Definitief geen betaald voetbal tot 1 september. En nu?

Het is volgens de KNVB dus onmogelijk en niet verantwoord om de Eredivisie voor één seizoen uit te breiden naar 20 clubs. Één seizoen! Want 2 wedstrijden per week meer is natuurlijk een hels karwei. Hoe moeten we dat in hemelsnaam gaan doen met FOX? Wedstrijden op zondagavond om 10 uur? En dan de burgemeesters, die al hun broek vol poepen bij het regelen van 2 extra wedstrijden per seizoen in hun stad. Wat als die 0 fans vanuit De Graafschap uitbreken in het stadion van RKC om te vechten met de 0 andere fans die op de tribune zitten. Hoe moeten ze in hemelsnaam lege stadions gaan beveiligen? Nog meer politie inzet? Onmogelijk.

Een seizoen waarin de helft waarschijnlijk zonder publiek wordt gespeeld en dan aankomen met 'kan niet gepland worden'. Er zijn nog steeds net zoveel wedstrijden per weekend in de Eredivisie en KKD als voorheen, alleen dan op een ander niveau ietsjes meer en bij de ander ietsjes minder. Vind het weer grote kul.
Dat vooral. Ik snap dat er wat meer te doen is als die hooligans van f´noord of ajaks langskomen, maar voor de rest zal er weinig verschil zijn tussen Cambuur-Heracles of Cambuur-Helmond Sport. Wellicht heb je bij de laatste zelfs meer werk. :lol:
 
Dat vooral. Ik snap dat er wat meer te doen is als die hooligans van f´noord of ajaks langskomen, maar voor de rest zal er weinig verschil zijn tussen Cambuur-Heracles of Cambuur-Helmond Sport. Wellicht heb je bij de laatste zelfs meer werk. :lol:

Nou, daar kun je het wel eens mis hebben. Als ik het model van burgemeesters volg dan blijkt dat Heracles rivaliserend is met Twente, die op zijn beurt een samenwerkingsverband heeft met Schalke 04. De kleuren van Schalke zijn blauw-wit en laten dat nou net de kleuren zijn van de aartsvijand van Cambuur; SC Heerenveen. Dus ja we kunnen wel concluderen dat hier een heel groot gevaar schuilt en we de kans op rellen tussen de Cambuur en Heracles supporters als bijzonder hoog moeten aanschouwen, waarbij we zelfs een verbod op uit supporters moeten overwegen!
 
Nou, daar kun je het wel eens mis hebben. Als ik het model van burgemeesters volg dan blijkt dat Heracles rivaliserend is met Twente, die op zijn beurt een samenwerkingsverband heeft met Schalke 04. De kleuren van Schalke zijn blauw-wit en laten dat nou net de kleuren zijn van de aartsvijand van Cambuur; SC Heerenveen. Dus ja we kunnen wel concluderen dat hier een heel groot gevaar schuilt en we de kans op rellen tussen de Cambuur en Heracles supporters als bijzonder hoog moeten aanschouwen, waarbij we zelfs een verbod op uit supporters moeten overwegen!
Aha, een ware connaisseur von supportersgeweld!:)
 
Dynamo Dresden mist hervatting competitie: twee spelers besmet met corona

link

Ze zijn nog niet begonnen in Duitsland en het haat al fout. Weliswaar de 2e Bundesliga, maar je kunt erop wachten tot de hele competitie ook in de Bundesliga gecanceld wordt.
 
In augustus kunnen we PSV eindelijk weer live op tv zien! :)

Normaal kijk ik niet zo uit naar oefenduels, maar nu kan ik niet wachten.
Ik denk dat het me nog steeds niet zo zal boeien. Het leukste aan voetbal vind ik de wedstrijdspanning en de euforie. Oefenwedstrijden blijven oefenwedstrijden en die zijn vaak maar saai.
 
Ik denk dat het me nog steeds niet zo zal boeien. Het leukste aan voetbal vind ik de wedstrijdspanning en de euforie. Oefenwedstrijden blijven oefenwedstrijden en die zijn vaak maar saai.

Ja maar nu is het toch anders, er is al maanden niet gevoetbald door mijn club, dan wordt ik echt heel blij als ze weer gaan spelen. Ook al zijn het maar oefenwedstrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan