hoe de selectie er volgend seizoen uit zal zien, maar ik zie het op dit moment wel heel somber in. :sad:
 
AC milan is zeer geinteresseerd in hem. Lucas Paqueta mag weg bij AC, misschien kan we hem in bij de deal betrekken. Denzel voor Rodriguez en Paqueta . Lijkt me een mooie deal haha
 
AC milan is zeer geinteresseerd in hem. Lucas Paqueta mag weg bij AC, misschien kan we hem in bij de deal betrekken. Denzel voor Rodriguez en Paqueta . Lijkt me een mooie deal haha

Van PSV naar AC Milan, is dat tegenwoordig nog een "stap omhoog" te noemen? Moet hij nooit doen. Als Dumfries geduld heeft komt er vroeg of laat minimaal een subtopper uit Engeland, Duitsland of Spanje voor hem op de stoep. En die zullen vast meer te besteden hebben, dus ook beter voor PSV wat betreft vraagprijs.
 

Dit kan toch niet waar zijn....? Goed, ik weet dat de bron Soccernews is, maar mocht dit over een paar maanden echt waar zijn, dan is PSV, JDJ, echt gek....15 miljoen euro voor Dumfries..!! JDJ, maak daar heel gauw het dubbele van...het is wel een jonge speler, die nu al zo talentvol is, een vaste basisspeler van PSV, nu al maanden de aanvoerder is, nu al rechtsback van Oranje is....nou, daar mag je als PSV gerust 30 miljoen euro voor eisen...!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan