Definitief geen betaald voetbal tot 1 september. En nu?

Kritiek vanuit 020 in de persoon van burgemeester Halsema op burgemeester Jorritsma van Eindhoven.
What's new!

Het gedrag van Overmars wordt met de mantel der liefde bedekt en Jorritsma krijgt kritiek vanuit 020.

Ze denken in 020 echt dat ze koning en keizer tegelijk zijn. Ik hoop van harte dat Jorritsma nu voet bij stuk houdt en laat zien dat deze regio zich niet laat piepelen door 020. Voetballen doen we weer in het nieuwe seizoen vanaf september.

De brainport regio is op dit moment DE melkkoe voor de Nederlandse economie.
Laat ze dat daar in het westen vooral NIET vergeten. Een beetje meer respect daarvoor zou zeer op zijn plaats zijn.
 
Ze kunnen natuurlijk alle voetballers in quarantaine gooien in Zeist en daar elke dag 1 potje voetballen......

Dan heb je alleen met de burgemeester van Zeist te maken.
Je zegt het schertsend, maar dat zou nog niet eesn zo'n heel slecht plan zijn, alle voetballers op 1 plaats, bij voorkeur enigszins afegelegen, en daar in hotels in quarantaine ene dan de competitie afmeken. Locatie: Almelo zou prima zijn, maar ja kunstgras. Groningen wellicht of Enschede.
 
Kritiek vanuit 020 in de persoon van burgemeester Halsema op burgemeester Jorritsma van Eindhoven.
What's new!

Het gedrag van Overmars wordt met de mantel der liefde bedekt en Jorritsma krijgt kritiek vanuit 020.

Ze denken in 020 echt dat ze koning en keizer tegelijk zijn. Ik hoop van harte dat Jorritsma nu voet bij stuk houdt en laat zien dat deze regio zich niet laat piepelen door 020. Voetballen doen we weer in het nieuwe seizoen vanaf september.

De brainport regio is op dit moment DE melkkoe voor de Nederlandse economie.
Laat ze dat daar in het westen vooral NIET vergeten. Een beetje meer respect daarvoor zou zeer op zijn plaats zijn.

Interessant; dus als het voetbal stil ligt dan verschuift de lawine aan onzin zich naar politiek-Amsterdam vs politiek-Brabant. Dat je zelfs in deze tijden nog zo obsessief bezig bent met de door jouw hersenspinsels gecreëerde maar in werkelijkheid non-existente eeuwige strijd tussen twee steden/provincies die op een goede dag nog geen uur rijden van elkaar af liggen. Werkelijk lachwekkend.

Ik zal je even uit jouw droom helpen: dit is Nederland, geen Italie. Misschien moet je emigreren naar Calabria, dan kun je daar oorlogje spelen tegen het boze, rijke, immer voorgetrokken Noorden. E.e.a. bekt in het Italiaans ook best lekker, heb ik me laten vertellen. Ciao, bel Calimero dalla Calabria!
 
Interessant; dus als het voetbal stil ligt dan verschuift de lawine aan onzin zich naar politiek-Amsterdam vs politiek-Brabant. Dat je zelfs in deze tijden nog zo obsessief bezig bent met de door jouw hersenspinsels gecreëerde maar in werkelijkheid non-existente eeuwige strijd tussen twee steden/provincies die op een goede dag nog geen uur rijden van elkaar af liggen. Werkelijk lachwekkend.

Ik zal je even uit jouw droom helpen: dit is Nederland, geen Italie. Misschien moet je emigreren naar Calabria, dan kun je daar oorlogje spelen tegen het boze, rijke, immer voorgetrokken Noorden. E.e.a. bekt in het Italiaans ook best lekker, heb ik me laten vertellen. Ciao, bel Calimero dalla Calabria!

Amsterdammers zouden ze in de Van Dale kunnen omschrijven als:
Inferieur volkje dat als enige kwaliteit een grote bek hebben heeft.
 
Amsterdammers zouden ze in de Van Dale kunnen omschrijven als:
Inferieur volkje dat als enige kwaliteit een grote bek hebben heeft.

Dat je werkelijk denkt dat een "Amsterdammer" of "Brabo" zijn ook maar enige relevantie of geijkte betekenis heeft, geeft wel aan hoe dicht de muren op elkaar zitten. Kom toch een keer dat pathetische hol van je uit en trek de wereld in. Dan zul je erachter komen dat een geografische toevalligheid de moeite niet waard is.
 
Dat je werkelijk denkt dat een "Amsterdammer" of "Brabo" zijn ook maar enige relevantie of geijkte betekenis heeft, geeft wel aan hoe dicht de muren op elkaar zitten. Kom toch een keer dat pathetische hol van je uit en trek de wereld in. Dan zul je erachter komen dat een geografische toevalligheid de moeite niet waard is.
Toeval bestaat niet. Alles heeft een reden.
En bij Amsterdammers hoort gewoon:
Grote bek
Wat er ook zeker niet bijhoort bij Amsterdammer is:
Intelligentie
 
Laatst bewerkt:
Toeval bestaat niet. Alles heeft een reden.
En bij Amsterdammers hoort gewoon:
Grote bek
Wat er ook zeker niet bijhoort bij Amsterdammer is:
Intelligentie

Nou nou, omdat ik in EHV opgegroeid ben en dr na naast Adam ben gaan wonen, kan ik het beter samenvatten.
Adam - Direct, bijdehand, grote bek, sociaal volk maar op een speciale manier.
Brabo's, netjes, lief, sociaal op een gezelligere en vriendelijke manier.

Mijn voorbeeld van 2 jaar terug, toen ik de bus uitstapte op EHV vliegveld en richting de ingang liep, zegt een Brabo dat me rugzak open is en alles er half uit hangt. Als dat in A'dam was gebeurt dan werd me niks verteld en was me Psp + tablet direct op Ebay of andere kant van de wereld geweest.

Amsterdamse mentaliteit is hard en direct, kan menig mens uit het noorden of zuiden tegen. Maar na een poosje went dat want je weet dat het niet persoonlijk is maar gewoon zo als het gaat, alleen ja dat zal men hier nooit snappen :ROFL:
 
Kritiek vanuit 020 in de persoon van burgemeester Halsema op burgemeester Jorritsma van Eindhoven.
What's new!

Het gedrag van Overmars wordt met de mantel der liefde bedekt en Jorritsma krijgt kritiek vanuit 020.

Ze denken in 020 echt dat ze koning en keizer tegelijk zijn. Ik hoop van harte dat Jorritsma nu voet bij stuk houdt en laat zien dat deze regio zich niet laat piepelen door 020. Voetballen doen we weer in het nieuwe seizoen vanaf september.

De brainport regio is op dit moment DE melkkoe voor de Nederlandse economie.
Laat ze dat daar in het westen vooral NIET vergeten. Een beetje meer respect daarvoor zou zeer op zijn plaats zijn.

Ach, hoor wie het roept. Misschien moet ze maar een waterkanon sturen naar Eindhoven ;)
 
Toeval bestaat niet. Alles heeft een reden.
En bij Amsterdammers hoort gewoon:
Grote bek
Wat er ook zeker niet bijhoort bij Amsterdammer is:
Intelligentie

:ROFL:(Y)

Wat wel of niet bij de Amsterdammer of Brabander hoort weet ik niet, maar ik weet in elk geval dat jij je al zo lang ik hier kom gedraagt als een gefrustreerd, kinderachtig, weinig intelligent stuk verdriet.

Daar laat ik het voor nu bij. Zie je over een tijdje vast wel weer in een ander topic. Tot die tijd zal ik dit soort kattengejank missen.
 
:ROFL:(Y)

Wat wel of niet bij de Amsterdammer of Brabander hoort weet ik niet, maar ik weet in elk geval dat jij je al zo lang ik hier kom gedraagt als een gefrustreerd, kinderachtig, weinig intelligent stuk verdriet.

Daar laat ik het voor nu bij. Zie je over een tijdje vast wel weer in een ander topic. Tot die tijd zal ik dit soort kattengejank missen.
Dat je nog steeds zo serieus ingaat op de übertrol hier. :maniac:
 
:ROFL:(Y)

Wat wel of niet bij de Amsterdammer of Brabander hoort weet ik niet, maar ik weet in elk geval dat jij je al zo lang ik hier kom gedraagt als een gefrustreerd, kinderachtig, weinig intelligent stuk verdriet.

Daar laat ik het voor nu bij. Zie je over een tijdje vast wel weer in een ander topic. Tot die tijd zal ik dit soort kattengejank missen.
Er bestaat ook een negeerknop!
 
Uitspelen Eredivisie lijkt onmogelijk door verlenging maatregelen

link


Het lijkt erop dat het Eredivisie-seizoen niet kan worden uitgespeeld. Het kabinet zal dinsdagavond bekendmaken dat evenementen vanwege het coronavirus tot 1 september verboden zijn, zo bevestigen bronnen aan NU.nl, en daaronder vallen ook Eredivisie-wedstrijden.

Nou dat is dus einde seizoen 2019-2020. :rolleyes:
 
Uitspelen Eredivisie lijkt onmogelijk door verlenging maatregelen
link

Het lijkt erop dat het Eredivisie-seizoen niet kan worden uitgespeeld. Het kabinet zal dinsdagavond bekendmaken dat evenementen vanwege het coronavirus tot 1 september verboden zijn, zo bevestigen bronnen aan NU.nl, en daaronder vallen ook Eredivisie-wedstrijden.

Nou dat is dus einde seizoen 2019-2020. :rolleyes:

Prima, alleen laat er alsjeblieft vanaf 1 september weer gevoetbald mogen worden. Al is het zonder publiek.
 
Als ze in duitsland volgende maand wél weer gaan voetballen (zonder publiek), dan gaan veel fans in NL wel morren verwacht ik zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan