Definitief geen betaald voetbal tot 1 september. En nu?

Ik quote net in het verkeerde topic. Dus bij deze:



Ze beginnen zelfs al dingen te jatten van het PSV Forum
Dit hele besluitvormingstraject is ook belachelijk. Een half uurtje op het PSV-forum en Gudde had alle oplossingen op een presenteerblaadje gekregen.
 
Dit hele besluitvormingstraject is ook belachelijk. Een half uurtje op het PSV-forum en Gudde had alle oplossingen op een presenteerblaadje gekregen.
Maar ja, als iemand anders het bedenkt kan het niet goed zijn. Weer een staaltje krankzinnigheid uit Zeist.
 
Maar goed, ze kunnen het voorstel waarover in het AD gerept wordt alsnog toepassen. Het is nu nog niet te laat daarvoor.
 
Jongens, dit is het zgn. 'ajax voorstel', waarvoor volgens mensen as de snor en Valentijn grote steun voor was. Of dat echt zo is, dat moet ik nog maar zien. Het zou niet de eerste keer zijn dat dit soort 'journalisten/analisten' iets naar buiten brengen, wat achteraf toch even iets anders lag.

En overigens ook hier op het forum is verre van overeenstemming over wat gedaan zou moeten worden, dus zo makkelijk is het allemaal niet. Dit is gewoon het begin van de campagne tegen Gudde en het Graydon mannetje. Die zijn binnenkort werkeloos, lijkt me weinig meer tegen te doen.
 
Die KNVB - wat een ongekende farce. Meer komt er niet uit bij mij, maar ik wou dit beknopte oordeel toch maar delen hier.
 
PSG officieel kampioen. Amiens en Toulouse degraderen.

Lorient en Lens promoveren.

Daar kan ik nog wel inkomen. PSG stond 12 punten voor op de nummer 2 en 18 op de nummer 3, dat met 1 wedstrijd minder. Dat had de toneelvereniging natuurlijk nooit uit handen gegeven.

Toulouse ook begrijpelijk, 17 punten onder de degradatiestreep. Amiens is wel apart. In Frankrijk degraderen namelijk normaliter de onderste 3, Amiens stond maar 4 punten achter op de nummer 18.

Lorient en Lens mogen wel even een bloemetje sturen naar de bond. De nummer 1 tot 5 hadden opeenvolgend 54, 53, 52, 51 en 50 punten :lol:
 
PSG officieel kampioen. Amiens en Toulouse degraderen.

Lorient en Lens promoveren.
Daar kan ik nog wel inkomen. PSG stond 12 punten voor op de nummer 2 en 18 op de nummer 3, dat met 1 wedstrijd minder. Dat had de toneelvereniging natuurlijk nooit uit handen gegeven.

Toulouse ook begrijpelijk, 17 punten onder de degradatiestreep. Amiens is wel apart. In Frankrijk degraderen namelijk normaliter de onderste 3, Amiens stond maar 4 punten achter op de nummer 18.

Lorient en Lens mogen wel even een bloemetje sturen naar de bond. De nummer 1 tot 5 hadden opeenvolgend 54, 53, 52, 51 en 50 punten :lol:

Lyon op de 7e plaats geen Europees voetbal. Heeft 1 punt te weinig.
Plaats 5 t/m 13 hebben achtereenvolgens 41,41,40,40,40,39,38,37,37 punten.
De laatste ronde die gespeeld werd is zeer doorslaggevend geweest.
 
Hoe de coronacrisis de voetbaleconomie zal dwingen tot verandering
M'n favoriete zin: „De relatieve financiële betekenis van voetbal is veel kleiner dan de aandacht die het krijgt.”
 
Steeds meer Europese landen gaan hun competitie beginnen: Duitsland, Zwitserland, Sevië, Kroatië, Polen, Tsjechië.
In juni kan iedereen in Nederland worden getest. In juli zijn bijeenkomsten van max 100 personen weer toegestaan. Sporten mag in de buitenlucht.
Waarom kan hier het voetbal niet afgemaakt worden zonder publiek?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Steeds meer Europese landen gaan hun competitie beginnen: Duitsland, Zwitserland, Sevië, Kroatië, Polen, Tsjechië.
In juni kan iedereen in Nederland worden getest. In juli zijn bijeenkomsten van max 100 personen weer toegestaan. Sporten mag in de buitenlucht.
Waarom kan hier het voetbal niet afgemaakt worden zonder publiek?

Cruciaal is de Nederlandse regelgeving rond wedstrijden in het betaald voetbal. Een voetbalwedstrijd (ook zonder publiek) valt hier namelijk onder dezelfde vergunningsplicht als een groot festival als Pinkpop. (...)
Als voetbalwedstrijden zonder publiek buiten de evenementen-regelgeving waren gevallen, dan had een herstart zoals in Duitsland wellicht een optie kunnen zijn. Maar omdat deze situatie nieuw is - er hoefden voor het coronavirus nooit structureel wedstrijden zonder of met minder publiek gespeeld te worden - bestaan er hiervoor nog geen speciale regels.
 
Ik hou best van voetbal, maar vind het eigenlijk prima om nu even niet voorop te lopen met versoepelingen voor sportwedstrijden en eerst te focussen op andere beroepsgroepen.
 
Waarom moeten we altijd kijken naar de buren. Eerst deed NL te weinig vergeleken met buurlanden, toen te veel, en nu versoepelen we weer te langzaam.
NL voetbal is gewoon afgelopen dit seizoen. Is allang een streep doorheen gezet. Deal with it. Ze zoeken het maar uit in andere landen.
 
Daarbij, ik ben erg bang dat zonder publiek op de tribunes voetbal een zeer matige kijksport is (maar zal t n poging geven). Ben benieuwd of ze met Fifa achtige geluiden over speakers gaan komen (geluidstechnici van festivals te over) als de kijkersaantallen en daarmee waarde van tv-gelden voor de toekomst tegenvallen.

Of om de 10 meter iemand met n vuvuzela ofzo. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan