De Graafschap

Ze gaan niet door met Kalezic. Onvoorstelbaar, hij doet het uitstekend, en lijkt mij een veelbelovende coach.

ik stond er ook even van te kijken, denk dat Kalezic op dit moment het beste uit de groep naar boven haalt en staan notabene 12de op dit moment.
Bovendien moeten ze nog maar eens een betere zien aan te trekken, zal niet makkelijk worden gok ik zo...
 
Net zo'n domme beslissing als die van VVV om van Dijk te ontslaan. Een paar goeie resultaten en het slaat die clubs blijkbaar hoog in de bol.

Doet me een beetje denken aan Heerenveen en toen ze Gertjan Verbeek lieten gaan, en zijn contract niet verlengde.. Die deed het immers ook heel goed.

Ik wacht nog even af totdat bekend is wie de nieuwe trainer word, misschien dat ze dan laten zien wat voor ambitie ze hebben..
 
Als je 12de staat in het eerste jaar na promotie doe je het gewoon goed en verdien je contractverlenging. Ik snap dan ook vrij weinig van deze beslissing.

Misschien dat ze Hiddink wat directer bij de club gaan betrekken in een adviserende rol?
 
Doet me een beetje denken aan Heerenveen en toen ze Gertjan Verbeek lieten gaan, en zijn contract niet verlengde.. Die deed het immers ook heel goed.

Ik wacht nog even af totdat bekend is wie de nieuwe trainer word, misschien dat ze dan laten zien wat voor ambitie ze hebben..

Misschien wel Marco van Basten? Of zal 'ie zich te groot voelen voor Graafschap?
 
Misschien wel Marco van Basten? Of zal 'ie zich te groot voelen voor Graafschap?

Nee die gaf pas geleden nog aan wel weer zin te hebben om een club te gaan trainen, maar niet in Nederland:'Als je bij Ajax gewerkt hebt, is het lastig om ergens anders in de eredivisie te werken. Ik zie mezelf daarom niet een-twee-drie weer in Nederland aan de gang gaan.'
 
Het zegt genoeg dat de sponsor er ook genoeg van heeft:

'Amateuristische' club is shirtsponsor kwijt

Centric staat niet langer op de shirts van De Graafschap. De sponsor komt de afspraken op het gebied van betaling na, maar wil haar naam niet meer verbinden aan de club. Centric gunt de vrijgekomen plek aan het KWF Kankerfonds.

Centric wil net als iedere andere sponsor naamsbekendheid via de sponsoring, zegt ook eigenaar Gerard Sanderink. "Natuurlijk, maar soms zijn er belangrijkere dingen. Wij willen onze naam niet langer verbinden aan een club die in mijn ogen op amateuristische wijze wordt geleid. Dan sponsoren we liever een goed doel: wij doen de ruimte op het shirt over aan het KWF Kankerfonds. Laat me benadrukken dat wij verder gewoon het contract met De Graafschap uitdienen en onze financiële verplichtingen voldoen."

"Ik steun de club, het team, de trainer en de supporters, maar niet de leiding", vervolgt Sanderink zijn verhaal in DePers. Er heerst onvrede door het niet nakomen van afspraken, bijvoorbeeld over nieuwe spelers. De Graafschap zou gaan voor jonge en talentvolle spelers. "En precies twee dagen na de afspraak om te overleggen over aankopen werd Youssouf Hersi gehaald. En dat is nu juist een speler die níet past in het profiel jong en beloftevol. Dat is een dure broodvoetballer. Die jongen heeft ieder jaar een nieuwe club, dat zegt genoeg."

"Maar het ergste is dat ze hem hebben gecontracteerd zonder overleg. Met andere woorden: ik was goed om het gat op de begroting te vullen en de rest was toneelspel", aldus Sanderink, die instapte toen De Graafschap met de rug tegen de muur stond en geen sluitende begroting had. Zondag zit Sanderink in ieder geval niet in het stadion bij 'zijn' club. "Ik volg de club altijd. Maar ik ga er niet naartoe als er afspraken niet worden nagekomen. Ik ben dit seizoen nog bij geen enkele wedstrijd geweest. Dat zegt genoeg."

Ik kan me niet anders herinneren dan dat er Centric op het shirt van de Graafschap staat. Ik zou me als fan op dit moment ernstige zorgen maken.
 
Opvolger Kalezic moet Eredivisie-ervaring hebben

De Graafschap is rustig op zoek naar een opvolger voor Darije Kalezic. Belangrijk daarbij is dat de nieuwe trainer ervaring in de Eredivisie moet hebben. Andries Ulderink (Go Ahead Eagles) lijkt daardoor af te vallen.

Ook Richard Roelofsen, die in Doetinchem actief is als hoofd opleidingen, is geen kandidaat. "Ik heb Roelofsen al aangegeven dat hij eerst ervaring moet opdoen als trainer. En daar heeft hij alle begrip voor", zegt directeur voetbalzaken Leen Looyen tegen Voetbal International.

Naast Roelofsen en Ulderink werd in de voorbije weken ook de naam van Erwin Koeman genoemd. Looyen wilde daar eerder al niet op ingaan. "We hebben geen haast en gaan zorgvuldig te werk", laat hij tenslotte weten.

Laten we met z'n allen hopen dat ze geen trainer met eredivisie-ervaring kunnen vinden.
 
Ze mogen Fred Rutten hebben. :D Halen wij Haagsche Johnnie Brommie :)
Brom voetbalt nu lekker zonder druk. Dat is bij PSV wel anders...
Been deed het ook lekker bij NEC, bij Feijenoord ligt er toch net effe wat meer druk op en hij krijgt het niet meer voor elkaar.
Dus Brom van de John is niet zaligmakend in mijn optiek.
 
Brom voetbalt nu lekker zonder druk. Dat is bij PSV wel anders...
Been deed het ook lekker bij NEC, bij Feijenoord ligt er toch net effe wat meer druk op en hij krijgt het niet meer voor elkaar.
Dus Brom van de John is niet zaligmakend in mijn optiek.

Niet zaligmakend, wel een frisse wind die denk ik wel veel speelvreugde zou kunnen brengen, maar is idd afwachten.
De Graafschap zal wel bij een Everse uitkomen denk ik.
 
Niet zaligmakend, wel een frisse wind die denk ik wel veel speelvreugde zou kunnen brengen, maar is idd afwachten.
De Graafschap zal wel bij een Everse uitkomen denk ik.
Vergelijk het spel van Twente onder Rutten eens met het spel van PSV onder Rutten?
Bij Twente lagen de verwachtingen lager dan bij PSV. Toen viel hij aan voor de punten, nu verdedigt hij de punten.
 
Vergelijk het spel van Twente onder Rutten eens met het spel van PSV onder Rutten?
Bij Twente lagen de verwachtingen lager dan bij PSV. Toen viel hij aan voor de punten, nu verdedigt hij de punten.

Ligt dat aan Twente of PSV of aan Rutten die het niet aandurft? Maar goed doen we nog wel is in het Rutten topic.
 
Met 6-1 verliezen maar wat een geweldig publiek heeft de Graafschap toch :) tot aan het einde een groot feest ondanks de scores
 
Met 6-1 verliezen maar wat een geweldig publiek heeft de Graafschap toch :) tot aan het einde een groot feest ondanks de scores

Malki. :nw:

Klein geniepig opdondertje is dat, goalgetter pur sang. Ik zou haast hopen dat hij naar Vitesse gaat om te zien hoe hij het daar doet. Zou er zo 20+ inschieten.
 
Met 6-1 verliezen maar wat een geweldig publiek heeft de Graafschap toch :) tot aan het einde een groot feest ondanks de scores

Ik snap dat nooit zo. Tenzij het gewoon berusting is dat je fan bent van een ploeg waar je niks van verwacht, of je ziet het gewoon als een dagje pretpark.
 
Ik snap dat nooit zo. Tenzij het gewoon berusting is dat je fan bent van een ploeg waar je niks van verwacht, of je ziet het gewoon als een dagje pretpark.

Het zal inderdaad simpelweg met verwachtingen te maken hebben.. ;) Ook wel logisch als je fan bent van de Graafschap, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan