Definitief geen betaald voetbal tot 1 september. En nu?

En dan? Europees voetbal zonder voorrondes? En seizoen 2020/2021, met in het achterhoofd dat we vroeg klaar moeten zijn voor t EK?

Europees voetbal zonder voorrondes, groepsfase overslaan, gelijk nock-out, kun je zo 64, 96 of 128 clubs mee laten doen.
 
Waarom loopt PSV als een schoothondje achter die idioot Overmars van 020 aan om het seizoen te beëindigen?
Alleen al het feit dat ze juist daar beginnen te zeiken zou al reden moeten zijn om het seizoen uit te spelen.
Ze denken daar in 020 dat ze god zelf zijn met die grote bek die ze altijd hebben.

Natuurlijk moet het seizoen gewoon uitgespeeld worden, al was het maar om er gezamenlijk voor te zorgen dat ze in 020 op hun bek gaan en geen kampioen worden.
 
Waarom loopt PSV als een schoothondje achter die idioot Overmars van 020 aan om het seizoen te beëindigen?
Alleen al het feit dat ze juist daar beginnen te zeiken zou al reden moeten zijn om het seizoen uit te spelen.
Ze denken daar in 020 dat ze god zelf zijn met die grote bek die ze altijd hebben.

Natuurlijk moet het seizoen gewoon uitgespeeld worden, al was het maar om er gezamenlijk voor te zorgen dat ze in 020 op hun bek gaan en geen kampioen worden.
Als we het seizoen niet afmaken wordt ajaks ook geen kampioen. Veiliger oplossing met dezelfde uitkomst.
Europees gewoon in '21 starten met de geplaatsten van '20.
 
Maar dat is toch ook precies wat ze willen? Het hele amateurvoetbalseizoen is al gestopt, waarom moeten de profs dan wel doorgaan?
Amateurs spelen voor hun lol, voor profs is het hun beroep. Vuilnismannen moeten gewoon werken, of ze dat nou willen of niet en of ze dat nu slecht vinden voor hun gezondheid of niet. Dus profvoetballers moeten gewoon doen waar ze voor hun werkgever voor betaald worden.
 
Amateurs spelen voor hun lol, voor profs is het hun beroep. Vuilnismannen moeten gewoon werken, of ze dat nou willen of niet en of ze dat nu slecht vinden voor hun gezondheid of niet. Dus profvoetballers moeten gewoon doen waar ze voor hun werkgever voor betaald worden.

Jouw reactie zet me aan het denken. Dat er soms wel wat meer waardering mag zijn voor beroepen zoals vuilnisman, postbode of vakkenvuller. En van wat voor een luxe (sommige) voetballers toch mogen spreken.
 
Onderling resultaat zie jij niet als een relevant punt?
Nee. Op onderling resultaat wordt je geen kampioen in Nederland. De eindstand telt of in dit geval de stand waarop de competitie wordt stopgezet.

Ik denk echter dat ze geen kampioen uitroepen; is ook totaal ongepast in deze situatie. Ajax staat bovenaan en heeft daarmee wel recht op CL en AZ gaat naar voorronde CL.
 
Nee. Op onderling resultaat wordt je geen kampioen in Nederland. De eindstand telt of in dit geval de stand waarop de competitie wordt stopgezet.

Ik denk echter dat ze geen kampioen uitroepen; is ook totaal ongepast in deze situatie. Ajax staat bovenaan en heeft daarmee wel recht op CL en AZ gaat naar voorronde CL.

Ik vraag me wel af hoe ze dat aan gaan pakken inderdaad. In België is Club Brugge nu als kampioen uitgeroepen (ze hadden weliswaar 15 punten voorsprong), maar in hoeverre zie je dat echt als kampioenschap. Zelfs als Liverpool nu de titel krijgt, zit daar een vieze nasmaak aan omdat je hem niet officieel hebt gewonnen.

In Nederland kun je geen kampioen uitroepen, zou belachelijk zijn. Zelfs de KNVB doet zoiets niet, of... :unsure:
 
Waarom loopt PSV als een schoothondje achter die idioot Overmars van 020 aan om het seizoen te beëindigen?
Alleen al het feit dat ze juist daar beginnen te zeiken zou al reden moeten zijn om het seizoen uit te spelen.
Ze denken daar in 020 dat ze god zelf zijn met die grote bek die ze altijd hebben.

Natuurlijk moet het seizoen gewoon uitgespeeld worden, al was het maar om er gezamenlijk voor te zorgen dat ze in 020 op hun bek gaan en geen kampioen worden.

Je zet jouw haat richting Ajax boven de gezondheid van de medemens. Eind mei wordt de coronapiek verwacht volgens de deskundigen, en de Knvb heeft de intentie om een paar dagen later weer beginnen met het voetbal. Talloze sportevenementen nemen gelukkig wel de juiste verantwoordelijk in deze crisis.

En gelukkig heeft Gerbrands wel verstand in zijn bovenkamer.
 
Gek idee! En ik kom er nu pas op, en misschien is het al geopperd!
Wat als we de Europese tickets verdelen zoals die nu op de stand zijn, maar de competitie uitspelen ipv de beker van 20/21. Heb je uiteindelijk wel een kampioen. Al duurt dat nog wel lang en niet met dezelfde selectie.
 
Nee ze willen brieven en garanties van de RIVM mbt trainingen. Die krijgt niemand als persoon. Dat is gewoon weer meer eisen dan de gemiddelde nederlander en daar kan ik slecht tegen.

Ik heb meer het idee dat ze dat als drukmiddel gebruiken om gewoon te kunnen stoppen? Ze weten zelf ook wel dat die er waarschijnlijk niet komen. Aangezien de UEFA nu bonden begint te waarschuwen dat ze vooral niet moeten stoppen, denk ik dat ze op deze manier iets proberen te forceren. Maar misschien heb ik het mis.
 
Waarom loopt PSV als een schoothondje achter die idioot Overmars van 020 aan om het seizoen te beëindigen?
Alleen al het feit dat ze juist daar beginnen te zeiken zou al reden moeten zijn om het seizoen uit te spelen.
Ze denken daar in 020 dat ze god zelf zijn met die grote bek die ze altijd hebben.

Natuurlijk moet het seizoen gewoon uitgespeeld worden, al was het maar om er gezamenlijk voor te zorgen dat ze in 020 op hun bek gaan en geen kampioen worden.

Jezus wat een bekrompen gedachte. Veiligheid achterwege laten omdat het grote 020 1e staat. Overmars zegt toch niet dat ie vind dat Ajax daarom maar kampioen is? En sinds wanneer loopt psv daarom achter Ajax aan? Hebben ze bij jullie geen eigen ideeën meer?
 
Ik vind het wel een goed idee dat Ajax gaat stoppen met de competitie.


;)
 
Waarom loopt PSV als een schoothondje achter die idioot Overmars van 020 aan om het seizoen te beëindigen?
Alleen al het feit dat ze juist daar beginnen te zeiken zou al reden moeten zijn om het seizoen uit te spelen.
Ze denken daar in 020 dat ze god zelf zijn met die grote bek die ze altijd hebben.

Natuurlijk moet het seizoen gewoon uitgespeeld worden, al was het maar om er gezamenlijk voor te zorgen dat ze in 020 op hun bek gaan en geen kampioen worden.
Hé ben jij er ook weer? Er valt weinig voor je te posten nu de scheidsrechters niet meer actief zijn he?
 
Ik heb meer het idee dat ze dat als drukmiddel gebruiken om gewoon te kunnen stoppen? Ze weten zelf ook wel dat die er waarschijnlijk niet komen. Aangezien de UEFA nu bonden begint te waarschuwen dat ze vooral niet moeten stoppen, denk ik dat ze op deze manier iets proberen te forceren. Maar misschien heb ik het mis

Het zijn en blijven gewoon een stel verwende mannetjes. Als ze ballen zouden hebben hadden ze een brief geschreven naar de KNVB en hun standpunt verkondigd, maar nee ze verschuilen zich achter de RIVM. Vroeger toen Stam, Van Bommel, Davids, Kuijt, Van Persie, De Jong nog rondliepen hadden ze tenminste ballen en zouden dit soor laffe berichten er niet zijn geweest.
 
Overigens vind ik het wel kort door de bocht om te doen alsof iedereen die voor de competitie afmaken is, gezondheid onbelangrijk vindt.

Volgens mij is het nog steeds een optie om, wanneer er ooit weer gevoetbald mag worden, eerst de lopende competitie af te maken alvorens het nieuwe seizoen te beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan