DrJ

Routinier
Ik vind het ook nogal simpel beredeneerd van Der Jaufe. De invloed van de dagen en tijdstippen die er gespeeld worden en zeker in combinatie met aantal dagen sinds én tot Europese wedstrijden worden gemakshalve maar even genegeerd!!!

:lol::lol:
Ja, schandalig van Der Jaufe dat hij die moeite niet even neemt. En dan vergeet ie ook nog Jong PSV.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ondanks de vileine opmerkingen van enkele sujetten hierbij een nieuwe grafiek.

Ditmaal is gekeken naar de basisopstellingen, om precies te zijn, in hoeveel verschillende formaties de 34 wedstrijden werden begonnen. Hierin wijken de seizoen van Schmidt sterk af naar de bovenzijde, het seizoen van Mark zit wederom in het andere extreem.

nerd-grafiek-03.png

Kira

Aanvoerder
Ondanks de vileine opmerkingen van enkele sujetten hierbij een nieuwe grafiek.

Ditmaal is gekeken naar de basisopstellingen, om precies te zijn, in hoeveel verschillende formaties de 34 wedstrijden werden begonnen. Hierin wijken de seizoen van Schmidt sterk af naar de bovenzijde, het seizoen van Mark zit wederom in het andere extreem.

Bekijk bijlage 4676
Opvallend dat 21/22 nog iets hoger ligt dan 20/21. In 20/21 hadden we, dacht ik, wel heel grote corona (/blessure) golven.

Der Jaufe

Internationale Legende
Opvallend dat 21/22 nog iets hoger ligt dan 20/21. In 20/21 hadden we, dacht ik, wel heel grote corona (/blessure) golven.
Dat ja, en het gevoel dat hij iedere keer de zooi omgooide klopt dus wel (op 5 van de 68 wedstrijden na)

Bovenaan Onderaan