Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Van de Man.. hmm. Die ken ik ergens vanDat Bosz van de(ze) Man maar een echte kerel maakt.
Heb mijn twijfels bij deze transfer, maar laat me graag verrassen. Welkom Dennis!
Ajax kan er natuurlijk ook nog wel wat van. Itakura kopen voor 10 + 3 met een jaartje contract. Moro en Gloukh ook geen goedkope jongens. En dan zou Ajax wat minder centen moeten hebben dan PSV.Denk dat deze onderhand wel van toepassing is
Ajax kan er natuurlijk ook nog wel wat van. Itakura kopen voor 10 + 3 met een jaartje contract. Moro en Gloukh ook geen goedkope jongens. En dan zou Ajax wat minder centen moeten hebben dan PSV.
Wat zijn de twijfels?Heb mijn twijfels bij deze transfer, maar laat me graag verrassen. Welkom Dennis!
Hij heet niet Bergkamp met zijn achternaam.Wat zijn de twijfels?

Kan ie wel meer vlieguren makenHij heet niet Bergkamp met zijn achternaam.![]()

Leeftijd/prijs. En matige cijfers bij een laagvlieger in spanje.Wat zijn de twijfels?
Leeftijd/prijs. En matige cijfers bij een laagvlieger in spanje.
Er is dus nog hoopGelieve pas topics in PSV Selectie aan te maken als PSV het zelf meldt.
Hoe groot de kans ook is dat hij komt, Rik Elfrink is niet 100% betrouwbaar. Ook op Transfermarkt staat nog niet dat het rond is.
Dus PSV is nog in onderhandeling met de verkopende club en/of Man.

Ik zal het aanmaken van dit soort topics voortaan aan de mods over laten. Da’s veiliger.Gelieve pas topics in PSV Selectie aan te maken als PSV het zelf meldt.
Hoe groot de kans ook is dat hij komt, Rik Elfrink is niet 100% betrouwbaar. Ook op Transfermarkt staat nog niet dat het rond is.
Dus PSV is nog in onderhandeling met de verkopende club en/of Man.
Topic gaat naar geruchten!
Edit: in het artikel staat ook dat het volgende week pas rond komt, dus gelieve verder te lezen dan de tweet / kop!